BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Ville ei nimenomaan ole aito ja se näkyy ja kauas, hänet ollaan höynäytetty ja lujaa ja syvälle rooliin joka ei ole aitoa häntä, siksi se esitys lipsuu.
Hän sanoo perkule ja sitten sanoo sujuvasti sen olevan samaa Saatanan kutsumista . Ja tämä LEIPÄÄ leivottaessa.
Tällaista mokaa ei oikea uskis tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Ville ei puhuisi uskostaan ja mielipiteistään niin se olisi väärin ja huijaamista. Nyt kun hän on avoin niin olo on rehellistä ja äänestäjät tietävät millaista äänestävät. Ehkä tämä Villen aitous on valttikortti ja sen takia hänet halutaan pysyvän talossa. Tai sitten uskovia on oikeasti enemmän mitä ollaan luultu.
Tai sitten hellarit on valmiita laittamaan rahaa lähetystyöhön paljon enemmän kuin tavallinen duunari ikinä viitsii ketään äänestää. Oon alusta asti ollut sitä mieltä että tällä periaatteella Ville voisi jopa päästä lähelle voittoa, jollei voittaa. Jos näin kävisi niin se kyllä lisäisi ihmisten kaunaa uskovaisia kohtaan, mutta en usko että uskovaiset siitä piittaisivat. Olisivat vain tyytyväisiä kun nyt on todistettu jumalan olemassaolo (vaikka olisivat itse omin kätösin Villen taloon maksaneet asukkaiden mielipiteistä huolimatta) ja muiden pahastuminen vain todistaisi että lopun ajat ovat täällä ja pian päästään tästä (itse aiheutetusta) kärsimyksestä taivaan iloihin.
Taivaan iskän käyttäminen rahantekokoneena ei ole Kristuksen oppi.
Ette voi palvella kahta Herraa mammonaa ja Jumalaa. Tämä mitä Ville nyt puuhaa on kauhistus Herran silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Eevis olis vielä talossa, ne olis ton pari päivää viettäneet Jukan kanssa kahdestaan tuolla puuceessä. Mutta nythän Jukka osallistui aktiivisesti käpykaartiin. Muistakin tyypeistä kuoriutuis varmasti uusia piirteitä, mikäli Tarina häipyis helvettiin tuolta.
Tarinahan on talon kantava voima. Onhan siellä Jukka ja Ville jotka sais häipyä.
Näin 247 katsojana ei kiinnosta tamponi juttelut . Tarinasta tykkään. Tarina finaaliin asti.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista on myös Villen puolustusvoimatausta ja Norjan propaanikuljettelut.
Ville on ollut uskossa vasta joitain vuosia. Olisiko 6?
Eilen ilmaisesta striimistä seurasin (tai paremminkin jouduin seuraamaan) Millan keittiökäyttäytymistä heti kauppareissun jälkeen...
Käsittämättömän ahne, itsekäs ja röyhkeä asukas. Enpä olisi uskonut jos en itse olisi nähnyt vaikka tästähän osa asukkaista ja katsojista on aiemminkin jo maininnut.
Veti naamaansa ensimmäisenä ja eniten. Se omahyväinen ilme kun söi omien karkkiensa lisäksi toisten karkit, sen jälkeen ensimmäisenä suolakurkkujen kimppuun, välillä jogurttia kulhosta, välillä gluteenitonta leipää... pitää kyllä tuo tyttö puolensa moninkertaisesti kun ruoasta ja syömisestä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ville ei nimenomaan ole aito ja se näkyy ja kauas, hänet ollaan höynäytetty ja lujaa ja syvälle rooliin joka ei ole aitoa häntä, siksi se esitys lipsuu.
Hän sanoo perkule ja sitten sanoo sujuvasti sen olevan samaa Saatanan kutsumista . Ja tämä LEIPÄÄ leivottaessa.
Ville lipsautti siunata Saatanalle Perkeleelle ne leivät ! Ihan kuten Toronton takana oleva taho sanookin että pitää tehdä. Ja ne syötiin yhdessä, Ville jeesusti vielä ettei kukaan syö ennenkuin Tupukin on pöydässä.
Ja sitten löytyy ponnaria.
Vierailija kirjoitti:
Tupu sanoi perkule ja kyseli Villeltä, että saako niin sanoa. Ville vastasi senkin tarkkoittavan perkeleen kutsumista. On kirosanoja ja rumia sanoja.
Oikea uskova ei käytä toisten heikkouksia nostaakseen itseään noin kuin Ville. Hän koko ajan korostaa muitten tekemiä kauheuksia. Hän voi pitää huolen vaan itsestään ja synneistään.
Vierailija kirjoitti:
Tarina on uhka Amandan tyyppiselle naiselle, koska käyttää oikeasti aivojaan ja lisäksi hyvännäköinen tavalla joka on pikkusievyydestä kaukana. Tarinahan näytti ihan mallilta eilen lopuksi.
Juuri näin.
Entinen venkula on Ville veikkaan. Eikä sekään haittaisi jos olisi venkuloita mutta tämä kaikki alkaa jo haitata koska oppinsa on niin läpinäkyvä. Krisu on taas rehti siinä mitä on.
No ei todellakaan Tarinaa ulos joka on niin ärsyttävä!!!
En todellakaan halua katsoa loppukautta joitain tyyppejä jotka istuu ja harjoittelee balettia!!!
Vierailija kirjoitti:
Eilen ilmaisesta striimistä seurasin (tai paremminkin jouduin seuraamaan) Millan keittiökäyttäytymistä heti kauppareissun jälkeen...
Käsittämättömän ahne, itsekäs ja röyhkeä asukas. Enpä olisi uskonut jos en itse olisi nähnyt vaikka tästähän osa asukkaista ja katsojista on aiemminkin jo maininnut.Veti naamaansa ensimmäisenä ja eniten. Se omahyväinen ilme kun söi omien karkkiensa lisäksi toisten karkit, sen jälkeen ensimmäisenä suolakurkkujen kimppuun, välillä jogurttia kulhosta, välillä gluteenitonta leipää... pitää kyllä tuo tyttö puolensa moninkertaisesti kun ruoasta ja syömisestä on kyse.
Kas kummaa kun itse seurasin 24/7 enkä nähnyt mitään tuollaista.
Milla siellä ensimmäisten joukossa laittoi tavaroita niiden oikeille paikoilleen koska on yksi kasvisruoka kokeista.
Kyllä siellä moni muu oli paljon ahneemmin syömässä kaikkea ennen jakoa ja auttamatta tavaroiden paikoilleen laitossa.
Turhaa mollausta taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Anu on jotenkin nyt yliinnokas tuolla.Hieman vaikuttaa jopa yksinkertaiselta.Jutut noloja.
Pistäpä Jukka ja Anu vierekkäin ja pohdi kumpi on oikeesti yksinkertanen
Ei mun tarvi niitä vierekkäin laittaa ja vertailla.Puhuin nyt Anusta.
Joka puhuu miesseurassa menkoista en pidä kovin fiksuna ja Jukka no eipä fiksuus ja Jukka kohtaa ......... Jukka ulos
Mun mielestä osotti Anulta lähes ekaa kertaa todellista vapautuneisuutta tuo keskustelu. Sillä ole fiksuuden kanssa mitään tekemistä, eihän se siellä jätkille nyt veristä värkkiään kuitenkaan esitelly. Ja jos menkat on tabu sulle vielä vuonna 2019, kannattais miettiä omaa fiksuutta.
En nyt tarkoittanut kuukautisista puhumista vaan yleistä hapitusta
Ja tämä oli mun mielipide hänestä.Nuuska ja Anu ei sovi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tarina on uhka Amandan tyyppiselle naiselle, koska käyttää oikeasti aivojaan ja lisäksi hyvännäköinen tavalla joka on pikkusievyydestä kaukana. Tarinahan näytti ihan mallilta eilen lopuksi.
Höpsistä, normaalielämässä Tarinan ja Amandan kaltaiset ihmiset ei koskaa edes kohtaisi toisiaan.
Krisu on karkeudessaan rehellisempi kuin Ville. Hän tutkii asioita pohjamutia myöten eikä utopioihin nojaaminen kiinnosta. Jumala silti kiinnostaa mikä kertoo nöyryydestäkin. Tämä mies on sellainen kapteeni että tältä ei Jalovaara huijaakaan rahnoja.
Johan se Kimmokin nimeämisissä huomioi Millan ahneuden. Millahan syö talon vegaaneista eniten ja ottaa ruokaa aina ekana. Tyypillinen perheen ainoa lapsi jonka ei ole tarvinnut jakaa omastaan.
Mikä kantava voima tuo Tarina muka on?
Tuolla talossa kukaan ei tarvitse tarinaa yhtään mihinkään, Kevinkin on alkanut vältellä tarinan seuraa ja viihtyy yhä enemmän muun porukan mukana ja miestenkin keskusteluissa.
Tarina eristäytyy itse muusta porukasta kun jokainen talon asukki ei vain jaksa ajatella joka asiaa Tarinan mielentilojen kautta.
Olen vahvasti sitä mieltä että on Tarinan oman mielenterveyden kannalta parasta jos Tarina pääsee talosta jatkamaan terapiaansa.