Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 —Official—

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
32601/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo Jukka on umpityhmä,ei osaa keskustella mistään,siksi haukkuu muiden juttuja.oliko sillä niitä aviottomia lapsia mistä perähikiältä se olikaan,näyttää osittain mustalaiselta.ruo Tuula on semmonen kammottava tarhan täti jotka pukeutuu just noin mauttomasti ja.ainoat joilla jotain jutun juurta ja pikkusen pohdittu asioita ainakin teoriatasolla on turina,kimmo,ville,.kristian karsea raksatyyppi,niin alatyylisen tylsää niinkuin mirallakin millä ok.helmeristä tulee mieleen valkoihoinen michael Jackson.kevin harmiton,Anu?

Vierailija
32602/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis nyt oikeasti, Eevis on jo kävelevä, siis makaava, vitsi; tuolla BB-studiossa se jälleen heittää lonkkaa sohvalla. Kuinka tiedostamaton voi henkilö itsestään olla.

Heti tippumisen jälkeen Joonas ja Paukki ( Radio Rockilta, pitävät BB-podcastia) haastattelivat häntä ja kertoivat, että hänen makoilunsa on raivostuttanut katsojia ja kerännyt paljon somekritiikkiä,

Joten ihan tietoinen oli tuosta, ja varmasti täysin sovittu tuo juttu. Makoilee myös Youtuben videossa, missä häntä haastatellaan hotellihuoneessaan tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32603/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläri että hiivis lötköttää maata tuolla haastattelussakin

Vierailija
32604/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ylipainoiset av-mammat ette varmaan oo koskaan sohvalla maanneet.

En ainakaan suorassa tv-lähetyksessä, tai kamerassa 24/7.

Kyllä tollanen on käytöstapojen puutetta, että menee joka paikkaan makaamaan, makaisi kotonaan.

Pitäiskö tolle hommata rullatuoli jonka saa makuuasentoon.

Vierailija
32605/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo Eevishän sillai tunnekylmä joka toisaalta voi panna ihan ketä vaan kun jalkoväli tarvii

Vierailija
32606/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis on ällö. Toivottavasti löytää edestään minkä taakseen jättää.

Vierailija
32607/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vaivaa ihmistä joka näkee kaikki tapahtuvat asiat ja ihmiset rumasti.

En jaksa kuluttaa aikaani enää tällä palstalla.

Pitäisi olla niille oma palsta jotka haluaa asiallisesti keskustella ohjelmasta mutta se ei näköjään onnistu.

No onhan Vauva nyt suurin roskaforumi ehkä Suomi24 jälkeen tässä maassa. 

Ulilauta on pahempi.

Vierailija
32608/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se Anun ja Helmerin hempeily koosteessa söpöä.

Vierailija
32609/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eevis oli lukenut myös ”makoilunsa” herättämästä kritiikistä... Ei paljoa kiinnosta häntä kirjoittelut 😂

Vierailija
32610/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo Jukka on umpityhmä,ei osaa keskustella mistään,siksi haukkuu muiden juttuja.oliko sillä niitä aviottomia lapsia mistä perähikiältä se olikaan,näyttää osittain mustalaiselta.ruo Tuula on semmonen kammottava tarhan täti jotka pukeutuu just noin mauttomasti ja.ainoat joilla jotain jutun juurta ja pikkusen pohdittu asioita ainakin teoriatasolla on turina,kimmo,ville,.kristian karsea raksatyyppi,niin alatyylisen tylsää niinkuin mirallakin millä ok.helmeristä tulee mieleen valkoihoinen michael Jackson.kevin harmiton,Anu?

Jos haluat, että sinut otetaan vakavasti, niin opettele kirjoittamaan edes vähän paremmin.

Vierailija
32611/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin pirstaloitunut minäkuva tuolla eräällä Eevalla

Vierailija
32612/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt perille se av-mamman viesti tuotannolle että kieltävät Eevistä lukemasta somea. Ja joku toinen tietäjähän täällä ties että varmasti Eevis ei lue kun ei käytä somea. Ja kolmas totes että Eevis on aivan liian fiksu että lukis nettikirjotteluja.

Ottaisitte jo opiksi että mutu on mutua ja yleensä se menee teillä pieleen.

Ei ole mitään lukenut. Se oli vaan Alman kommentti.

Eevis sanoi itse että on lukenut nettikirjoitteluja itsestään.

Onneksi olen kommentoinut Eeviksestä vain hyvää, toivottavasti hän poimii vain positiiviset kommentit sydämeensä. Kaikkea hyvää jatkoon Eevis. Olet kaunis, fiksu, ja suora, avoin ihminen. Arvostan.

Vierailija
32613/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis on ällö. Toivottavasti löytää edestään minkä taakseen jättää.

Juu ja sinä myös 😇

Vierailija
32614/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma on hermostuneempi kuin Eevis tuossa haastattelutilanteessa.

Vierailija
32615/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala miten toi Eevis jaarittelee O__O

Vierailija
32616/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Anusta vois vielä kuoriutua esiin jos rentoutuu? tai jos olis vaikka bileet? en tiedä mut jotenkin pidättyväinen vielä verrattuna muihin.

Miralla on kyllä ammattitaito hyppysissään! varmaan saa kunnolla uusia omia asiakkaita ohjelman jälkeen.

Tuula on alkanut ottaa kupoliin eniten tällä hetkellä, on ehkä jopa ärsyttävämpi kuin Tarina.

Vierailija
32617/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mennyt perille se av-mamman viesti tuotannolle että kieltävät Eevistä lukemasta somea. Ja joku toinen tietäjähän täällä ties että varmasti Eevis ei lue kun ei käytä somea. Ja kolmas totes että Eevis on aivan liian fiksu että lukis nettikirjotteluja.

Ottaisitte jo opiksi että mutu on mutua ja yleensä se menee teillä pieleen.

Ei ole mitään lukenut. Se oli vaan Alman kommentti.

Eevis sanoi itse että on lukenut nettikirjoitteluja itsestään.

Onneksi olen kommentoinut Eeviksestä vain hyvää, toivottavasti hän poimii vain positiiviset kommentit sydämeensä. Kaikkea hyvää jatkoon Eevis. Olet kaunis, fiksu, ja suora, avoin ihminen. Arvostan.

suomennos: Olet tavallinen, moukka, huonotapainen, kaksinaamainen ja leuhka ihminen.

Paranna tapasi, jos haluat arvostusta.

Vierailija
32618/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo LUHDAN LAITOS AIVAN KÄSITTÄMÄTÖN! LOPPUTILEJÄ JAETAAN,EI KAHVITAUKOJA,EI RUOKATAUKOJA... TULEE MIELEEN JOKU KIINA FIRMA.Anteeksi isot kirjaimet,mutta tuota tuo on NASTOLAN TEHDAS! Kiina FIRMA!! Kun jäin pois töistä eivät minun henkilökohtaisia vaatteita palauttaeet/ kävin kysymässä-olivat hävittäneet.ei LUHTAA IKINÄ!!

Vierailija
32619/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan loputonta analysointia sekä Tarinalta että Eevikseltä: minä minä minä minä ja minun tarpeet ja minun prosessointi. Ei tuollaista jaksa kuunnella kukaan.

Vierailija
32620/90773 |
23.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen että Anusta vois vielä kuoriutua esiin jos rentoutuu? tai jos olis vaikka bileet? en tiedä mut jotenkin pidättyväinen vielä verrattuna muihin.

Miralla on kyllä ammattitaito hyppysissään! varmaan saa kunnolla uusia omia asiakkaita ohjelman jälkeen.

Tuula on alkanut ottaa kupoliin eniten tällä hetkellä, on ehkä jopa ärsyttävämpi kuin Tarina.

Tarkoititko Miralla noita kampaajajuttuja? Onko puhunut, että haluaa palata kampaajan töihin, nythän ei niitä enää tee.

Ketju on lukittu.