BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulis Tupulla tulevan kylmä, kun takit ei mee kiinni. Miks ne ei oo etukäteen selvittänyt minkä kokoisia ihmiset on?
Onhan ne varmasti kysyneet, mutta Tupu ja Mira ei selvästi ole tienneet omaa oikeaa kokoaan.
Rupu on yhtä paksu ku pitkäkin. Varmaan vaikee saada vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Luulis Tupulla tulevan kylmä, kun takit ei mee kiinni. Miks ne ei oo etukäteen selvittänyt minkä kokoisia ihmiset on?
Jos ei takkeja ole isommissa koissa? Miesten takit taas olisi liian pitkähihaisia tms .
Vaatteitahan ei myydä normivalikoimissa kuin normaalipainoisille. Yllättävän toimiva liikeidea kun yksi kolmesta sentään jo on lihava. Toimiva, eli myyntiä silti riittää, oletan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne varmasti kysyneet, mutta Tupu ja Mira ei selvästi ole tienneet omaa oikeaa kokoaan.
Ovat ressukat ilmoittaneet tavoite kokonsa,tyypillistä...
Ensi sunnuntaina ulos Jukka, Helmeri, Anu tai Tupu.
Mira ainakin sanoi, että tissien kohdalta ei mee. Mun kaverilla on kanssa suuri rintavarastus, eikä oikein ikinä voi ostaa sovittamatta vaatetta kun se on aina arpapeliä meneekö tissien kohdalta ja miten sitten muuten istuu
Vierailija kirjoitti:
Anu ei saa tippua. Kyllä talossa pitää yksi hyvännäköinen nainen olla mieskatsojia varten.
Millan perä saa taas miehet kuolaamaan. Kannattaa verkata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei takkeja ole isommissa koissa? Miesten takit taas olisi liian pitkähihaisia tms .
Vaatteitahan ei myydä normivalikoimissa kuin normaalipainoisille. Yllättävän toimiva liikeidea kun yksi kolmesta sentään jo on lihava. Toimiva, eli myyntiä silti riittää, oletan.
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Että mistä ihmiset oikein ostaa vaatteensa, koska on valtavan suuri määrä ihmisiä jotka ei mitenkään voi sopia niihin kokoihin mitä kaupasta saa. Itse olen kokoa 42 ja viimeisiä joille halutaan tehdä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Mira ainakin sanoi, että tissien kohdalta ei mee. Mun kaverilla on kanssa suuri rintavarastus, eikä oikein ikinä voi ostaa sovittamatta vaatetta kun se on aina arpapeliä meneekö tissien kohdalta ja miten sitten muuten istuu
Isorintaisella tämä, varsinkin jos on lyhyt. Vaikka periaatteessa on tiettyä kokoa, niin usein joutuu ostamaan kokoa liian ison, ja sitten on sovittamatta arpapeliä miten vaate istuu. Onko esim. liian pitkät hihat, liian leveät hartiat...
Eilen illalla (myöhään) Tupu sai ohjeita, joissa kysyttiin tekevätkö työtä yön yli, vai tekevätkö työtä vielä tunnin ja menevät sitten nukkumaan.
Asukkaat päättivät tehdä työtä tunnin ja mennä sitten nukkumaan.
Jukka ja Helmeri toimittavat käpylehmät ohjeiden mukaisesti BB-talon terassille ja siirsivät ne pahvilaatikoihin. Ohje oli, että lehmät eivät saa rikkoutua.
Sikarikerho Krisu, Jukka ja Helmeri istuivat lyhtyjen ääressä n. 03 saakka. Jukka kysyi Helmeriltä, että mitä Anun kanssa on. Onko kiinnostusta.
Helmeri vastasi, että en mä tiedä onko kiinnostusta.... on sen vieressä kiva nukkua. Jukka sanoi ymmärtävänsä. Löheisyydenkaipuu on kova. Kristian sanoi, että olisi helpompi olla sinkku talossa. Miettii, vaikka ei hipsuttaminen riko rajoja. Mutta tiukkaa tekee läheisyydenkaipuun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ovat selvittäneet.Nämä k.o naiset ovat ilmoittaneet ilmeisesti toive kokonsa. Oma vika.
Vaatefirman vika, koska eivät tee vaatteita normaalin painoindeksin ylittäville henkilöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin olen ihmetellyt. Että mistä ihmiset oikein ostaa vaatteensa, koska on valtavan suuri määrä ihmisiä jotka ei mitenkään voi sopia niihin kokoihin mitä kaupasta saa. Itse olen kokoa 42 ja viimeisiä joille halutaan tehdä vaatteita.
42 on hoikka! Väestö ikääntyy ja sitä myöten vyötärölihavien osuus kasvaa, ja muutenkin ihmisten painoindeksi kasvaa. Silti kaupat ja tavaratalotkin kuten Stockmaan myyvät vain hoikille.
Jukka ei ole päässy talon porukkaan mukaan. Alussahan ryhmät ja yhteiset tavat muovautuu. Jukka muhinoi sen ajan e-l:n kanssa. Taitaa joutua häätöäänestykseen.
BB asukit tiesivät taloon mennessään että joutuvat arvostelun kohteeksi. Mitäs läksit, nii-in.
Helmeri voittaa. Sympaattinen ja sosiaalisesti lahjakas.
Mitähän jukkis mietti kun Tarina sai rahnat. Olin varma että Tarinalle antaa . Kävivät henkeviä keskusteluja. Eevikseltä htvät perustelut myös siltä osin miksi ei Jukalle.
On se kyllä prkl ettei saa takkeja jotka mahtuu rintojen kohdalta kiinni. Valitettavasti monissa naistenvaatteissa ei ole huomioitu rintoja ja isommat koot taas ovat telttoja. Merkki esiin että tietää välttää!
BB Runo: Laavulla
Kun laavulla uni puuroa keittää
voi jäniskin huolensa sivuun heittää.
Vaan sudet voi yllättää huolettoman
ne laukkaa ja haukkaa varomattoman.
Ei tiedä ken untansa talossa jatkaa
kuin sahalla kuorsaus matkaa jatkaa.
On jalkoja viisi jo käpylehmällä
kun sotketaan pakkoja mielenpäällä.
Näin aamu jo kajastaa ei sitä tiedä
ken ahertaa tuloksen, ken ei siedä?
On järvessä tyyntä vielä hetken verran
vie susi ja myrsky hermot kerran?
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin huomannut kuinka oikeasti vaikeaa on löytää oikeaa kokoa kun eri vaatemerkkien valmistajat valmistaa samalle kokonumerolle ihan eri kokoisia vaatteita.
Esim toisessa vaatemerkissä menee koko 42 ja toisessa joutuu ottamaan 44 joskus vasta 46 menisi kunnolla päälle mutta sitten menee jo hihat ja lahkeet toivottomiin mittoihin.
Mistä Kimmo on tupakkaa saanut?
Vierailija kirjoitti:
Anu ei saa tippua. Kyllä talossa pitää yksi hyvännäköinen nainen olla mieskatsojia varten.
Näkee että Anu panostanut vartaloon ts treenannut. On hyvä vartalo ja tästä me ollaan kaikki samaa mieltä.
Mutta mutta mutta kun hänellä lapset niin sitä ihmettelee kuinka voi lähteä bb taloon. Lapsuus menee nopeesti ohi. Tounen aloitti koulutien. Voi voi mihin tämä maailma on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Kimmo on tupakkaa saanut?
BB auliisti tarjoaa.
Miksi? Kun siel ei oo yhtään hyvännäköistä miestä naiskatsojiakaan varten.