BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helmeri sanoi juuri että jos tehtävä ei onnistu niin johtuu sivuista ja painoa on kyllä tarpeeksi.
Pitkät jalat ja sojottavat sivuille.Lehmän jalat pitäisi mennä suoraan alaspäin.
Ulkonäöllisesti ei näytä lehmiltä mutta kuinka ankara on isoveli.Miten eivät mieti miltä se lehmä näyttää.
Se on yks ja sama miltä se käpylehmä näyttää. Tärkeintä on, että sen on seistävä vakaasti kaikilla neljällä jalallaan. Eli saa olla ihan millainen monsteri tahansa, kunhan pysyy vakaasti pöydällä.
Laaduntarkkailija – varmistaa, että käpylehmän on laadultaan standardien mukainen eli sen on seistävä vakaasti kaikilla neljällä jalallaan. Laaduntarkkailija palauttaa käpylehmän tarvittaessa linjaston oikeaan kohtaa korjauksia varten.
Luulen, että Helmeri puhui niistä nimilistan puuttuvista sivuista, kun sanoi, että se on sivuista kiinni, jos tehtävä ei ole onnistunut.
Niin tuo on tulkinnanvarainen. Nyt selvästi ne nimet on kirjattu nimilistaan numerojärjestyksessä, mutta tarviiko niiden listojen olla tallessa tehtävän päättyessä? Toisaalta tehtävän pitää onnistua 85 %:sesti, joten ei kai tuo haittaa jos pari sivua puuttuu, jos tarvittava kilomäärä täyttyy?
Hyväksyjä ja nimeäjä – hyväksyy käpylehmän ja antaa sille yksilöllisen nimen, jolla hän voi toivottaa käpylehmän henkilökohtaisesti tervetulleeksi maailmaan. Jokaisella käpylehmällä on oltava oma uniikki nimi. Käpylehmäovelle.comin protokollan mukaan kukin nimi on kirjattava nimilistaan numerojärjestyksessä käpylehmien syntymäajan mukaan.
Olen ymmärtänyt, että budjetista 85% on kiinni tehtävän onnistumisessa, mutta tehtävä voi olla vain joko onnistunut tai epäonnistunut. Näin ainakin aikaisemmilla kausilla on ollut, että tehtävä on vain joko-tai ja budjetti on sitten jotain 1-99% välillä (oliko se 40 euroa / asukas vai mikä, en enää muista, mistä summasta prosentit lasketaan), riippuen siitä, paljonko ovat lyöneet vetoa.
Eli nyt lyöty vetoa 85% budjetista. Jos onnistuu, käytössä 11 x 40 x 0,85 = 374 euroa. Jos epäonnistuu, käytössä 11 x 40 x 0,15 = 66 euroa.
Mutta mitään 85-prosenttista onnistumista ei kai ole?
Ok! En ole tuota ajattellut ja sen tarkemmin pohtinut. Olen vain jotenkin ajatellut niiden prosenttiosuuksien liittyvän myös onnistumismäärään.
Eli jos valitsevat 25%, saavat tuon prosenttiosuuden budjetista, jos tehtävä onnistuu 25 %:sti. Eli alhaisella prosentilla voisi pistää lekkeriksi ja saisivat kuitenkin jonkin verran rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen, että elämässäni ei ole Villen kaltaisia ihmisiä - kovia, suvaitsemattomia, ankaria ja julmia. En ymmärrä, miten voi kukaan tykätä hänestä. Vastenmielinen ihminen.
Onko hän tehnyt tarkoituksella jotain konkreettisen ilkeää jollekin?
On ollut konkreettisen suvaitsematon ja tuomitseva muita kohtaan. Jakeli omia kieltojaan, väheksyi ja halveksi muiden mieltymyksiä. Välillä keskustelut tyrehtyivät kun Ville liittyi niihin laukoen jotain tylyä.
Ei ole pukamat vaivannu pitkään aikaan, mistähän sekin mahtaa johtua.
Joskus ollut melkein työkyvytön niiden takia.
Koen myös villen vastenmielisenä. Kyllä täällä voi kertoa jos ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen onnellinen, että elämässäni ei ole Villen kaltaisia ihmisiä - kovia, suvaitsemattomia, ankaria ja julmia. En ymmärrä, miten voi kukaan tykätä hänestä. Vastenmielinen ihminen.
On ollut konkreettisen suvaitsematon ja tuomitseva muita kohtaan. Jakeli omia kieltojaan, väheksyi ja halveksi muiden mieltymyksiä. Välillä keskustelut tyrehtyivät kun Ville liittyi niihin laukoen jotain tylyä.
Okei, pidätkö enemmän Krisusta vai Villestä?
Ruudun livekamerat ei TOIMI!
Helmeri se ei luovu matkustelusta, vaikka maailma tuhoutuu. Just kehuskeli, miten ottaa aina mukaan 20 kiloa matkatavaraa.
Krisu tuli pk-huoneesta. Joku kysyi "saitko salatehtävän?" Krisu masentuneella äänellä: "sain sata salatehtävää". :D
Vierailija kirjoitti:
Helmeri se ei luovu matkustelusta, vaikka maailma tuhoutuu. Just kehuskeli, miten ottaa aina mukaan 20 kiloa matkatavaraa.
Mä, kun kuulin ton, niin mietin, että noniin, kohta joku aivovapaalainen vaahtoo tästä :D
mulla toimii edelleen ihan hyvin. Vieläkin ovat "saunapihalla"
Kevin sanoo, että meinaa palella, kun hanskat taas märkänä.
Mulla on puhelimesta chromecastilla telkkarissa ja hienosti toimii, tosin mä voin lähteä puhelimen kanssa vaikka kauppaan ja tää pyörii vaan, luulis että sammuu jos puhelin on kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Kilpaurheiluun tarvii muutakin mukaan kuin simmarit ja varafarkut.
Ainakin mun oma käsitys Tarinasta on muuttunut myönteisemmäksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä, kun kuulin ton, niin mietin, että noniin, kohta joku aivovapaalainen vaahtoo tästä :D
Greta Thurberg voisi tulla vierailulle bb-taloon ja tuijottaa punanaama-Helmeriä murhaavasti.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja Snow kertoi myös, että nämä eka viikot ovat olleet vaan tällaista alkulämmittelyä.
Bileitä ei juuri tule olemaan, mutta niitä laitetaan sellaiselle hetkelle, kun koetaan hyväksi juonenkehityksen kannalta, ja toivotaan tiettyä käytöstä. Esim. olivat arvanneet, että Krisulle luultavasti suurin osa myy juomansa lauantaina-
Tuotanto on myös ollut iloinen siitä, kuinka paljon asukkaat keksivät kaikkia pelejä itse ja testaavat toisiaan ja mittailevat sillä mihinkä kukakin päätyy.
Kertoi myös, että tarkoituksella jättivät kysymyttä Anulta ja Helmeriltä mikä homma heillä on meneillään, jotteivat "pelästytä" paria ja nähdään mihin on kehittymässä.
Vau mikä strategia. Lämmitellään niin, että katsojat kyllästyy ja 24/7 ilmaisjaksot menee umpeen. Ja sitten pistetään homma oikein kunnolla käyntiin!
Vierailija kirjoitti:
Helmeri menee sinne ulkomaille tekemään PIKKASEN eri juttuja mitä esimerkiksi sinä ulkomailla teet.
Ai että ihmiset on tyhmiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, pidätkö enemmän Krisusta vai Villestä?
Pidän enemmän Kevinistä ja Helmeristä. Kaikki ovat viihdyttäviä, Ville on rasittava kun hänelle iskee uskonmania.
Milla ja Helmeri mukavasti juttelevat