Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
33501/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.

Ota selvää mitä tarkoittaa platoninen.

Kuinka niin? Platoninen tarkoittaa intohimotonta. Ajattelen ainakin itse niin, että seksi on intohimotonta, jos se on pelkkää urheilua eikä siinä ei ole tunteita mukana .

Platoninen tarkoittaa ihastusta/rakkautta/kiintymystä ilman seksuaalisia tekoja.

Kuvasit juuri platonisen suhteen eli suhde ilman intohimoa. Platoninen seksi on seksiä ilman intohimoa. Eli seksiä pelkän seksin vuoksi. Intohimo siihen seksiin yleensä tulee siitä, että on tunteita toista kohtaan.

Vierailija
33502/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka haluu nähdä Eeviksen kuvan seinällä,joku heittikin että käy toivomansa😟

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33503/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ystävät, äänestetään id-iootti pelleville vit-ttuun talosta AAHAHHAHAHA :-)))

Vierailija
33504/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos Kevinilla ja Kimmolla nyt sutinaa kumpikin niin iloisena vierekkäin :)

Vierailija
33505/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut tuota touhua tuolla koko ajan ja positiivisimmin tähän tehtävään osallistuneet ovat olleet Kevin, Kimmo ja Tarina.

Valitusta NOLLA!

Kyllä kai, kun eivät tee juuri mitään 😂

Vierailija
33506/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti Mira "sairastui" ulkotehtävän aikana. Niistää ja rykii tuolla huomattavan kovaäänisesti, uhriutuen.

Olen katsonut 247 koko pöivän ja Mira on oikeasti tosi kipeänä.

Oletko mitannut hänen kuumeensa vai miten voit todeta hänen olevan todella kipeä? Jatkuva rääkyminen ja määkyminen ei todista mitään. Jos hän olisi todella kipeä niin hän ei olisi jaksanut ilakoida edes battery tölkistä tuolla tavalla vaan hän makaisi laavussa kärsien.

Vierailija
33507/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tehtävä on tylsä. Jollain pervolla tavalla nautin sisätiloissa hermafrodiitin kimeästä naukumisesta ja ranteiden holtittomasta heiluttamisesta.

Ihmisten kohdalla ei puhuta hermafrodiiteista, vaan intersukupuolisista, mutta tämähän ei sinua kiinnosta, kun tarkoituksesi on pilkata Keviniä. Senkin uhalla haluaisin nyt huomauttaa, että intersukupuolisuus ja muunsukupuolisuus ovat toisistaan niin eri asioita, että tuo hermafrodiitin hokemisesi on tylsää ja laiskaa.

Ihan turhia kaikki feikkitermit, kevin on mies.

Faktan sanominen ei voi olla pilkkaa.

en tosin ole se kelle vastasit

Vierailija
33508/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.

Ota selvää mitä tarkoittaa platoninen.

Kuinka niin? Platoninen tarkoittaa intohimotonta. Ajattelen ainakin itse niin, että seksi on intohimotonta, jos se on pelkkää urheilua eikä siinä ei ole tunteita mukana .

Platoninen tarkoittaa ihastusta/rakkautta/kiintymystä ilman seksuaalisia tekoja.

Kuvasit juuri platonisen suhteen eli suhde ilman intohimoa. Platoninen seksi on seksiä ilman intohimoa. Eli seksiä pelkän seksin vuoksi. Intohimo siihen seksiin yleensä tulee siitä, että on tunteita toista kohtaan.

Sellaista kuin platonin seksi ei olekaan on vaan ilman seksiä olevia platonisia suhteita. Hyi hiivatti sentään! Opettele ensin käsitteet elostelija.

Vierailija
33509/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen ollut mielisairaalassa, tosin en suljetulla, mutta silti. Siellä ei kukaan ollut niin sairas kuin eevis. 

Eevis olisi kyllä sopinut hyvin sairaalan pihalle kävelemään, suu vinossa lasisine katseineen.

No se kyllä näkyy niin selvästi että olet sairas. En usko että on mitään konstia saada sua ymmärtämään ettei jutuillasi ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Surullista tässä on se että Eevis on ihan oikea ihminen jota panettelet perusteettomasti. Eipä silti etteikö kaikki näkis että kirjottelussasi puhuu sairaus, mutta ikävää tunnelmaa se silti luo. Ei ole kiva seurata kiusaamista sivustakaan.

Vierailija
33510/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Cristal Snowta vaivaa, kun ei keksi YHTÄÄN MITÄÄN? Kohtahan noi ovat tehneet lehmänsä, eikä niillä ole mitään vaikeuksia olla tuolla. Kaikki toiveetkin toteutetaan; Mira sai just batteryn.

Nukkuakin annettiin mielinmäärin. Aiempina kausina säännöstelty rankasti lepoa ja ravintoa, ja sitä kautta vaikutettu käyttäytymiseen.

Miksi Cristal Snow pitäs keksiä?! 😂🤣

Sehän on tuotannon käsikirjottaja. Se tekee käsikirjoituksen jo kuvatusta materiaalista illan koostetta varten

Jengillä on kummallisia vaatimuksia, vaikka ei ole pienintäkään käsitystä miten tuollainen tuotanto pyörii ja mitkä on työtehtävät.

Eivät ole saaneet kaikkia toivomuksia. Krisun toivomat laulut ja tupakat jne on saamatta.

Vierailija
33511/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sopivasti Mira "sairastui" ulkotehtävän aikana. Niistää ja rykii tuolla huomattavan kovaäänisesti, uhriutuen.

Olen katsonut 247 koko pöivän ja Mira on oikeasti tosi kipeänä.

Oletko mitannut hänen kuumeensa vai miten voit todeta hänen olevan todella kipeä? Jatkuva rääkyminen ja määkyminen ei todista mitään. Jos hän olisi todella kipeä niin hän ei olisi jaksanut ilakoida edes battery tölkistä tuolla tavalla vaan hän makaisi laavussa kärsien.

Se kuinka kipeäksi henkilö olonsa tuntee, ei riipu kuumeesta.

Vierailija
33512/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä tehtävä on tylsä. Jollain pervolla tavalla nautin sisätiloissa hermafrodiitin kimeästä naukumisesta ja ranteiden holtittomasta heiluttamisesta.

Ihmisten kohdalla ei puhuta hermafrodiiteista, vaan intersukupuolisista, mutta tämähän ei sinua kiinnosta, kun tarkoituksesi on pilkata Keviniä. Senkin uhalla haluaisin nyt huomauttaa, että intersukupuolisuus ja muunsukupuolisuus ovat toisistaan niin eri asioita, että tuo hermafrodiitin hokemisesi on tylsää ja laiskaa.

Ihan turhia kaikki feikkitermit, kevin on mies.

Faktan sanominen ei voi olla pilkkaa.

en tosin ole se kelle vastasit

Nimitin pilkaksi hermafrodiitiksi haukkumista. Miksi kommentoit yhtä asiaa (pilkkaus hermafrodiitiksi kutsumalla) yhdistelemällä sitä toisen asian kanssa ("fakta", sinun näkemyksesi mukaan Kevinin oletettu mieheys)? Semminkään kun kommentti ei ollut edes sinulle kirjoitettu? Opettele lukemaan.

Vierailija
33513/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä nyt :

”Kyy jo kurkkii”, sanoo Ville ja lähtee kakalle. Huutaa vielä mennessään boys i’m going in, hold your horses. Jättää paksun takkinsa siksi aikaa leiriin, mikä oli Krisun mielestä hyvä ajatus, ettei liikaa hikoile.

Krisu kiroilee vuollessaan puuta.

Jukka kehuu Miran tekemiä jalkoja, hyvännäköisiä.

Anu lähtee pk-huoneeseen. Ei tullut kuulutusta.

Tulee takaisin, Krisu pysäyttää Anun ja sanoo sä oot juonu viinaa! Haistelee tämän hengitystä. Sä oot juonu viinaa!

Vierailija
33514/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup vain kommentoijille:

Yritättekö keskusteluun osallistumalla vaikuttaa muiden mielipiteisiin asukkaista?

ylänuoli = kyllä

alanuoli = en

Vierailija
33515/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos Kevinilla ja Kimmolla nyt sutinaa kumpikin niin iloisena vierekkäin :)

Oi noita Kimmon piiitkiä katseita Keviniin :)

Vierailija
33516/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi pyytää koskemattomuus nimeämiseen. Itse toivoisin ponin tuonne ja kaikki saisivat ratsastaa.

Ei herrajuma poniparkaa!

Vierailija
33517/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Janne Virtanen ja Cristal Snow ovat liittyneet aiempiin Bb-kausiina tai Bb ylipäätään, miksi heidät on valittu. Ja Petteri Ahomaa?

Tervemenoa ideoimaan ja pilaamaan vaikka suviseurat koko typerä poppoo! Toivottavasti teidät muistetaan ikuisesti tästä BB-skandaalista.

Vierailija
33518/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se uskis siis gay?

Vierailija
33519/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup vain kommentoijille:

Yritättekö keskusteluun osallistumalla vaikuttaa muiden mielipiteisiin asukkaista?

ylänuoli = kyllä

alanuoli = en

Pitääkö sinusta kysyä tällaista?

Ylänuoli Kyllä

Alanuoli ei

Vierailija
33520/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iseilla mielisairailla naisilla on samantyyliset kasvot kuin eräällä ex.bb-asukkaalla. Se on kummallista mutta totta. Kyllä mielen sairaudet vaikuttavat ulkonäköön, kasvoihin varsinkin.

Ja mulla on vara sanoa, koska olen myös päästäni enemmän tai vähemmän viallinen ja avohoidon piirissä.

Olisin kasvoista aivan eri näköiseksi kehittynyt ellen olisi kärsinyt mt-ongelmistä nuoresta asti. Naama jotenkin vino ja kolkko, kuvia katsoessa aina kauhistuu. 

Ketju on lukittu.