BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Helmerin sadut eivät ole laisinkaan hauskoja. Nolo.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne ei osaa mitata käpylasteja siten että lauta pölkyn päälle ja käpynyytti siihen ja laudan toiselle puolelle tuo kevein nainen tai varma paino muuta.
Käpynyytti!! :D tuli mieleen pallit hehe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne ei osaa mitata käpylasteja siten että lauta pölkyn päälle ja käpynyytti siihen ja laudan toiselle puolelle tuo kevein nainen tai varma paino muuta.
Heillähän on ollut melko tarkkaan paino selvillä kokoajan. Joka ilta vievät päivän saaliin punnittavaksi.
Ei heille ole punnituksen tuloksia kerrottu.
Ei luoja mitä paskaa tuo helmerin kertomus
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan Miran on käynyt joku terveydenhuollon henkilö tutkimassa. Ei tuotanto voi ottaa vastuuta siellä yksin sohvalla makoilemassa olevasta kipeästä henkilöstä, jos se vaikka onkin tosi kipee.
Täällähän oli se yksi tuotannon miehen vaimo valehtelemassa, että jokaista asukasta pidetään silmällä ja kuunnellaan koko ajan ja lääkäreitä tuon perusteella konsultoidaan akuutisti. Eikö oo käyny jo kommaamassa. Eikä sillä Miralla ole kuin ihan perusnuha., ihan ookoolta näytti Millan kanssa veskissä jutellessaan, pikkuisen nuhainen vain, ei oo tosi kipee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Tupu palkitsisi vaivaisimmat ja eniten valittavat kun pyydetään ahkerimpia ja eniten panostaneita, niin sekö sitten olisi hyvä asia ja tuntuisi muista oikeudenmukaiselta. Eiköhän aikuiset ihmiset pysty pitämään itse itsestään huolta ja ymmärrä että tarkoituskin on koetella. Villekin oli niin rinta rottingilla lähtemässä tehtävään kovin varma että Tarina ja Kevin ja Milla lähtisivät tuolta maitojunalla kotiin ensimäisenä mutta ei sitten ihan käynytkään niin. Kyllä mua ainakin hävettäisi mennä "ahkerimpana" puljuun lillumaan jos olisin tullut valituksi vaivaisimpana ja huonoimmin voivana ja myrtseimpänä, kun olisin itse ensin lesonnut.
Mulla 24/7 ja Kevin ei tee paljoa mitään. Aamupäivän vaan oleili.
Jukka tehnyt ja Milla. Krisu ollut ahkera.
Ei mennyt ahkerimmat paljuun.Nyt valehtelet Kevinistä! Hän kokosi heti aamulla oksia ja käpyjä, kun muut joivat aamukahviaan. Kevin myös raahasi yksin kuormalavoja laavun edustalle,jotta tuötasosta tuli korkeampi. Haki myöhemmin vielä tiiliä lavojen alle korotukseksi. On tehnyt kaikkia hommia hyvin ja valittamatta!
Hän on yllättänyt tässä tehtävässä ja hänellä on hyvät jutut, kivaa läppää.
Niinpä, ja heti aamulla oli ensimmäisenä hommailemassa, muut valitti märkiä hanskojaan johon Kevin tokaisi häntä ettei haittaa, siihen tottuu kyllä. Symppis ja hauska tyyppi!
”Kevin ei käytä alusv.... eiku ei mitään never mind”
Sanoi Kimmo ja katsoi vienosti hymyillen Keviniä
Keskustelivat että kuka menisi kenenkin makuupussiin
Ville oli kyllä aamulla tosi kipeän näköinen, äkkiä kyllä virkosi, vaikkei saanut edes nukkua, saikohan pk-huoneessa migreenilääkettä kun ei mennyt kauaa sen jälkeen kun oli jo paljon parempi. Hiljaisempi ollut kyllä tänään
Mira esitti sairasta koska hänellä salatehtävä ja vei ne paperit...
Tämä viikkotehtävä on ollut varmaan 24/7 katsojille puuduttavampi kuin asukkaille.
Varastettiinko ne paprut sillä aikaa, kun porukka oli pihan puolella päivällä? Eli joku tuotannosta kävi källimässä ne puuttuvat paperit, ettei homma vaan onnistuisi. Vittu mitä pas kaa jos noin on.
Vierailija kirjoitti:
”Kevin ei käytä alusv.... eiku ei mitään never mind”
Sanoi Kimmo ja katsoi vienosti hymyillen Keviniä
Keskustelivat että kuka menisi kenenkin makuupussiin
Hyi hitto. Homot on jotenkin karmivia, se kimmon äänikin.
Aluksi vaikutti normimieheltä, mutta mitä kauemmin sen juttuja kuuntelee, se alkaa vaikuttaa kummajaiselta.
Kevin sanoi että odottaa jo innolla miten pääsee Kimmon kanssa ryyppäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt sitä että johtuuko tuotannon lepsuus Krisusta. Mun mielestä tuotanto on oikeasti melkoisen lepsu nyt. Krisu on niin räjähtävä tyyppi etteivät uskalla laittaa painetta koska lopputulos voi olla mennä yli, joko henkisesti tai fyysisesti? Mua ahdistaa Krisun takia katsoa koko BB:tä. Ohjelma on viihdyttävää draamaa, kun ihmisten erilaiset tavat elää kolisee yhteen. Vaikka Eeviksen ja Jukan paneminen ja se ettei muut halua sitä makkariinsa. Siinä ei kukaan halua toiselle tietoisesti pahaa tai vahingoittaa. Samoin joku sellainen että Tupu on aina tehnyt kastikkeen noin ja Anu näin ja siitä seuraa skismaa ja ärsyyntymistä jne. Krisun draama taas on toista maata ja menee niin paljon syvemmälle ihon alle ja siinä on sellaista manipulointia että oikeasti ottaa päähän katsoa. Joku tuollainen mitä itse en nähnyt eiliseltä jossa Krisu huutaa Millalle jostain mitättömästä "rikkeestä" tosi rumasti.
Nimenomaan, et nähnyt. En ole itsekään nähnyt mainitsemaasi tilannetta enkä tiedä mitä siellä tapahtui, mutta todella monet tapahtumat mitä täällä on kuvattu suunnilleen niin, että Krisu karjuu sekopäisenä ja on melkein kädet jonkun kurkulla, on todellisuudessa ollut jotain ihan muuta. Ääni ehkä kohoaa ja puheesta 90% on kirosanoja, mutta muuten käytös ei ole yhtään sen pahempaa kuin kenen tahansa ärsyyntyneen.
No mulle jäi se käsitys että Milla olisi sanonut ilmeisesti hyvässä hengessä jotain Krisun viereen istumisesta tms. ja Krisu olisi huutanut että hyi vittu et kyllä tuu siihen tai jotain muuta vastaavaa ihan kuin olisi oikeasti tarkoittanut sitä ja tilanteeseen sopimattomalla raivolla. En tiedä menikö tilanne oikeasti näin, mutta olisi hyvin Krisumaista. Ei tarvitse monta kertaa toimia noin kun olohuoneeseen syntyy virtahepo. Ehkä se on koosteessa.
Voi Krisu parkaa kun täällä on paljon tosikkoja jotka ei ymmärrä leikkiä. Ihmiset jotka ovat nähneet elämästä muunkin puolen kuin pullamössön ja kadun aurinkoisen laidan saattavat heittää ihan leikkinäkin hieman rajumpaa settiä.
Fakta on myös se että tuo on kiusaajien perusselitys teoilleen. Sen taakse on niin helppo paeta.
Fakta on myös se että joidenkin mielestä eriävä mielipide on sama kuin kiusaaminen.
Kukaan ei ole sanonut Krisua kiusaajaksi vain siksi, että tämä olisi jostain eri mieltä, vaan muista syistä. Tiedät sen itsekin.
Ja paranee, havukranssia tekemään. Eikö tuotanto keksi mitään muuta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Kevin sanoi että odottaa jo innolla miten pääsee Kimmon kanssa ryyppäämään.
Ja siis Kevinhän ei juo alkoholia, mutta aikoo siis jatkaa ystävyyttä Kimmon kanssa.
Noi ei tajua että saavat ehkä juhlat?
Ei tota jaksa katella.
Välillä oon vain kurkannut sinne.
Ihmettelen kovasti, miksi millalla menee ulkohousutkin persevakoon, miksi pitää kaiken olla niin tiukkaa. Miehillä on paljon mukavamman näköiset housut, ei tyköistuvat vaan väljät. Sellasissahan lämpö pysyy.
Itse olisin vaatinut samanlaiset tuolla. Mutta tottakai persemilla haluaa tiukkaa jos pakko vaatetta pitää naruperseen päällä.
Kyllä joku ruuvi on pahasti hukassa.
Sitä se liika proteiinin syönti teettää.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka ovat nähneet elämästä muunkin puolen kuin pullamössön ja kadun aurinkoisen laidan saattavat heittää ihan leikkinäkin hieman rajumpaa settiä.
On totta, että kiusaajilla on usein rankka tausta, mutta ei se oikeuta kiusaamista.
Helmeri kertoo sadun käpylehmistä.