BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
No nyt tuli tarinoitsijalle keskustelukumppani eeva-leena... Kyllä on niin fiksua niin fiksua.
Vierailija kirjoitti:
Siis Tarinaa ärsyttää ihmiset jotka vievät tilan ja itse päsmäröi tuolla koko ajan?!
Haluan uskoa, että toi vetää tarkotuksella jotain roolia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte tuijottaa paskaa? Eikö elämällä ole muuta sisältöä?
Mun elämällä ei ole. Bb:n kautta tuntee taas seuraavat 10 viikkoa että on edes jotain seuraa. Muuten aina yksin eikä kavereita ole ollut 12 vuoteen.
🐱🧚♂️🌷🧚♂️
Tsemppiä sulle.
Eeva-Leena vaikuttaa ihanalta! :)
T. Se joka arveli Tarinan olevan itse se dominoiva tilanottaja
Vierailija kirjoitti:
Siis Tarinaa ärsyttää ihmiset jotka vievät tilan ja itse päsmäröi tuolla koko ajan?!
No kyllä,mutta eikös se ole ihan psykologinen tosiasia, että.usein muissa ärsyttää ne piirteet joita itsessään inhoaa (tai rakastaa).
Vierailija kirjoitti:
Jestas tästä tulee raskas kausi :)
Onnea teidän ei ole pakko katsoa!!
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveän näköinen tuo käytävä. Muutenkaan ei ole talo tällä kaudella kauneudella pilattu. Nurkassa läjä vanhoja telkkareita...?!
Ihan kuin jostain kauhuleffasta.
"En ole vastuussa muiden tunteista" sanoo punapää. Arvelen, että voi olla hankala tyyppi, riitoja siis tulee.
Vierailija kirjoitti:
Timo kuulostaa ihan muumien Nuuskamuikkuselta ja taikurilta...
Ja Taneli Mäkelältä
Toimiiko teillä Ruutu? Mä en pääse kirjautumaan ja en saa tilattua edes uutta salasanaa.
Auts. Onpas vanhaa porukkaa ja kaikki varattuja. Hmmmm. Mitähän hurttia viihdettä on luvassa 😄😝
toi tarinan lisä sanojen keksimininen muiden nimien yhteyteen on rasittavaa, pliiiis putoais heti alkumetreillä ulos
Tästä taitaa tulla ihan mahtava kausi kun ei yhtään fitness tyyppiä menny tuonne😅😂
Normaaleita ihmisiä tykkään😍