BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Toivoiko Kimmo tupakkaa toivomuskaivosta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis Tupulla tulevan kylmä, kun takit ei mee kiinni. Miks ne ei oo etukäteen selvittänyt minkä kokoisia ihmiset on?
Jos ei takkeja ole isommissa koissa? Miesten takit taas olisi liian pitkähihaisia tms .
Vaatteitahan ei myydä normivalikoimissa kuin normaalipainoisille. Yllättävän toimiva liikeidea kun yksi kolmesta sentään jo on lihava. Toimiva, eli myyntiä silti riittää, oletan.
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Että mistä ihmiset oikein ostaa vaatteensa, koska on valtavan suuri määrä ihmisiä jotka ei mitenkään voi sopia niihin kokoihin mitä kaupasta saa. Itse olen kokoa 42 ja viimeisiä joille halutaan tehdä vaatteita.
Joo,naisten vaatteiden mitoitus on nykyään niin tyköistuvaa,että itselläni esim.takkien osto on mahdotonta. En halua säkkejäkään,joissa pienikokoinen näyttää kamalalta.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä on äänestyksessä tällä viikolla, mitä veikkaatte?
Mietin että jos yhtään pelaavat, niin eivät äänestä Tarinaa tai Villeä, koska ovat tajunneet että heillä kannattajia ulkomaailmassa ja näinollen heitä äänestämällä saattavat joutua epäsuosioon. Jukka ja Tupu taitaa joutua äänestykseen tällä viikolla, kolmannesta en osaa sanoa.
Jos pelaavat, niin vaihtavat nimeämiskohdetta. Luulen kuitenkin, että tuolla ei välttämättä ajattele pelaamista, kun on pakko olla niiden ihmisten kanssa 24/7, niin haluaisi sieltä pois ärsyttävät eikä kivoja. Luulen, että esim. Kevin ja Milla antavat edelleen Villelle pisteitä, koska vaikuttavat välillä tosi tuskastuneilta hänen juttuihinsa. Samoin Tarina varmasti kerää vielä pisteitä, mutta kerääkö yhtä paljon, jää nähtäväksi.
Onhan siinä sekin, että jos ei suhtaudu asiaan pelinä, pisteiden antaminen tuntuu kurjalta, jolloin psykologisesti on matalampi kynnys antaa pisteitä samoille tyypeille kuin aikaisemminkin, kun on jo kertaalleen itselleen perustellut, miksi näille ihmisille voi antaa pisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ole kehittynyt tän bb:n aikana niin että aina harvemmin ja harvemmin laitan myötähäpeän takia äänettömälle. Tosin olen juonut pari🍷 Ajattelin koosteen jälkeen yrittää youtubesta katsoa pätkän missä Helmeri kertoo Anulle mummostaan. Vesiselvänä en pystynyt.
Mitä se kertoo mummostaan?
Eikö sun vehkeellä pääse youtubeen vilkasemaan?
En jaksa etsiä. Sitäpaitsi olen itsekin täällä selostanut 24/7 tapahtumia kaikenmaailman lokeille, jotka eivät raaski maksaa ruutu plussaa.
Kertoi, että mummo on Kainuussa sairaalassa, koska oli saanut vakavan sairaskohtauksen eikä ole siitä kuntoutunut. Oli ainakin pari päivää maannut kohtausken saaneena kotonaan. Helmerille oli ilmoitettu vielä jostain syystä ensin virheellisesti, että mummo on kuollut. Nuo tapahtuivat äitienpäivänä. Nyt mummo on sen verran kuitenkin mennyt "eteenpäin", että esim. saattaa naurahtaa , kun hänelle kerrotaan hauskoja juttuja, ja on pystynyt vähän istumaan. Aivoinfarktin taisi olla siis tuolloin saanut.
Helmerille on tärkeämpää mainostaa potkulautafirmaansa bb-talossa kuin viettää aikaa kuolemaan valmistautuvan isoäitinsä kanssa. Nice....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauratti ku Ville totes eilisessä kosteessa, että toisten tunteet on vaan suurempia ku toisten. 😂😂😂
😆
Kappas vaan😂😂😂🤣
No teillä kahdella ainakin on tämän ketjun suurimmat tunteet. Tikahtumisen partaalla koko ajan olemattomista asioista. Mutta niinhän se on että toisissa ärsyttää se mikä löytyy itsestä.
Näin on😉
Ei vitsi nauroin kun Eevis makasi jopa haastattelussa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle eevis testamenttasi rahnansa?
Ei puhuta siitä eellä alkavasta enää mitään, kun eroon päästiin. Johan se on mainittu monta kertaa että tarinalle.
Tottakai Eeviksestä saa puhua. Kiistatta kauden puhutuin henkilö.
Erittäin asiallisesti esiintynyt kaikissa ohjelman jälkeen tehdyissä haastatteluissa ja toivottavasti ohjelma poikii hänelle lisääkin positiivista julkisuutta.
Tuotanto julkisestikin ilmoitti aluksi, ettei mitään peitonheilutteluita ja muhinointia tulla näyttämään, joten tuotantoa saa syyttää, etteivät pysyneetkään tuossa lupauksessa ja häiritsivät katsojia heidän kehitystasolleen sopimattoman mielenrauhaa järkyttäneen materiaalin näyttämisestä.
No voi hellanlettas mitä idiotismia toi viimenen lause. Avaa sinäkin maailmaas vähän laajemmin, kun oman napasi kautta. Jokaisella toki on oikeus harrastaa seksiä, mutta jokaisella myös on oikeus olla sitä näkemättä, jos ei halua.
Et nyt tainnut itse täysin ymmärtää, sillä juuri katselijoiden oikeudesta olla näkemättä seksin harrastamista vastoin tahtoaan siinä puhutaankin.
Tuotantohan on käytännössä luvannut ainakin katsojille, että vaikka asukkailla on täysi oikeus myös seksin harrastamiseen, sitä ei tulla näyttämään, vaan kamerat siirtyvät sivuun ja muihin aiheisiin. Todellisuudessa tuotanto ei kunnioittanutkaan tuota antamaansa lupausta eli penäämäsi oikeus olla sitä näkemättä ei ole toteutunut.
Katsojia on tuotannon puolesta johdettu harhaan, sillä ohjelmassa on näytetty sellaista herkimpien mielenrauhaa selvästi syvästi järkyttänyttä materiaalia, josta etukäteen nimenomaan tiedotettiin, ettei sellaista tulla näyttämään.
Selvästi harhaanjohtavaa ohjelman ennakkomainontaa, joka kaiken lisäksi tuntuu innostaneen katselijoiksi ihmisiä, joita asia on erityisen paljon järkyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ole kehittynyt tän bb:n aikana niin että aina harvemmin ja harvemmin laitan myötähäpeän takia äänettömälle. Tosin olen juonut pari🍷 Ajattelin koosteen jälkeen yrittää youtubesta katsoa pätkän missä Helmeri kertoo Anulle mummostaan. Vesiselvänä en pystynyt.
Mitä se kertoo mummostaan?
Eikö sun vehkeellä pääse youtubeen vilkasemaan?
En jaksa etsiä. Sitäpaitsi olen itsekin täällä selostanut 24/7 tapahtumia kaikenmaailman lokeille, jotka eivät raaski maksaa ruutu plussaa.
Kertoi, että mummo on Kainuussa sairaalassa, koska oli saanut vakavan sairaskohtauksen eikä ole siitä kuntoutunut. Oli ainakin pari päivää maannut kohtausken saaneena kotonaan. Helmerille oli ilmoitettu vielä jostain syystä ensin virheellisesti, että mummo on kuollut. Nuo tapahtuivat äitienpäivänä. Nyt mummo on sen verran kuitenkin mennyt "eteenpäin", että esim. saattaa naurahtaa , kun hänelle kerrotaan hauskoja juttuja, ja on pystynyt vähän istumaan. Aivoinfarktin taisi olla siis tuolloin saanut.
Helmerille on tärkeämpää mainostaa potkulautafirmaansa bb-talossa kuin viettää aikaa kuolemaan valmistautuvan isoäitinsä kanssa. Nice....
Mummo sai kohtauksen toukokuun alkupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Taas meni itseäsi fiksumman läppä ohi :D?
Tarina juuri kertoi että vitsi kun hän nukkui hyvin. Intoa täynnä.
Ekalla viikolla olisi säikähtänyt tätä tehtävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis Tupulla tulevan kylmä, kun takit ei mee kiinni. Miks ne ei oo etukäteen selvittänyt minkä kokoisia ihmiset on?
Onhan ne varmasti kysyneet, mutta Tupu ja Mira ei selvästi ole tienneet omaa oikeaa kokoaan.
Ovat ressukat ilmoittaneet tavoite kokonsa,tyypillistä...
Tai kaunistelleet tietojaan oletuksena, ettei sillä ole mitään käytännön merkitystä, yksi kysymys kaikkien muiden kysymysten joukossa
muut jo olleet aamuaskareissa,Kimmo taisi olla eka joka rupesi touhuu aamupalan kanssa.Muut olleet jo pystyssä.Tarina vaan makoileee ......sitten kun nousee kun jaksaa ja ihanaa kun joku laittanut aamupalan ,,,,,,,loistavaa ihanaa !!!
Vierailija kirjoitti:
Mitähän jukkis mietti kun Tarina sai rahnat. Olin varma että Tarinalle antaa . Kävivät henkeviä keskusteluja. Eevikseltä htvät perustelut myös siltä osin miksi ei Jukalle.
Jukalle ne keskustelut ei antaneet mitään, sanoi yöllä että niistä analyyseistä ei ymmärtänyt eikä edes kuunnellut puoliakaan. Oli kyllä aika törkeästi sanottu, liekö ollut suuttumusta siitä ettei saanut rahnoja.
Koska tää näiden viikkotehtävä päättyy? Torstaina?
On kyllä äärimmäisen tylsää katsottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne varmasti kysyneet, mutta Tupu ja Mira ei selvästi ole tienneet omaa oikeaa kokoaan.
Eikä Tarinakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä sanoin että seksi oli Eevikselle stressinpurkukeino talossa. Ja ettei hän häpeä jälkikäteen pätkän vertaa. Mitkä ovat nyt tunnelmat te jotka hekumoitte kuinka kovin Eevis sitten häpeää?
Ei hän niin kertonut. Eevis oli kertonut talossa että tarvii omaa tilaa ja anutupuville eivät ymmärtäneet. No iskän poikakin tarvii oman tilan kun yksin puhelee. Kukaan ei vauvalka ihmetellyt kun Krisu oli makkarissa kauan aikaa yksin ja ulkona.
No minä luin jommasta kummasta iltiksestä että stressi talossa tuntui kehossa ja että seksi lievitti sitä.
"Mulla oli talossa jatkuvasti vähän stressaantunut ja fyysisestikin huono olo. Läheisyys Jukan kanssa lievitti aika paljon sitä stressiä. Jossain vaiheessa se vain ajautui seksiin. Siinä tilanteessa se tuntui luonnolliselta"
Onhan se tieteellisestikon todistettu, että mikään ei ole niin rentouttavaa, ja stressiä lievittävää kuin seksin harrastaminen. Sillä on enemmän positiivisia terveysvaikutuksia kuin millään muulla tunnetulla menetelmällä. Seksi mm. alentaa verenpainetta, auttaa nukahtamaan ja nukkumaan paremmin sekä ajattelemaan positiivisesti.
Mitä nää tyypit, sinkkumiehet, siviilissä tekee jos läheisyydenkaipuu on kolmessa viikossa niin ”paha” että hipsuttelukumppaniksi kelpaa kuka vaan, vaikkei erityisesti kiinnostakaan.
Ketä ne kotona hipsuttelee, jos ei ole kumppaniakaan.
Ville puhuu hassulla äänellä jossa s suhisee ja t tulee korostetusti.
Vierailija kirjoitti:
Srhän oli myös vitsi mutta Eevis kertoi jo talossa ollessaan miksi. Tipuanuville ei ymmärtäneet.
Mirahan on sellainen ihminen, joka osaa monesta asiasta vähän eikä mitään asiaa kunnolla.