BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Olen ollut suljetulla ja tuo talo asukkaineen on välillä pahempi paikka. Trollausta harrastavat voivat olla ihan terveen kirjoissa. Heillä on vaan tämä pieni pahe. En usko, että psyykkisesti sairaat ovat keskimääräistä trollaa massa täällä. Suomessa on mielipide vapaus ja mielipiteensä saa toki sanoa asioihin vaikka sitten osastolta.
BB - sivustolla pyydettiin katsojilta tehtävävinkkejä, ja siellä olikin vaikka mitä. Ei kuitenkaan kukaan ehdottanut, että viikkotehtävää helpotettaisiin koko ajan. Tällä viikolla oli mahdollisuudet vaikka mihin, mutta mitä tekee curling-tuotanto? Pilaa kaiken kantamalla röökiä, kebabbia, batterya ja ties mitä vielä näemmekään.
No, herra Käsikirjoittaja oli taannoin jossain vuorikiipeilykisassa, mutta tuli maitojunalla kotiin jo ennen kuin kisa edes alkoi. Että sillee.
Yhden lavan hajottamalla olisi veitsillä saanut tikui
Voisiko joku tukkia ton Tarinan turpavärkin hersyvine nauruineen? Sinne voisi tunkea vaikka kalakukon.
Vierailija kirjoitti:
luuvalo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi imeinen syy miksi Eevis ei saanut paljon ääniä on se, että siitä luultavasti tykkää keskimääräistä fiksummat ihmiset. Ne, jotka harvemmin pistää rahansa tositeeveeäänestyksiin tai lähtee mukaan joukkohysteriaan 😉
Eevis selkeästi osaa ja uskaltaa ajatella itse, eikä pelkää myöskään näyttää sitä. Tätä tuntuu olevan joidenkin hirveen vaikea sulattaa. Ihan mahtavaa, että vittuili urpoille suoraan löhöämällä haastatteluissa 😂 En usko että sitä ihan hirveen syvästi haittaa tämmösillä palstoilla öyhöttäjien kommentit, jotenkin siit sai sen kuvan että on tasapainoinen ja jatkaa elämäänsä näistä riippumatta.
Keskimääräistä fiksummat ihmiset totta tosiaan tykkää rivoja puhuvasta jaarittelijasta, jolla menee vartti yhden asian ilmaisemiseen.
Tämä. Mä veikkaan, että Eeviksestä tykkää lähinnä sellaiset keskimääräistä tyhmemmät ihmiset, jotka kuvittelevat tuollaisen jaarittelun ja sivistyssanojen viljelyn (yleensä aivan väärissä konteksteissa) viestivän älykkyydestä. Fiksummat katsojat kuuntelivat Eeviksen sadoilla niinku-sanoilla höystettyjä kierteleviä ja kaartelevia monologeja tuntien lähinnä myötähäpeää.
Uskon kyllä, että Eevikseltä löytyy matemaattis-loogista älyä, mutta kielellinen lahjakkuus, tunneäly ja sellainen ns. maalaisjärki puuttuvat täysin. Näin ollen kokonaisvaikutelma hänestä on kaikkea muuta kuin fiksu. Se Eeviksen paljon puhuttu ”analyyttisyys” oli todellisuudessa saman asian toistamista useaan otteeseen ja sivistyssanojen väärinkäyttöä. Ei tuollaisesta kukaan aidoati älykäs hirveästi irti saa.
Jos tuolta talosta pitäisi valita joku älykkäästi itseään ilmaiseva, Kimmo olisi mielestäni ykkönen. Timo oli toinen fiksusti jutteleva.
Juuri näin.
Tyhmempiinhän sellainen ontto jargoni ja sivistyssanojen viljely juuri tekee suuren vaikutuksen, luulevat että siinä nyt puhutaan jotain todella älykästä, koska siitä ei mitään ymmärrä erkkikään. Fiksu huomaa, että siinä jauhetaan tyhjää kakkaa, eikä mitenkään "analyyttisesti".
Itse veikkaisin, että tuon kaltainen ihminen voi olla lievästi kehitysvammainen, eli keskimääräistä heikkolahjaisempi. Ei suinkaan päinvastoin.
Käynyt mensan testeissä ja kuuluu pieneen prosenttiin älykkäät
Minä en usko tohon ollenkaan, älystä ei näkynyt pienintäkään merkkiä BB-talossa, mutta oli erittäin kova valehtelemaan ja yllytti Jukkaakin siihen.
Sunnuntaina tulee 4 viikkoa talossa täyteen ja vielä ei ole kaksi henkilöä ollut samaa aikaa talossa humalassa. Meni överiksi. Terveisiä Virtasen Jannelle, toivottavasti et ole tässä projektissa enää ensi vuonna.
Miten nää voi olla näin hitaita verrattuna aiempaan ketjuun🙈
Mun mielestä Tarina on suoriutunut loppujen lopuksi hyvin tuolla. Jaksaa keksiä luovia nimiä ja osallistuu välillä muihinkin tehtäviin. Ei myöskään inise ja narise vaan on pysynyt hyvällä tuulella.
Vierailija kirjoitti:
Saiko ne kebabit?
Vain Kimmo sai kun toivoi kaikkien toiveet ei toteudu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupu haluaisi jo sisälle yöksi.
Ville heitti rahnan kaivoon ja toivoo että pääsee sisälle tarkoittiko itseään
Toivoi Miran pääsevän sisälle yöksi, kun on kipeä. Mira on ollut tosi sairaan näköinen koko päivän.
Sopivasti Mira "sairastui" ulkotehtävän aikana. Niistää ja rykii tuolla huomattavan kovaäänisesti, uhriutuen.
Olen katsonut tuota touhua tuolla koko ajan ja positiivisimmin tähän tehtävään osallistuneet ovat olleet Kevin, Kimmo ja Tarina.
Valitusta NOLLA!
Taas krisu jauhaa jallusta. HOOOOOOHHHOIJAA.
Jallusta myös jauhoi kun viimeksi kurkkasin joskus kahden aikaan.
Onpa tosi mielenkiintosta, kertakaikkiaan. Ville ihmettelee samaa kuin minä, mikä siinä jallussa kiinnostaa.. maku vuodelta kirves ja miekka, sanoi ville.. Krisu jatkaa jallupuheitaan.-
Vierailija kirjoitti:
Sopivasti Mira "sairastui" ulkotehtävän aikana. Niistää ja rykii tuolla huomattavan kovaäänisesti, uhriutuen.
Olen katsonut 247 koko pöivän ja Mira on oikeasti tosi kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Tarina on suoriutunut loppujen lopuksi hyvin tuolla. Jaksaa keksiä luovia nimiä ja osallistuu välillä muihinkin tehtäviin. Ei myöskään inise ja narise vaan on pysynyt hyvällä tuulella.
+ On tullut Krisunkin kaa juttuun :D
Vierailija kirjoitti:
BB - sivustolla pyydettiin katsojilta tehtävävinkkejä, ja siellä olikin vaikka mitä. Ei kuitenkaan kukaan ehdottanut, että viikkotehtävää helpotettaisiin koko ajan. Tällä viikolla oli mahdollisuudet vaikka mihin, mutta mitä tekee curling-tuotanto? Pilaa kaiken kantamalla röökiä, kebabbia, batterya ja ties mitä vielä näemmekään.
No, herra Käsikirjoittaja oli taannoin jossain vuorikiipeilykisassa, mutta tuli maitojunalla kotiin jo ennen kuin kisa edes alkoi. Että sillee.
Snow luuli, että nämä kilpailijat ovat samanlaisia luusereita kuin hän itse. Luin jostain, että tylsyydellä on tarkoituksensa, ja hän kuvitteli asukkaiden sekoavan sen takia. Juupajuu, näitä patalaiskoja kaupunkilaisia ei joutenolo haittaa. Pari toimeliaampaa yksilöä kantaa ruokaa laiskureiden nokan eteen.
Miten Janne Virtanen ja Cristal Snow ovat liittyneet aiempiin Bb-kausiina tai Bb ylipäätään, miksi heidät on valittu. Ja Petteri Ahomaa?
Kannattaisi pyytää koskemattomuus nimeämiseen. Itse toivoisin ponin tuonne ja kaikki saisivat ratsastaa.
Snow ei todellakaan ole mikään älyn jättiläinen. Näkeehän sen niistä naurettavista Toosa-TV:n jaksoista, kökköä käsikirjoittamista ja näyttelemistä. Tai siitä sen euroviisubiisistä. Kaikille sitä annetaankin mahdollisuus osallistua karsintoihin. Sitten naistenlehtien toimittajat nielevät toteta sen sadut siitä, miten on opiskellut New Yorkissa 7 vuotta näyttelemistä ja käsikirjoittamista.