BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Tänään laitetaan viinaa taloon. Emme enää jaksa tätä lässytystä ja leirikoulumeininkiä talossa. Se ei tarkoita, että sinne laitettaisiin tästä lähtien joka päivä kiljua ämpärikaupalla, eikä tämä kausi kaadu siihen, että silloin tällöin talossa myös juhlitaan. Olemme erehtyväisiä. Nyt loppuu kuiva kausi.
Terveisin: Tuotanto
Voisko noita nakkeja irrottaa toisistaan yhtään hankalammin kuin miten Anu nyt??!
Ihana tollanen superbrunssi, mutta kylläpä kestää kokkaaminen ihan hurjan kauan! 😃
Talossa on vissiin aika tylsää, kun eniten kauhisteltavaa löytyy jonkun syömisistä.
Turha varmaan avata 24/7:aa tänäänkään.
Kertokaa kun jotain alkaa tapahtua.
Tuo Villen lätystäminen ottaa aivoon!
Vierailija kirjoitti:
Olen myös ihmetellyt Tupun touhuilua keittiössä. Kaikki tehdään hitaasti ilman logiikkaa. Touhuaa, touhuaa, mutta valmista ei oikein tule.
Oon jäänyt monesti seuramaan Tupua keittiötouhuissa taustalla. Hän näyttää olevan täysin omissa maailmoissaan, mutta ei keskity tekemiseen sillä siinä ei näytä olevan mitään tavoitetta tai päämäärää.
Esim. keittiössä ja ruokapöydän ääressä oon pari muuta ihmistä ja Tupu käy keittiössä juomassa vettä. Tupulla homma menee näin: Tupu siirtää tiskialtaassa jotain tavaraa, avaa jääkaapin oven ja ottaa sieltä jotain, jääkaapin ovi jää auki, ottaa mukin ja avaa vesihanan, laittaa mukin lieden viereen, vesi valuu, siirtää jotain tavaraa altaan vierestä hellan päälle, ottaa mukiin vettä hanasta, jättää veden valumaan, ottaa jotain toiselta pöydältä, sulkee jääkaapin oven, kävelee mukin kanssa ruokapöydän ääreen, siirtää ruokapöydällä jotain, tulee takaisin keittiöön, laskee mukin jääkaapin viereen....
Näyttä ahkeralta keittiöihmeeltä, vaikka käy vain juomassa puoli mukillista vettä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kyllä niin naurettava tuon gluteenittomuutensa kanssa, eilen veti Jalostajan valmisluhapullia tölkissä. Alkanut ärsyttämään koko ihminen, takertuu Hemmiin vain ja ainoastaan siitä syyatä, että tietää Hemmin olevan suosittu, ajattelee varmaan ratsastavansa hänen mukana finaaliin. Melkein riitti äänet jo häätöön, no ehkä ensiviikolla
Just tollainen pelleily pilaa oikeiden keliaakikkojen maineen.
Nytkin Anu sanoi, että voi syödä vähän noita vehnäisiä lihapiirakoita, ei kokonaista, mutta osan.
Tämmöisistä tulee sitten se harhakäsitys etti keliakia olekaan vakava sairaus.
Onko Anu sanonut olevansa keliaakikko vai suosivansa gluteenitonta ruokavaliota? Kaksi aivan eri asiaa. Itse olen atoopikko, ja olen huomannut, että ihoni pysyy parempana kun jätän ylimääräiset viljat pois, enkä mussuta paljon vehnää. En pidä touhuani pelleilynä, enkä niidenkään keillä on vaikkapa vilja yliherkkyys, ja viljatuotteet pistää masun sekaisin.
Tämä nyt on täysi ohis. Vaikeana atoopikkona alkoi ketuttaa tää keskustelu, kun täällä osa vouhottaa että pelkästään keliaakikot saavat syödä gluteiinitonta ruokaa. Koittakakaa tajuta että se voi olla muillekin sopiva ruokavalio.
Anu on sanonut itse diagnosoineensa gluteenittomuutensa.
Koita sinä puolestasi tajuta, että keliaakikko ei voi syödä yhtään gluteenia, ei murun murua ja
se, kun joku välillä voi syödä gluteenia ja välillä ei, hämmentää mm. monia ravintola-alan ammattilaisia ja vallalla on käsitys, että gluteenittomuus on vain muotitrendi tai valinta-asia. Eli jos ei ole oikeaa diagnoosia, voisi vaikka vain sanoa, että haluan vain syödä gluteenitonta, tai syön mielluummin gluteenitonta, mutta ei niin, että olen gluteeniton.
Milla ei balleriinanakaan ole niin sivistynyt ettei pitäisi kyynärpäitä pöydällä syödessään.
Jukka ulos talosta. Eeviksen luo muutenkin kaipaa ja haluaisi mieluummin olla ulkopuolella Hänen kanssaan kuin bb-talossa. Koen myös ettei Jukalla ole paljon annettavaa.
Tupu esittää kuin söisi vasta nyt. Koko aamun syönyt ja juonut.
Vierailija kirjoitti:
Tarina puhuu mitä on muunsukupuoliset mitä myös Runo on. Ei halua kertoa mikä on runon sukupuoli oikeasti.Kas kun puhuu ,että haluaisi oman biologisen lapsen niin antoi ymmärtää ,että sen voi saada Runon kanssa ? Eli Runolla miehen vehkeet ??
Tää on mun mielestä jo tosi asiatonta, että spekuloidaan Runon intiimiasioita. Hän ei ole BB-asukas eikä ole tehnyt valintaa tuoda itseään julkisuuteen ruodittavaksi. Ymmärrän, että muunsukupuolisuus on monelle uusi, outo asia, mutta Runo on yksityishenkilö eikä ansaitse yksityisasioidensa ruotimista keskustelupalstoilla.
Ja ravintolassa todellakin säilytetään aivan eri paikoissa gluteenittomat. Levitepurkit erikseen jne.
Murun murua ei saa päästä gluteenittomiin
Miksi Villeä ja Tarinaa yritetään ulos? Haloo, mielenkiintoisimmat tyypit talossa. Kuvitelkaa se tylsyyden määrä ilman heitä. Turhat tylsät hahmot ulos kuten Anu, Jukka tai Kimmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt voi äänestää bigbrother.fi-sivustolla: Asukkaille pe bileet, kyllä vai ei. Älkää vaan äänestäkö eitä, saadaan toimintaa taloon😉
Mieluummin ei bileitä, mutta mulle on oikeastaan ihan sama, joten en jaksa nähdä ei-äänestämisen vaivaa. Lomakkeeseen pitää kirjoittaa liikaa.
Ei siinä kyllä mennyt kauaa näpytellä ja eiköhön bileet tarkoita oikeasti bileitä että kaikki halukkaat saavat osansa tällä kertaa.
Miralla kyynärpäät pöydällä. Ei noin. Epäterveellinen aamupala. Nakkeja .pekonia. huh.
Villellä kyynärpäät pöydällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anu on kyllä niin naurettava tuon gluteenittomuutensa kanssa, eilen veti Jalostajan valmisluhapullia tölkissä. Alkanut ärsyttämään koko ihminen, takertuu Hemmiin vain ja ainoastaan siitä syyatä, että tietää Hemmin olevan suosittu, ajattelee varmaan ratsastavansa hänen mukana finaaliin. Melkein riitti äänet jo häätöön, no ehkä ensiviikolla
Just tollainen pelleily pilaa oikeiden keliaakikkojen maineen.
Nytkin Anu sanoi, että voi syödä vähän noita vehnäisiä lihapiirakoita, ei kokonaista, mutta osan.
Tämmöisistä tulee sitten se harhakäsitys etti keliakia olekaan vakava sairaus.
Onko Anu sanonut olevansa keliaakikko vai suosivansa gluteenitonta ruokavaliota? Kaksi aivan eri asiaa. Itse olen atoopikko, ja olen huomannut, että ihoni pysyy parempana kun jätän ylimääräiset viljat pois, enkä mussuta paljon vehnää. En pidä touhuani pelleilynä, enkä niidenkään keillä on vaikkapa vilja yliherkkyys, ja viljatuotteet pistää masun sekaisin.
Tämä nyt on täysi ohis. Vaikeana atoopikkona alkoi ketuttaa tää keskustelu, kun täällä osa vouhottaa että pelkästään keliaakikot saavat syödä gluteiinitonta ruokaa. Koittakakaa tajuta että se voi olla muillekin sopiva ruokavalio.
Kyllä jokainen tajuaa, että gluteenitonta voi syödä myös huvikseen tai muutenkin kuin keliaakikko,
silti en tajua tuollaista, että välillä voi syödä vehnää ihan huoletta, esim lihapiirakkaa, mutta ei voi syödä kaurapuuroa gluteenittomuuteensa vedoten vaan pitää keittää puhdaskaurasta, kyllä siinä vehnälihiksessä on gluteenia aika lailla enemmän kuin kaurapuurossa. Vikuttaa pelleilyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän tulee nyt mieleen, että Runo Tarinan keksimä hahmo. Tiedä häntä.
Ei tarvitse kaikkia vainoharhojaan muille levittää.
Runo on varmaan se tyyppi, jota Tarina halasi ja suuteli ekassa jaksossa ennen hissiin astumista.
Oli pakko katsoa tuo eka jakso, Runo näyttää naiselta jolla miehekkäitä piirteitä. Olen miettinyt että onko hän kuten Kevin, eli miehen varusteet mutta naisellinen
Tarinahan tuossa vartti sitten kieltäytyi kommentoimasta mitenkään mitkä sukuelimet Runolla on.
Olisi todella törkeää, jos Tarina kertoisi tuollaisista. Tämä Runo ei ole tuolla asukkaana, joten hänellä on täysi oikeus yksityisyyteen.
Kuvissa Runo näyttää kyllä todella tyttömäiseltä, joka yrittää näyttää miehekkäämmältä, mutta voi kyllä olla kumnat vehkeet vaan. Ja mitä sen on väliä? Paitai ehkä helpottaa sitä lasten saamista