BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mennyt perille se av-mamman viesti tuotannolle että kieltävät Eevistä lukemasta somea. Ja joku toinen tietäjähän täällä ties että varmasti Eevis ei lue kun ei käytä somea. Ja kolmas totes että Eevis on aivan liian fiksu että lukis nettikirjotteluja.
Ottaisitte jo opiksi että mutu on mutua ja yleensä se menee teillä pieleen.
Ei ole mitään lukenut. Se oli vaan Alman kommentti.
Eevis sanoi itse että on lukenut nettikirjoitteluja itsestään.
Ei ihme että tää palsta sulkeutuu 23.00.
Kyllä se totta on että pahuus ja kaikki suustansa pahat nukkuu päivällä ja elää yöllä. Elämästä syrjääntyneet.
Vai että netissä ihmiset ei tiedä miten asiat on? Ollaanko katsottu eri ohjelmaa, vai miksi olen nähnyt miten Eevis ei peseydy mm. Seksin jälkeen, kaivelee nenää, syö räkää ja kokkaa epähygieenisesti, nauttii kun muut altistuu katselemaan Jukan ja hänen sekstailua? Eevis on inha, onneksi tippui!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Ville menetti hermonsa ja miksi
Milla twerkkas sen lähettyvillä, niin Ville rupesi karjumaan täyttä kurkkua ja takoi rintaansa nyrkeillään.
Tapahtuiko oikeasti?
Tekee pahaa kattoa tuota Tarinan uusavuttomuutta...
Mira on kyllä niin taitava noissa meikki/tukkajutuissa että tämä ois hänelle hyvää mainosta avata vaikka oma salonki. Tosin missään peräkylillä sellanen tuskin kannattaa. Uskomatonta kuinka näyttäväksi se saa ton Anun ohuen tukan. Ja Tarina ei ole eläessään näyttänyt niin hyvältä kun Miran käsittelyn jälkeen. Ja osaahan Mira laittaa itsensäkkin kun eri ihmiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milla twerkkas sen lähettyvillä, niin Ville rupesi karjumaan täyttä kurkkua ja takoi rintaansa nyrkeillään.
Tapahtuiko oikeasti?
No ei. Kunhan trollaavat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyllä yhtään katsojaystävällinen tehtävä. Kaikilla huput tai pipot syvällä päässä, niin ei näe ilmeitä. Välillä takit kahisee kovaa mikkeihin. Muutenkin kun kaikki samassa tilassa, niin hankala kuulla mitä puhuvat.
Nuku yö ja jatka katsomista valoisaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkansa toi että käpy painaa 10g.
Nuo kävyt on paljon suurempia ja 10g käpyyn ei saa suuria jalkoja.
Noilla käyvillä oli suuret jalat.
Eli määrä ei ole niin iso kuin joku laski.
Katsoin hetken24/7.Hyvin noilla menee laavulla ja Krisu on yöpynyt jopa talvella ulkona.
Ville taitaa tykätä Krisusta.Ville, Krisu,Jukka, Helmeri ja Kimmo on varmaan kaikki käyneet armeijan? Sen jälkeen tuollainen pitäisi olla aika helppoa.
Naiset pärjää yhtä hyvin ja pärjäisin minäkin.
Kerrostalo av- mamma kermaperseet ei pärjää.
Meidän kultanennoutaja tykkää musta yhtä paljon kun Eevis Eeviksestä. Tietysti mies ja lapsetkin rakastaa mutta ei nyt ihan noin paljon. Huhhuh mitä settiä:/
Toivottavasti Anu ottaa Helmerin väkisin tänä yönä, kun poika ei itse uskalla aloitetta tehdä.
Tarina nääntyy kyllä nälkään nyt
Mä en ymmärrä tuota dissaamista Anua kohtaan siitä että äiti-ihminen sitä, äiti-ihminen tätä, eikö äitin pitäisi olla lapsien luona.. eikö äiti ole nainen? eikö äiti-ihmisellä voi olla muuta elämää kuin lapset? eikö äidit tarvitse tai kaipaa läheisyyttä?
Anu ei ole mikään mun suuri suosikki mutta kritisointi tuosta on aika älytöntä, ihan normaalia ikävöidä lapsiaan vaikka kuinka olisi itse päättänyt osallistua? Itkeskelee ne muutkin läheistensä perään, eikä ole muutenkaan mikään lapsettomien sinkkujen formaatti kyseessä, eikä ensimmäinen kerta kun äiti-ihminen on talossa.
Vierailija kirjoitti:
Solumuovinen makuualusta eristää helvetin paljon paremmin kylmyyttä ku ilma ilmatäytteisessä alustassa. Miettikää hei, jotkut retkeilee ihan vapaaehtosesti!!1
Nukutaan sitten suoraan maan päällä tai puisen alustan päällä, eristyksen tarve on lähes samanlainen. Kehoon hiipii altapäin uskomattomasti kylmyyttä, mikä täytyy pitää loitolla. Pehmeys ei ole se juttu, vaan eristävyys. Alustahan ei itse lämmitä, vaan siinä täytyy olla riittävästi ilmaa. Ilma eristää ja estää kylmää kulkeutumasta nukkujan kehoon.
Edullisimmat marketeista saatavat ohuet perusalustat painuvat kasaan nukkujan alla, eivätkä eristä yhtään. Kesäkelillä ne juuri ja juuri voivat olla hyvät, mutta syksyllä ja etenkin talvella niitä ei kannata ulkoiluttaa lainkaan. Vankempi solumuovialusta on jo paljon parempi hankinta, jolla pärjää pitkälle. Pakkaskeleillä kannattaa ottaa kaksi makuualustaa, solumuovisen ja ilmatäytteisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapahtuiko oikeasti?
Totta kai. Tuohan kuulostaa ihan siltä, että se on kirjoitettu tosissaan, joten näin sen täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Kevin palelee ei ole vissiin ottanut omia vaatteita ollenkaan mukaan, vaikka päivällä isoveli ohjeisti ottamaan omia lämpimiä vaatteita mukaan tehtäväalueelle.
No kai se on vilukissa vaikka pukis mitä päälle, sellanen tikku arabi.
Ei oo lyotu edes +10 keleihin.
Itse ainakin olen havainnut Villessä ärtyneisyyttä. Ei kaikilla hermojen meneminen näy itkupotkuraivareina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisu aamupäivällä: "mulle pitää sanoa aina soo soo jos kiroilen, ja jos en siitä opi niin saa potkaista"
krisu vois ottaa ihan itte vastuun käytöksestään ja puheistaan.. mut ei kykene ko pyörii pää vaan k*yrpäp*illurinkiä.. kasvua kasvua.. aikas teini viel..
Itselläsi kuitenkin on varaa arvostella muita?
montaks rahnaa maksas?
Miralla aina niin kauniisti paistaa tekotukan kiinnikkeet♥️