BIG Brother 2019 —Official—
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vaikuttaa ihan Putouksen hahmokisalta
Ihan sama tuli mieleen. Viikset ja polvihousut, vihaa hipstereitä.
Timo on sellainen deittipalstojen "nuorekas" mies, joka etsii kaksikymppisiä naisia. Tuloksetta.
Tästä tuli lemppari, mullakin tänään synttärit. 😁
Miks Anulla oli pyyhe pimpan päällä?
Vierailija kirjoitti:
Näille jotka valittaa "tasosta" menkää katsomaan sitä live Islandia🤣taitaa tulla monena päivänä samaan aikaan paitsi tänään🤣
Love(ennakoiva taas päällä🤣)
Siis Tarinaa ärsyttää ihmiset jotka vievät tilan ja itse päsmäröi tuolla koko ajan?!
Vierailija kirjoitti:
Alkaa vaikuttaa ihan Putouksen hahmokisalta
😂😂 tämä! Mua jo pelottaa mitä tästä porukasta seuraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rölli on talossa!
katoin kanssa et nyt tuli Röllin pikkuveli😅
Mä katoin että Roope Salmisen veli.
Minusta on kiva nähdä ihmisiä, joilla on elämässään jotain muutakin kuin julkisuuden tavoittelu.
Ville näytti aika vaivaantuneelta Kristianista, "voi juma*uta.. :D
Vierailija kirjoitti:
Elina on kyllä yksi parhaista suomalaisista juontajista.
Meni täydellisesti kaikki kunnioitus tämä naikkosta kohtaan, kun se meni itse asukkaaksi taloon. Hyi kottonen sentään, kaikkeen sitä jotkut jonkun juontajapestin takia alentuu. Jonkun jantterin kopeloitavaksi. Yyhh..
Ihan hirveän näköinen tuo käytävä. Muutenkaan ei ole talo tällä kaudella kauneudella pilattu. Nurkassa läjä vanhoja telkkareita...?!
Onko nuo kaikki saaneet jonkun kirjekuoren läheisiltään?
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte tuijottaa paskaa? Eikö elämällä ole muuta sisältöä?
No sinähän voit mennä nukkumaan, jos väsyttää.
Näiden kanssa kyllä haluaisin nähdä yhden silikoni siideri pissiksen :D so far so good, on niin erilaista toisiinsa nähden , että vaikea kuvitella näitä ulkomaaliamassa toisensa kavereiksi.
Kristian näyttää kun olis poltettu pienet hatsit.
Jestas tästä tulee raskas kausi :)
Ei lainkaan karismaa kenelläkään.
Timo kuulostaa ihan muumien Nuuskamuikkuselta ja taikurilta...
mulla menis niin hermo ton tarinan seurassa, vaikuttaa just semmoselle joka haluaa urkkia muiden tuntemuksia ja ns analysoida niiden ajatuksia koska psykologia! yh