Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
37381/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tarinan tietty piti pilata bileet

Siellä justiinsa kännisen Helmerin ja Jukan kanssa nauraa päiväkirjahuoneessa. Kevinkin mukana,

Vierailija
37382/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käsitin, että Tarina loukkaantui siitä, kun oli kysynyt Helmeriltä paljonko tämä oli jo juonut ja Krisu tähän tiuskaisi jotain? Mutta oliko se siis tuo Tarinan tanssin aikana heitetty ”älä puhu”, mistä se loukkaantuikin? En jostain syystä saa kelattua 24/7.

Ilmeisesti molemmat. Krisu otti kai liian tosissaan sen tutkimus heiton, ja tanssiessa käski tarinan olla puhumatta ja vaan tanssia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37383/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina on rasittava mutta Krisu on todella ilkeä niin halutessaan. 

Vierailija
37384/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten Anu Pystyy nauttimaan ja pitämään hauskaa, kun on viikkoja ollut erossa lapsista. En pystyisi ikinä. Tosi outo. 

Eikö sinun mielestä äiti saa juhlia koskaan. Pitääkö aina vain surra, että mulla on kaksi lasta ja minä en saa juhlia, enkä pitää hauskaa. Sinä olet myös tosi outo!

Vierailija
37385/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina, Hemmi, Kevin ja Jukka kuolee nauruun :D. Hauska katsoa.

Vierailija
37386/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tarinan tietty piti pilata bileet

Siellä justiinsa kännisen Helmerin ja Jukan kanssa nauraa päiväkirjahuoneessa. Kevinkin mukana,

Nyt tulevat ulos ja kaikki laulaa sitä bb-talossa laulua ja nauraa hulluna

Vierailija
37387/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina nauraa niin että vois olla ihan hyvin kännissä.

Vierailija
37388/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bb tuotantotiimissä sukupuolivähemmistö porukkaa, samoin bb vieraat ja bb talon asukkaat. Miksi.

No siksi ku sateenkaariporukka on niiin vi d un luovaa ja ihquu ja kaikkee kivaa.

Ja tämä sellasella överi p omppeli äänellää ja eleilläää

Ja viel se ku niit ei saa syrjiiii sukupuolielämän tagii

Vierailija
37389/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarina ja Krisu sopivat aiemmin, että kun Krisu ylittää rajan Tarina sanoo heti. Ja siellä sitä nyt kitistään asiasta muille. Se juhlista...

Tarinahan vain kysyy neuvo muilta, miten sanoa se asia niin ettei provosoi Krisua. Ovat tuossa asiassa niin eri maalmoista, että Tarina on hämmentynyt eikä tiedä miten toimia.

Tarina halusi puhua asiat auki aikaisemmin ja niinhän ne teki. Sopivat, että jos Tarina loukkaantuu jostain, niin pitää sanoa, mutta eipä saa sanottua.

Niinhän se meni, että enimmäkseen oli vaatimuksia Krisun suuntaan.

Vierailija
37390/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos katsojilla on yhtään järkeä päässä niin äänestätte Tarinan ulos talosta. Pilaa nämä bileetkin nyt.

Minusta ei pilaa, meni just kiinnostavaksi.

Taas sitä samaa. Synkkää jankkaamista.

Vierailija
37391/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Tarina nauraa räksättää jo, HUH, hienoa. Saikohan jonkun piikin pk-huoneessa. :D

Vierailija
37392/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojilla ja Tarinalla hauskaa . Aiku kiva

Vierailija
37393/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse Tarinana jättäisin vaan Krisun omaan arvoonsa, enkä puhuisi sille muuta kuin jos olisi jotain pakollista sanottavaa.

Vierailija
37394/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miten Anu Pystyy nauttimaan ja pitämään hauskaa, kun on viikkoja ollut erossa lapsista. En pystyisi ikinä. Tosi outo. 

Eli Anulla ei saisi olla hauskaa koska hänellä on lapsia? Tämä on jo ihan älytöntä.[/quotE

Kyllä on arvojärjestys hukassa,jos 4v. ja 7v. pienten lasten äidille on tärkeämpää tv julkisuus ja biletys siellä,kuin lasten kanssa oleminen. Jo kuukausi ilman yhteydenpitoa lapsiin ja vapaaehtoisesti.Silloin kun lapset ovat pieniä,heidän tarpeensa menee aina kaiken muun edelle.

Äiti minäkin.

Vierailija
37395/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään, miksi Tarina jauhaa aina pelkäävänsä, että hänestä ei pidetä. On todella hankala ihminen ja karkoittaa kyllä tehokkaasti ihmiset ympäriltä käytöksellään.

Minä taas uskon, että tulisin Tarinan kanssa hyvin toimeen, tykkään myös puhua tunteitani julki ja tehdä syväanalyyseja niistä, pitkiäkin keskusteluja ja koen sellaisen ihmisen helpoksi joka kykenee sanomaa tunteensa ääneen, ei tarvitse arvailla mitä kulloinkin ajattelee.

Vierailija
37396/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään, miksi Tarina jauhaa aina pelkäävänsä, että hänestä ei pidetä. On todella hankala ihminen ja karkoittaa kyllä tehokkaasti ihmiset ympäriltä käytöksellään.

Mä sanoisin samaa Krisusta. Tarinan kanssa hengailisin, koska hän välittää muista ihmisistä eikä loukkaisi ketään tarkoituksella.

Vierailija
37397/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalat bikinihousut millalla. Naru pureutuu persevakoon.

Vierailija
37398/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni puolustaa Krisua, mutta kuka jaksaisi tuollaista ihmistä oikeassa elämässä joka vittuilisi mennen tullen.

Pakkotilanteessa toisesta korvesta sisään ja toisesta ulos enkä todellakaan noteeraisi mitenkään. 

Jättäisin jutut omaan arvoonsa. En tietenkään Krisun kaltaisten kanssa viettäisi vapaa-aikaa vapaaehtoisesti, 

Viikosta toiseen suljetussa tilassa tuollaisen ihmisen kanssa niin voisi olla ranteet auki tunnelma. 

No ei todellakaan. Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Kyllähän se oli etukäteen tiedossa, että talossa tulemaan olemaan erilaisia ihmisiä eikä riidoilta vältytä. 

Vierailija
37399/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu on alusta asti inhonnut Tarinaa, joka ei taida olla Krisun silmissä tarpeeksi hyvin paikkansa tunteva nainen. Ihan sama mitä tämä tekee, niin Krisua ärsyttää. Ei hän edes halua pitää Tarinasta eikä tulla tämän kanssa toimeen. Jos Tarina antaa Krisun vähättelevästä käytöksestä palautetta, Krisu vain yltyy siitä inhoamaan Tarinaa lisää.

Olen kohdannut itse vastaavaa miesten taholta, itse en siis ole parisuhde-ihminen, mutta joidenkin läheisten puolisot on kokeneet minut punaiseksi vaatteeksi. Olen itsenäinen nainen joka ei häpeile tuoda tunteitaan esiin ja pärjätä ilman miesten apua, joten jotku miehet kokee tuon uhaksi.

Olen alusta asti nähnyt Krisussa niitä samoja piirteitä, juuri tuo ilkeilyn verhoilu huumoriin, töksäyttely, kiroilu, jopa huutaminen, naisten pitäminen alempiarvoisina. Ihan tyypillistä tietynlaisille miehille.

Varmasti moni nainen on. Niin minäkin. Itkemään en sellaisita ala, vaan jätän omaan arvoonsa tai sanon asiasta.

Vierailija
37400/90773 |
27.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupukin veteli poskareita

Ketju on lukittu.