Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
32661/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuotantolinjalla pitänyt olla koko ajan väh. 6 tyyppiä? Ja nyt kaikki nukkuvat? Onko tämäkin sinänsä hyvä idea vesitetty liialla paapomisella, kun Kimmokin taisi saada oikein tupakkiaskin eilen. Tuodaanko Krisulle kohta kaljakeissi viereeen ja Millalle sushilautanen? Ja Jukalle pumpattava barbara.

Vierailija
32662/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.

Ota selvää mitä tarkoittaa platoninen.

Kuinka niin? Platoninen tarkoittaa intohimotonta. Ajattelen ainakin itse niin, että seksi on intohimotonta, jos se on pelkkää urheilua eikä siinä ei ole tunteita mukana .

Kun 23 päivää sivistyssanoilla puhuneita kuunneltuasi päätät itsekin osallistua... ja facepalm tähän kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32663/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle eevis testamenttasi rahnansa?

Ei puhuta siitä eellä alkavasta enää mitään, kun eroon päästiin. Johan se on mainittu monta kertaa että tarinalle.

Tottakai Eeviksestä saa puhua. Kiistatta kauden puhutuin henkilö.

Erittäin asiallisesti esiintynyt kaikissa ohjelman jälkeen tehdyissä haastatteluissa ja toivottavasti ohjelma poikii hänelle lisääkin positiivista julkisuutta.

Tuotanto julkisestikin ilmoitti aluksi, ettei mitään peitonheilutteluita ja muhinointia tulla näyttämään, joten tuotantoa saa syyttää, etteivät pysyneetkään tuossa lupauksessa ja häiritsivät katsojia heidän kehitystasolleen sopimattoman mielenrauhaa järkyttäneen materiaalin näyttämisestä.

Vierailija
32664/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan loputonta analysointia sekä Tarinalta että Eevikseltä: minä minä minä minä ja minun tarpeet ja minun prosessointi. Ei tuollaista jaksa kuunnella kukaan.

Niinpä- Mikä helvetin prosessointi, kokoajan prosessoidaan... plaaplaa. Eli eläminen tarkottaa prosessointia heillä.

Puhuisivat edes tavallista kieltä, antaa idioottimaisen vaikutelman ihmisestä kun ei voi normaalia puhekieltä puhua toisille vaan sivistyssanoja pitää suoltaa ja pyöritellä vailla järjen häivääkään. 

Idioottimaisen vaikutelman ihmisestä antaa se, että haukkuu sitä mitä ei ymmärrä. Aitä voi joko opetella tai sitten antaa olla vaan ilman mitään alemmuudentuntoja. Ihmiset on erilaisia, erilaisuus ei ole idioottimaista vaan se, että vaatii kaikkien olevan samanlaisia.

Niin totta! Tätähän eivät esim koulukiusaajat tajua. Mutta ne onkin yleensä heikkoja laumasieluja.

Vierailija
32665/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Tarinan kannata tuhlata rahoja, säästöön vaan tai perinnöksi.

Käyttäisin koskemattomuuteen rahat.

Vierailija
32666/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti pierin koko yön, kohta aamujöötille.

Vierailija
32667/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jo monesti sovittu, ettei hänestä puhuta enää sen jälkeen, kun putoaa talosta. Eevis fanit olleet sitä mieltä. Eiköhän hän ole jo saanut tarpeeksi palstatilaa.

Vierailija
32668/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis on kauden puhutuin ja mielenkiintoisin henkilö, sehän näitä vihaajia sapettaa, vaan eivät itse osaa lopettaa puhumista.

Eevis olet ihan paras! Ei kiinnosta enää kukaan taloon jäänyt samalla tavalla. Krisu, Tarina ja Ville kuitenkin jonkin verran vielä. Älkää antako heidän tippua!

Vierailija
32669/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis on kauden puhutuin ja mielenkiintoisin henkilö, sehän näitä vihaajia sapettaa, vaan eivät itse osaa lopettaa puhumista.

Eevis olet ihan paras! Ei kiinnosta enää kukaan taloon jäänyt samalla tavalla. Krisu, Tarina ja Ville kuitenkin jonkin verran vielä. Älkää antako heidän tippua!

Noi kolme kun lähtee niin viihde on loppu.

Persoonia jaksaa katsoa, muuten ei.

Vierailija
32670/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeesti istuu noin suorassa tv-lähetyksessä? Myötähäpeä!

Eevikseltä läppä😂 etkö ymmärtänyt mitä sanoi. Niinpä. Ei mene nallekarkit tasan.

Vierailija
32671/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä sanoin että seksi oli Eevikselle stressinpurkukeino talossa. Ja ettei hän häpeä jälkikäteen pätkän vertaa. Mitkä ovat nyt tunnelmat te jotka hekumoitte kuinka kovin Eevis sitten häpeää?

Vierailija
32672/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisu ottaa vähän liiankin vakavasti taas tuon tehtävän. Aika hissukkaa oli ja keskitty siihen mitä teki. Todennäköisesti reaalimaailmassakin tekee duunia eikä lusmua

Vierailija
32673/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt oikeasti, Eevis on jo kävelevä, siis makaava, vitsi; tuolla BB-studiossa se jälleen heittää lonkkaa sohvalla. Kuinka tiedostamaton voi henkilö itsestään olla.

Eevis tullaan aina muistamaan panoistaan ja nännin imemisestä. Ei mistään muusta. Voi laittaa cv:hen. Itse en kyllä palkkaisi tätä naista.

Minä tulen muistamaan Eeviksen someraivon kohteena ja esimerkkinä siitä että nykyaikana ei kannata päätyä minkäänlaiseen julkisuuteen, ei edes lehtiartikkelin vertaa, kun koskaan ei tiedä mistä ihmiset päättää someraivota kohtuuttomuuksiin asti.

Toivon Eevikselle kaikkea hyvää ja että someraivoajat unohtaa hänet mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
32674/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minä sanoin että seksi oli Eevikselle stressinpurkukeino talossa. Ja ettei hän häpeä jälkikäteen pätkän vertaa. Mitkä ovat nyt tunnelmat te jotka hekumoitte kuinka kovin Eevis sitten häpeää?

Ei hän niin kertonut. Eevis oli kertonut talossa että tarvii omaa tilaa ja anutupuville eivät ymmärtäneet. No iskän poikakin tarvii oman tilan kun yksin puhelee. Kukaan ei vauvalka ihmetellyt kun Krisu oli makkarissa kauan aikaa yksin ja ulkona.

Vierailija
32675/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Krisu ottaa vähän liiankin vakavasti taas tuon tehtävän. Aika hissukkaa oli ja keskitty siihen mitä teki. Todennäköisesti reaalimaailmassakin tekee duunia eikä lusmua

Ehkä, tai sitten ei. Eilen aamulla kun luutusi niin teki sen taas aika hutiloiden, kun siitä ei ollut luvassa mitään lyhyellä aikavälillä saatavaa palkkiota. Sen perusteella veikkaan, että tekee ehkä kunnolla työn mistä palkan saa, mutta yhtään ylimääräistä ei varmasti ole valmis ole valmis tekemään, jos palkintona olisi esim. yhteisön hyvinvointi eikä raha jolla voi ostaa alkoholia.

Vierailija
32676/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän niin kertonut. Eevis oli kertonut talossa että tarvii omaa tilaa ja anutupuville eivät ymmärtäneet. No iskän poikakin tarvii oman tilan kun yksin puhelee. Kukaan ei vauvalka ihmetellyt kun Krisu oli makkarissa kauan aikaa yksin ja ulkona.

No minä luin jommasta kummasta iltiksestä että stressi talossa tuntui kehossa ja että seksi lievitti sitä.

Vierailija
32677/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi kolme kun lähtee niin viihde on loppu.

Persoonia jaksaa katsoa, muuten ei.

Tarina ja Ville tulee tippumaan, loppu BB onkin sitten The Krisu-show.

Vierailija
32678/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis näkee vielä Jukkaa yhteisissä porukka illoissa ja jätti avoimeksi tapaileeko Jukkaa koska tunteet voi jäähtyä seitsemässä viikossa.

No Jukka ei ole talossa niin kauan.

Varmaan vaikuttaa asiaan sekoileeko Jukka Millan kanssa.

Vierailija
32679/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lehdessä kertoi, että seksi oli stressinpurkukeino. Minä en ihmettele tuota häpeämättömyyttä yhtään. Kyllähän sen näkee, ettei edes osaa hävetä niinkuin normaalit ihmiset, kun tekevät tai sanovat jotain todella noloa.

Vierailija
32680/90773 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, tai sitten ei. Eilen aamulla kun luutusi niin teki sen taas aika hutiloiden, kun siitä ei ollut luvassa mitään lyhyellä aikavälillä saatavaa palkkiota. Sen perusteella veikkaan, että tekee ehkä kunnolla työn mistä palkan saa, mutta yhtään ylimääräistä ei varmasti ole valmis ole valmis tekemään, jos palkintona olisi esim. yhteisön hyvinvointi eikä raha jolla voi ostaa alkoholia.

Täytyy myös muistaa, että talossa on aktiviteetit noin yleisesti ottaen vähissä.

Ketju on lukittu.