BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Äänestin bileiden puolesta.
Mä en taaskaan löydä puhelimella tätä bile äänestystä. Vain tuon Tarinan... pudotuksen.
Ärsyynnyn ihan kohta.
Kettu kaipaa koloaan. Kosteaa ja lämpöistä.
Vierailija kirjoitti:
Ai tänään BB vieraana Amanda Harkimo :D morjesta. Toki on tää parempi kuin Meiju Suvas..
No Amandan haastatteleminen on ihan perusteltua. On ollut itse asukkaana ja Seiskan BB-toimittajana. Tuo Meijun mukana olo ei oikein itselleni aukea. Seuraavaksi Tauski?
ilmoitetaanko häädössä oleville pk huoneessa
Vierailija kirjoitti:
Bileet ny tuonne
Eihän ne nyt tämä tule, kun on kaupassa käynti edessä.
Vierailija kirjoitti:
ilmoitetaanko häädössä oleville pk huoneessa
Perinteisesti se on ilmoitettu koosteen lopussa.
Eevis takaisin! Uu mama sexy lady.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa mie meen huomenna suoraan töistä kauppaan niin ei siun tarvii? Oisko se sienirissotto hyvä? Ja vaiks valkkarrii sen kans?
psykoooosit
Ei tuu noin pienestä
Riippuu sienistä.
Vitsit toi Narina mässyttää ja lässyttää.......
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Anu vetelee valmislihapullia, taatusti gluteenia
No mutta Anuhan kertoikin diagnosoineensa itse itselleen tuon gluteenittomuuden,
Kimmo sitä kerran kysyi kun kertoi olevansa tympääntynyt ihmisten itsediagnosoituihin ruokarajoituksiin.
Millasta en ole kuullut, onko keliakia vai huvikseenko tai jostain muusta syystä glutti. Mutta just tuollaiset Anun kaltaiset valesairaat tekee älyttömästi hallaa keliaakikoille, heidän takiaan luullaan monissa ruokapaikoissa, että huvikseen vaan pyydellään gluteenitonta muodin vuoksi ja että aina vähän pystyy vehnää syömään. Mutta oikea keliaakikko ei pysty, ei muruakaan gluteenia.
Tehkää tuotanto nyt ihmisdildo-Jukalle kondyloomatesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en taaskaan löydä puhelimella tätä bile äänestystä. Vain tuon Tarinan... pudotuksen.
Ärsyynnyn ihan kohta.
On se vaikeeta https://www.bigbrother.fi/kilpailut/ovatko-asukkaat-ansainneet-bileet/
No niin, Mira on lentsussa. Siinäpä sitä sitten onkin realityä kerrakseen, jos oikein flunssa-aalto alkaa talossa kiertämään.
Onko heille jo sanottu, ketkä ovat häätöäänestyksessä? Mä kävin kaupassa ja en nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyynnyn ihan kohta.
On se vaikeeta https://www.bigbrother.fi/kilpailut/ovatko-asukkaat-ansainneet-bileet/
Kiitos rakas.
En mä itekään tajua, että miten se voi luurilla olla niin vaikeeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Anu vetelee valmislihapullia, taatusti gluteenia
No mutta Anuhan kertoikin diagnosoineensa itse itselleen tuon gluteenittomuuden,
Kimmo sitä kerran kysyi kun kertoi olevansa tympääntynyt ihmisten itsediagnosoituihin ruokarajoituksiin.
Millasta en ole kuullut, onko keliakia vai huvikseenko tai jostain muusta syystä glutti. Mutta just tuollaiset Anun kaltaiset valesairaat tekee älyttömästi hallaa keliaakikoille, heidän takiaan luullaan monissa ruokapaikoissa, että huvikseen vaan pyydellään gluteenitonta muodin vuoksi ja että aina vähän pystyy vehnää syömään. Mutta oikea keliaakikko ei pysty, ei muruakaan gluteenia.
Millalla oikea keliakia, kuuntelin viimeviikolla kun kertoi Krisulle ja Tupulle keittiössä että vatsa tulee tosi kipeäksi ja saa jopa iho-oireita jos syö viljatuotteita, suolinukka tuhoutuu.
Uskovaiset on inhottavia kun eivät hyväksy aborttia ja eutanasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Tehkää tuotanto nyt ihmisdildo-Jukalle kondyloomatesti.
Voi tulla myös tippuri ja hiivatulehdus kun pimppi on ollut saastainen.
Ja taas pummi jalat paljaana pöydällä!