BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis käykö täällä nyt oikeasti joku kuumana Timoon vai onko toi veetuilua?
Varmaan vanhat miehet käy kuumana kun sehän on jo paljastanut olevansa homoseksuaalisuus, ihan hyvässä kunnossa ikäsekseen
Onko siis Timokin homo?
Ei taida olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei yllättänyt että joku ollut jukalle raskaana
Jukka on sitä tyyppiä, että jos hän jonkun kanssa seurustelee, niin hän todennäköisesti näyttelee unelmamiestä.
Tuntuu ihanalta ja romanttiselta, mutta sitten pikkuhiljaa paljastuu, että ei oikeasti olekaan sitä, mitä antaa ymmärtää.
Ja nais-scoren kerääminen taitaa olla Jukan omassa arvoasteikossa korkealle pisteytetty harrastus.
Vierailija kirjoitti:
Onko Timo oikeasti paljastanut olevansa homo? Kyllähän hän siltä vaikuttaa mutta en ollut varma.
Sekoitatko Kimmoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan vanhat miehet käy kuumana kun sehän on jo paljastanut olevansa homoseksuaalisuus, ihan hyvässä kunnossa ikäsekseen
Missä vaiheessa näin tapahtunut? Kimmo on kertonut olevan homo, mutta vielä Timokin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen häntä vähän nuorempi nainen (36v) ja käyn ihan kuumana. Toi homous on mennyt multa ohi. Luulin että hän oli treffaillut naisia tinderissä?
En ole mikään innokas BB fani ,mutta onko tällä uudella kaudella saanut nauraa millekkään ns sähläyksille ?
Nyt samaa tylsyyttä jotain puuttuu.Tarina puhuu puhuu ...syö ja syö.Ville Jeesustelee .Krisu heittää kyllä välillä läppää.Tupu katselee taustalla hiljaisena.Lähettäkää Niko sinne vähän hauskuuttaa porukkaa :)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villekin harrastanut kimppakivaa joskus
Ei varmasti ole.
No sehän on ollut tranceDJ ennen uskoon tuloa, noissa piireissä sattuu ja tapahtuu
Itseasiassa valehteli senkin. Oli portsarina parissa trance paikassa.
Talossa on siis 6 homoseksuaalia.
Tarina
Emma
Kevin
Milla
Kimmo
Timo
Sehän on Kimmo kun on homo eikä Timo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko missään vaiheessa tullut ilmi, että onko Ville ollut koko elämänsä uskossa vai tullut uskoon vasta aikuisena? Vaikuttaa just sellaselta, joka on vasta ihan hiljattain hurahtanut uskoon, ja nyt julistaa sanomaa kaikille.
Oltiin lukiossa samalla ”luokalla” (luokaton lukio), enkä ainakaan itse ikinä kuullut häneltä tai hänestä mitään jeesus-juttuja. Ihan normaalilta vaikutti. Toisaalta ei kyllä oltu paljoakaan tekemisisissä.
Missä lukiossa olitte, oliko joku urheilulukio?
Ville kertoi käyneensä ilmaisutaidon lukion.
Jukka on talon tyhmin asukas. Näyttää siltä että mihin ikinä katseensa kohdistaa näkee edessään suuren kysymysmerkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen häntä vähän nuorempi nainen (36v) ja käyn ihan kuumana. Toi homous on mennyt multa ohi. Luulin että hän oli treffaillut naisia tinderissä?
Naisia on treffaillukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Timo oikeasti paljastanut olevansa homo? Kyllähän hän siltä vaikuttaa mutta en ollut varma.
Sekoitatko Kimmoon?
Puhun tästä charmantista hopeaketusta jonka ainoa miinus puoli on että taitaa olla todella lyhyt. Joku tuolla aiemmin kirjoitti että on tullut kaapista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kevin asui lapsena naapurissa :D
Olivatko Suomeen tullessaan Viron balkanilaisia eli Viroon alunperin Balkanilta sotia turvaan tulleita? Ovatko olleet muslimiperhe? Olisi kiinnostavaa, sillä en muista BB-talolaisissa ennen olleen muslimitaustaisia, saati vähemmistöläisiä siitä uskonnosta/kulttuurista.
Fadhi oli muslimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia on treffaillukin.
Toota, miksi? Mikä homo se sellanen on? Treffailee naisia mutta kertoo telkkarissa olevansa homo?
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan ei ole vieläkään huomannut noita varastohuoneeseen piilotettuja kolikoita?
BB oikein yrittää kaikkensa: "Aikaa on vielä!"
- Joo ei me tarvita
"Tämä on Big Brother, pitäkää kiirettä.
-Kukaan ei eväänsä liikauta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villekin harrastanut kimppakivaa joskus
Ei varmasti ole.
Nousi pystyyn
Lisäksi E käyttää liian pitkiä puheenvuoroja ja vie siten tilaa muilta.
Ai se Timokin on homo?! No ei oo ihme että noi Eevis ja Jukka jyystää toisiaan kun ovat suunilleen talon ainoat heterot. Paitsi taivaan iskän poika ja Anu joka on sen verran classy ettei halua nolata lapsiaan!
Missä lukiossa olitte, oliko joku urheilulukio?