Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
33141/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eeviksessä häiritsi jatkuvat valkoiset valheet. Eilen lähetyksessäkin selitteli makaamista jonain viestinä muille asukkaille, että hän tarvitsee omaa tilaa tms. Eikö se puhetyyli johdu älykkydestä. Maailma on täynnä Eevistä älyykkäämpiä ihmisiä jotka puhuu ihan normaalisti. Jatkuva sisvistyssanojen käyttö on pelkkää pätemistä.

Eräs arvovaltainen henkilö on kommentoinut minua kerran sanoilla pelottavan älykäs. En toki mensan testissä pärjää. Olen muistaakseni jonkun testin tehnyt netissä, mutta oli kai perustulos. Jollain tapaa koen Eeviksen käytöksen samanlaisena kuin omani. Eli hullu paljon töitä tekee viisas pääsee vähemmällä. Olen juuri tuollainen lahnailija. Päässä kuitenkin pyörii kaikenlaista ja näillä ideoilla olen saanut taloudellista hyötyä. Olen työttömänä omasta tahdostani ja olen kokenut kaikki työpaikkojeni työt liian helpoiksi minulle. Kyllästyn helposti sellaiseen. Tässä joutessani olen sitten erilaisilla sijoittamisilla tienannut jokusen satatuhatta kymmenen vuoden sisällä. Eevikseen verrattuna minua luullaan hyvin yksinkertaiseksi ja jopa vammaiseksi ulkonäköni vuoksi. En korjaa tätä väitettä, enkä kerro mitään mitä tässä kirjoitin. Niin ja myös valkoiset valheet on minun juttuni. 

Vierailija
33142/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuotanto mahda mitään droneille?

Mitä mahtaisi, kun maailmalla lentokentätkään eivät mahda?

Vile sanoi juuri, että pitäisi olla sellainen tuotannon vastaisku drone, joka ajaisi päin häiriköitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33143/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän dronet ole siksi että ne kuvaavat ja laskevat kenen naamaa näkyy eniten- sitten rankkua.

Vierailija
33144/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva lohkaisu Eeviksellä oli bb talossa että selkäranka ku puutarhaletku. Harvapa pystyy noin sanomaan. 😉

Totta - harvalla se on kuin puutarhaletku.

Vastuuttomilla miehillä ei oo selkärankaa sitähän naiset valittaa kun eroavat.

Vierailija
33145/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noi juorut pitää paikkaansa niin tarkoittaako se sitä että Helmeri on myös laulaja? Skuuttilaulaja. Sehän olisi voinut laittaa ne videot yksityisiksi ohjelman ajaksi. .

Vierailija
33146/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Virallinen tieto:

"Nuupajärven linjasto on tuottanut jo yli 20 kiloa käpylehmiä! Edessä on kuitenkin vielä työnsarkaa eikä vaikeuksiltakaan voi välttyä

Big Brotherin virallisen punnituksen mukaan eilinen käpylehmätoimitus painoi 23,20 kilogrammaa. Tästä on vielä vähennettävä kuljetukseen käytetty pahvilaatikko (1,3 kg), jolloin lopulliseksi saldoksi jää 21,90 kilogrammaa käpylehmiä.

Asukkaiden viikkotehtävä on onnistunut, jos linjasto saa tuotettua tehtävän aikana yhteensä 79 kiloa kurantteja käpylehmiä. Vaikeuksia on kuitenkin odotettavissa, sillä Nuupajärven käpytarjonta on hyvin monipuolista. Asukkaat ovat toistaiseksi keskittyneet helposti työstettäviin, suuriin kuusenkäpyihin, mutta ne eivät tule riittämään loputtomiin. Miten työ sujuu männynkäpyjen kanssa? Yllättääkö sade? Kepposteleeko jänis?"

Montako lehmää eilen valmistui?

En tiedä montako mutta tänään niillä vauhti päällä..

Sanoin että kävyt isoja eikä mitään 10 g.

Mielestäni tehtävä onnistuu ellei noi isot kävyt lopu.

Toiset vaan haluaa heti nähdä ettei tehtävä onnistu.

Vierailija
33147/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko droneja näkynyt ennen tätä viikkoa? Kun asukkaat olleet pihalla

On näkyny

Vierailija
33148/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nämä päivästä toiseen samoja tyyppejä mollaavat eivät ole aikuisia, eikä ainakaan vanhempia.

Toivottavsti Eevista palvovat eivät ole ainkaan vanhempia tuo julkinen sestailu on lapsille traumaattista.

Oisko raumaattista 22 v 😂😂😂😂😂 tosin ei katso

Vierailija
33149/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko droneja näkynyt ennen tätä viikkoa? Kun asukkaat olleet pihalla

On. Asukkaiden pitää silloin siirtyä sisälle, eivät saa kommentoida droneja, eikä tilanteita näytetä koosteissa. Joidenkin mielestä on varmaan hauska läppä käydä häiriköimässä.

Vierailija
33150/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeviksessä häiritsi jatkuvat valkoiset valheet. Eilen lähetyksessäkin selitteli makaamista jonain viestinä muille asukkaille, että hän tarvitsee omaa tilaa tms. Eikö se puhetyyli johdu älykkydestä. Maailma on täynnä Eevistä älyykkäämpiä ihmisiä jotka puhuu ihan normaalisti. Jatkuva sisvistyssanojen käyttö on pelkkää pätemistä.

Eräs arvovaltainen henkilö on kommentoinut minua kerran sanoilla pelottavan älykäs. En toki mensan testissä pärjää. Olen muistaakseni jonkun testin tehnyt netissä, mutta oli kai perustulos. Jollain tapaa koen Eeviksen käytöksen samanlaisena kuin omani. Eli hullu paljon töitä tekee viisas pääsee vähemmällä. Olen juuri tuollainen lahnailija. Päässä kuitenkin pyörii kaikenlaista ja näillä ideoilla olen saanut taloudellista hyötyä. Olen työttömänä omasta tahdostani ja olen kokenut kaikki työpaikkojeni työt liian helpoiksi minulle. Kyllästyn helposti sellaiseen. Tässä joutessani olen sitten erilaisilla sijoittamisilla tienannut jokusen satatuhatta kymmenen vuoden sisällä. Eevikseen verrattuna minua luullaan hyvin yksinkertaiseksi ja jopa vammaiseksi ulkonäköni vuoksi. En korjaa tätä väitettä, enkä kerro mitään mitä tässä kirjoitin. Niin ja myös valkoiset valheet on minun juttuni. 

Oletko koskaan kuullut luonteenkehityksestä ihmisen ollessa kyseessä? Tuollainen kertoo ....

Vierailija
33151/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nämä päivästä toiseen samoja tyyppejä mollaavat eivät ole aikuisia, eikä ainakaan vanhempia.

Toivottavsti Eevista palvovat eivät ole ainkaan vanhempia tuo julkinen sestailu on lapsille traumaattista.

Oisko raumaattista 22 v 😂😂😂😂😂 tosin ei katso

Se olisi hänen hyväksikäyttöään.

Vierailija
33152/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissähän (ainakin twitterissä) on kuvia, mitä on droneilijat ottaneet asukkaista. Välillä ovat joutuneet sulkemaan makuuhuoneen ja olohuoneen ovet ja siirtymään sisätiloihin, kun dronet häiritsee.

Vierailija
33153/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eeva-LeenanSukulainen kirjoitti:

Kovin rasittunutta on porukka siihen nähden, että he ovat olleet vasta PÄIVÄN TÖISSÄ.

Tekivät eilen yli 10 tuntisen työpäivän, saattoi olla 12 tuntiakin. Ottaa käsien ja selän päälle nykertää kylmässa käpylehmiä. Kokeikepa itse!

Millä laskutoimituksella sait 10-12 tunnin työpäivän eilisestä? Eiväthän he olleet kuin vasta iltapäivällä tehtäväalueella.

Klo 0.40 sopivat jatksvansa vielä tunnin, ja sen jälkeen nukkumaan ja valot sammuu. Joten ilmeisesti lopettivat työt klo 1.40. En katsellut silloin enää. En muista, mihin aikaan menivät tehtäväalueelle ja hommat alkoi.

Vierailija
33154/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestetään vähä-älyinen uskovainen Pelle-Ville vit-tuun talosta... hehehehehhe!! :-DDD

Tottakai.

Vierailija
33155/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noi juorut pitää paikkaansa niin tarkoittaako se sitä että Helmeri on myös laulaja? Skuuttilaulaja. Sehän olisi voinut laittaa ne videot yksityisiksi ohjelman ajaksi. .

Skuuttilaulaja 🤣

Vierailija
33156/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu kävi toivomassa toivomuskaivolta Jaloviinaa kaikille (haluakkaille)

Vierailija
33157/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen kahden teinin äiti ja naimisissa.

Olen ainut joka katsoo Bb.

Muita ei kiinnosta.

Kuulokkeet korvilla ja kännykkä kädessä.

Voi kun osaisit itse ajatella. Aika kova sana tuo palvominen kun en ketään palvo vaan pidän Eeviksestä.

Vierailija
33158/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin rasittunutta on porukka siihen nähden, että he ovat olleet vasta PÄIVÄN TÖISSÄ.

Tekivät eilen yli 10 tuntisen työpäivän, saattoi olla 12 tuntiakin. Ottaa käsien ja selän päälle nykertää kylmässa käpylehmiä. Kokeikepa itse!

Ei todellakaan ollut yli kymmentä tuntia. Aloittivat vasta viiden maissa.

8 tunnin työpäivä eilen, josta Milla suurimman osan vain nauroi noita-akan nauruaan tekemättä silloin muuta. Tänään sama meininki.

Vierailija
33159/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä laskutoimituksella sait 10-12 tunnin työpäivän eilisestä? Eiväthän he olleet kuin vasta iltapäivällä tehtäväalueella.

Klo 0.40 sopivat jatksvansa vielä tunnin, ja sen jälkeen nukkumaan ja valot sammuu. Joten ilmeisesti lopettivat työt klo 1.40. En katsellut silloin enää. En muista, mihin aikaan menivät tehtäväalueelle ja hommat alkoi.

Aloittivat vasta myöhään, eivät olleet vielä 16.00 aloittaneet, joten tekivät alle kymmenen tuntia.

Vierailija
33160/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin Helmeri ihan eri puolella maata kun mummunsa. Toinen Kajaanissa, toinen Hesassa. Mut nythän mummu voi seurata Helmeriä 24/7. 

Ketju on lukittu.