BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Alma on niin huono! Mitä se tossa lopussakin sekoili noiden nimien kaa, ei osaa lukea edes paperista.
Eevis on niin nolo. Hyvä että putosi!
Eevistä ei hetkauta mitä joku random ajattelee.
Eevis olet upea.
Vierailija kirjoitti:
Ihan loputonta analysointia sekä Tarinalta että Eevikseltä: minä minä minä minä ja minun tarpeet ja minun prosessointi. Ei tuollaista jaksa kuunnella kukaan.
Niinpä- Mikä helvetin prosessointi, kokoajan prosessoidaan... plaaplaa. Eli eläminen tarkottaa prosessointia heillä.
Puhuisivat edes tavallista kieltä, antaa idioottimaisen vaikutelman ihmisestä kun ei voi normaalia puhekieltä puhua toisille vaan sivistyssanoja pitää suoltaa ja pyöritellä vailla järjen häivääkään.
Tarina saa rahnaa. Hienoa!!
Tarina pääsee ostamaan viikkotehtävän aikana mukavuuksia, koska hänellä on jo parit perintörahat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on hirvee surullista, että Jukka ja Eevis latelee koko ajan miten heillä ei ole mitään suurempia tunteita. Siis en mä yleensä paneskele ihan vaan urheilun vuoksi. Mun mielestä kurjaa, jos seksi on muka noin platonista.
Ota selvää mitä tarkoittaa platoninen.
Kuinka niin? Platoninen tarkoittaa intohimotonta. Ajattelen ainakin itse niin, että seksi on intohimotonta, jos se on pelkkää urheilua eikä siinä ei ole tunteita mukana .
Platoninen tarkoittaa ihastusta/rakkautta/kiintymystä ilman seksuaalisia tekoja.
Eevis oli kyllä fiksu tuossa livelähetyksessä, puhui kauniisti kaikista kilpailijoista ja Krisu voittajasuosikki.
Antakaa sen Eeviksen jo olla, voi herranjestas!!!!!!!!!!!!! Kun vihaajat vihaa ja arvostelee, niin tietää ettei niillä ole enää muuta.
TUpu ei nyt oikein hoida kunnolla hommaansa
Sen verran vaan Eeviksestä että tuo eilinen studion makaaminen oli kyllä hyvä läppä jos joku ei ymmärtänyt😂
Onko pupu🐇pöllinnyt yöllä käpylehmät?
Ai ne eivät tehneetkään töitä vuorossa koko yötä vaikka tehtävän ohjeessa oli ettei tuotanto saa pysähtyä.
Joku klippi jäniksestä oli (olivat silloin hereillä) mutta entiedä tekikö mitään,
No ei varsinaisesti yllätä että tuotanto ei saa tähänkään tehtävään mitään twistiä ja lisähauskuutta, ei tuon katsominen varsinaisesti viihdettä ole kun jatkuu samanlaisena tuntitolkulla.
Katsoiko kukaan yöllä,mitä leirissä tapahtui. Itse kävin nukkumaan siinä vaiheessa, kun käpylehmiä piti tehdä vielä 15 kpl. Veivätkö he valmiin satsin turvaan vai onko lehmäkasa ollut vartioimatta aamuyön tunnit?
Kenelle eevis testamenttasi rahnansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan loputonta analysointia sekä Tarinalta että Eevikseltä: minä minä minä minä ja minun tarpeet ja minun prosessointi. Ei tuollaista jaksa kuunnella kukaan.
Niinpä- Mikä helvetin prosessointi, kokoajan prosessoidaan... plaaplaa. Eli eläminen tarkottaa prosessointia heillä.
Puhuisivat edes tavallista kieltä, antaa idioottimaisen vaikutelman ihmisestä kun ei voi normaalia puhekieltä puhua toisille vaan sivistyssanoja pitää suoltaa ja pyöritellä vailla järjen häivääkään.
Idioottimaisen vaikutelman ihmisestä antaa se, että haukkuu sitä mitä ei ymmärrä. Aitä voi joko opetella tai sitten antaa olla vaan ilman mitään alemmuudentuntoja. Ihmiset on erilaisia, erilaisuus ei ole idioottimaista vaan se, että vaatii kaikkien olevan samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Tarinalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei puhuta siitä eellä alkavasta enää mitään, kun eroon päästiin. Johan se on mainittu monta kertaa että tarinalle.
tarkouttaa että ei panna ts ei oo mitäänvhimoa. Ei rakkautta. Ystävyyttä.