BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu taitaa voittaa koko kilpailun kun kaikki tykkää hänestä.
Noin, Tupu putoaa sunnuntaina.
Tarkoitatko että Tupu äänestetään pois koska on asukkaiden mielestä potentiaalisesti kova vastus? Mulle ihan sama mistä syystä äänestetään ulos, oon lopen kyllästynyt Tupun naamaan. Anun kanssa ansaitsisivat molemmat jaetun norsunvee-palkinnon tästä tehtävästä. Tupussa on jotain mistä en tykkää yhtään. Jotain pahantahtoisuutta ja ämmämäisyyttä. Aamun akateemisveetuilussa esim. tuli näkyviin.
Ei vaan Tupu saa nimeämispisteitä koska joku pitää valita eikä Tupu ole niin inessä noiden nuorempien jutuissa, hieman ulkopuolinen. Ville taas edelleen uskaontojuttujensa takia. Kolmatta häätöön kiertyä on vaikea ennustaa, ehkä Jukka, muilla vielä panojutut muistiss.?
Kolmatta häätöön joutunutta,voipi olla neljäkin jos jakautuu tasaisesti??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt sitä että johtuuko tuotannon lepsuus Krisusta. Mun mielestä tuotanto on oikeasti melkoisen lepsu nyt. Krisu on niin räjähtävä tyyppi etteivät uskalla laittaa painetta koska lopputulos voi olla mennä yli, joko henkisesti tai fyysisesti? Mua ahdistaa Krisun takia katsoa koko BB:tä. Ohjelma on viihdyttävää draamaa, kun ihmisten erilaiset tavat elää kolisee yhteen. Vaikka Eeviksen ja Jukan paneminen ja se ettei muut halua sitä makkariinsa. Siinä ei kukaan halua toiselle tietoisesti pahaa tai vahingoittaa. Samoin joku sellainen että Tupu on aina tehnyt kastikkeen noin ja Anu näin ja siitä seuraa skismaa ja ärsyyntymistä jne. Krisun draama taas on toista maata ja menee niin paljon syvemmälle ihon alle ja siinä on sellaista manipulointia että oikeasti ottaa päähän katsoa. Joku tuollainen mitä itse en nähnyt eiliseltä jossa Krisu huutaa Millalle jostain mitättömästä "rikkeestä" tosi rumasti.
Nimenomaan, et nähnyt. En ole itsekään nähnyt mainitsemaasi tilannetta enkä tiedä mitä siellä tapahtui, mutta todella monet tapahtumat mitä täällä on kuvattu suunnilleen niin, että Krisu karjuu sekopäisenä ja on melkein kädet jonkun kurkulla, on todellisuudessa ollut jotain ihan muuta. Ääni ehkä kohoaa ja puheesta 90% on kirosanoja, mutta muuten käytös ei ole yhtään sen pahempaa kuin kenen tahansa ärsyyntyneen.
No mulle jäi se käsitys että Milla olisi sanonut ilmeisesti hyvässä hengessä jotain Krisun viereen istumisesta tms. ja Krisu olisi huutanut että hyi vittu et kyllä tuu siihen tai jotain muuta vastaavaa ihan kuin olisi oikeasti tarkoittanut sitä ja tilanteeseen sopimattomalla raivolla. En tiedä menikö tilanne oikeasti näin, mutta olisi hyvin Krisumaista. Ei tarvitse monta kertaa toimia noin kun olohuoneeseen syntyy virtahepo. Ehkä se on koosteessa.
Niin.
Kevin on kyllä yksi maailmanhistorian positiivisimmista ihmisistä.
Miten ne ei osaa mitata käpylasteja siten että lauta pölkyn päälle ja käpynyytti siihen ja laudan toiselle puolelle tuo kevein nainen tai varma paino muuta.
Lähtikö Jukka taloon ilman tupakkaa tai nuuskaa, kun nyt lokkeilee koko ajan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt sitä että johtuuko tuotannon lepsuus Krisusta. Mun mielestä tuotanto on oikeasti melkoisen lepsu nyt. Krisu on niin räjähtävä tyyppi etteivät uskalla laittaa painetta koska lopputulos voi olla mennä yli, joko henkisesti tai fyysisesti? Mua ahdistaa Krisun takia katsoa koko BB:tä. Ohjelma on viihdyttävää draamaa, kun ihmisten erilaiset tavat elää kolisee yhteen. Vaikka Eeviksen ja Jukan paneminen ja se ettei muut halua sitä makkariinsa. Siinä ei kukaan halua toiselle tietoisesti pahaa tai vahingoittaa. Samoin joku sellainen että Tupu on aina tehnyt kastikkeen noin ja Anu näin ja siitä seuraa skismaa ja ärsyyntymistä jne. Krisun draama taas on toista maata ja menee niin paljon syvemmälle ihon alle ja siinä on sellaista manipulointia että oikeasti ottaa päähän katsoa. Joku tuollainen mitä itse en nähnyt eiliseltä jossa Krisu huutaa Millalle jostain mitättömästä "rikkeestä" tosi rumasti.
Nimenomaan, et nähnyt. En ole itsekään nähnyt mainitsemaasi tilannetta enkä tiedä mitä siellä tapahtui, mutta todella monet tapahtumat mitä täällä on kuvattu suunnilleen niin, että Krisu karjuu sekopäisenä ja on melkein kädet jonkun kurkulla, on todellisuudessa ollut jotain ihan muuta. Ääni ehkä kohoaa ja puheesta 90% on kirosanoja, mutta muuten käytös ei ole yhtään sen pahempaa kuin kenen tahansa ärsyyntyneen.
No mulle jäi se käsitys että Milla olisi sanonut ilmeisesti hyvässä hengessä jotain Krisun viereen istumisesta tms. ja Krisu olisi huutanut että hyi vittu et kyllä tuu siihen tai jotain muuta vastaavaa ihan kuin olisi oikeasti tarkoittanut sitä ja tilanteeseen sopimattomalla raivolla. En tiedä menikö tilanne oikeasti näin, mutta olisi hyvin Krisumaista. Ei tarvitse monta kertaa toimia noin kun olohuoneeseen syntyy virtahepo. Ehkä se on koosteessa.
Voi Krisu parkaa kun täällä on paljon tosikkoja jotka ei ymmärrä leikkiä. Ihmiset jotka ovat nähneet elämästä muunkin puolen kuin pullamössön ja kadun aurinkoisen laidan saattavat heittää ihan leikkinäkin hieman rajumpaa settiä.
Fakta on myös se että tuo on kiusaajien perusselitys teoilleen. Sen taakse on niin helppo paeta.
Fakta on myös se että joidenkin mielestä eriävä mielipide on sama kuin kiusaaminen.
Hyväntuulista läppää: Kimmo, Milla, Hemmi, Tarina, Kevin ja Krisu omalla semiveemäisellä ja kiroilevalla tyylillään.
Ei juuri puhele: Tupu, Jukka, Anu, Ville.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne ei osaa mitata käpylasteja siten että lauta pölkyn päälle ja käpynyytti siihen ja laudan toiselle puolelle tuo kevein nainen tai varma paino muuta.
10 l sanko vettä toiseen puolen painolautaa aina
Vierailija kirjoitti:
Heillähän on ollut melko tarkkaan paino selvillä kokoajan. Joka ilta vievät päivän saaliin punnittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
10 l sanko vettä toiseen puolen painolautaa aina
Ei ole sankoa ja vettäkin rajallisesti. Nuuskarasialla punninneet yhden kävyn painon.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Jukka kyllä kauaa kerrallaan tee töitä kun menee jo tupakalle taas.
Ahkera!
Vierailija kirjoitti:
Mira ne vei ne paperit
Miksi, siis vahingossako?
Ville ei tipu vaikka olisi häätöäänestyksessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Jukka kyllä kauaa kerrallaan tee töitä kun menee jo tupakalle taas.
Ahkera!
Sauna, palju, kuohari ja olut veltostuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu taitaa voittaa koko kilpailun kun kaikki tykkää hänestä.
Noin, Tupu putoaa sunnuntaina.
Tarkoitatko että Tupu äänestetään pois koska on asukkaiden mielestä potentiaalisesti kova vastus? Mulle ihan sama mistä syystä äänestetään ulos, oon lopen kyllästynyt Tupun naamaan. Anun kanssa ansaitsisivat molemmat jaetun norsunvee-palkinnon tästä tehtävästä. Tupussa on jotain mistä en tykkää yhtään. Jotain pahantahtoisuutta ja ämmämäisyyttä. Aamun akateemisveetuilussa esim. tuli näkyviin.
Samaa mieltä. Jos jollain on jotain, mitä Tupulla ei ole, niin se on automaattisesti pois Tupulta. Tupu ei pysty oikein asettumaan toisen asemaan, varsinkaan iloitsemaan toisten puolesta.
Livenä nyt :
Paperit edelleen kadoksissa.
Anu etsii seinävaatteitten luota aika huolimattomasti mutta papereiden sijaan löytää Villen kadoksissa olleen tavaran, hanskat? Ville ilahtuu ja halaa Anua, kiittää.
Krisu sanoo, että tekevät kuulutukseen saakka nyt töitä ja sitten nukkumaan. Huomenna kahvittelevat pitkään. Uskovat että käpylehmiä olisi nyt tarpeeksi.
Naureskelevat ja miettivät paljon yhden lehmän paino on.
30g?
Mikä painaa 30g? Sun perse!
”Jalkoja kakkospesälle”, Milla huutaa.
”Tulossa on, älä vingu!” Ville vastaa
”Jos en sanois niin sitten valittaisit että miksi et sanonut!” Milla sanoo
Ville kysyy, löytyykö papereita. Anu vastaa ei .... alkaa olla pimeetä. Kevin sanoo että katsotaan laavusta kun linjasto tyhjenee niin on enemmän tillaa. Joku sanoo, että Kevinille on tarttunut murre.
Ville kysyy mikä Kevinin todistuksessa luki lukion jälkeen. Kevin kertoo. Ville sanoo ”ei sano suuntaan eikä toiseen mitään, ei hyvään eikä huonoon”.
Kävyt ovat pas•aa, sanoo Jukka.
Anu alkaa etsimään käpyjä.
Tupu kysyy, onkohan kello yhdeksän? (Kello on 21.04)
Ville sanoo, olisko kymmenen.
Paperit puhuttavat edelleen. Miettivät pitääkö kysyä BB: ltä apua, odottavatko Miraa.
Kuulutus ; Krisu pk-huoneeseen.
Toteavat että on kiva ilma.
”Olipa kerran Nuupajärven pupujussi.. ” Helmeri alkoi taas sadunkerronnan.
Kuuntelemassa Milla ja Kimmo.
Tarina mukailee kolme pientä karhua ja Kultakutri - satua.
Vierailija kirjoitti:
Lähtikö Jukka taloon ilman tupakkaa tai nuuskaa, kun nyt lokkeilee koko ajan?
Ilmeisesti, tai sitten oli niin vähän, että omat loppui heti alkuunsa. Huvitti, kun nikotiinikiellon jälkeen Mira ja Kimmo olivat tupakalla ja Jukka ilmestyi siihen, totesi ettei tee ollenkaan mieli. Hetken päästä jo kärysi Miralta pummittu tupakka ja Jukka vakuutteli, ettei nuuskaa ainakaan enää viitsi käyttää, kun jää suuhun paska maku. Ja illalla... kuka arvaa... Jukka pummi Krisulta nuuskaa.
Ville ei tipu vaikka olisi häätöäänestyksessä
Pöytäkone toimii