BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Haha, näittekö Krisun jumituksen 😂 ja bb tietty zoomas suoraan naamaan
Vierailija kirjoitti:
Miten Anu tienaa noin vähän. Eikö sen pitänyt olla menestynyt kiinteistökuningatar?
"Mä myyn asuntoja." Siis myyntineuvottelija provisiopalkalla, niin ensimmäisten vuosien tulot ei välttämättä ole kummoiset. Toinen vaihtoehto on, että ei ole aloittanut sitä työtä vielä 2017, jonka vuoden tulotiedot nuo Seiskan julkaisemat ovat. Vuoden 2018 tiedot julkistetaan marraskuussa.
Ville vaan mölöttää JOKA IKISEEN lauseeseen jotakin. Taidan alkaa kellottaa kauanko se jaksaa olla hiljaa. Sama vika on kyllä Kristianissakin, mutta siinä on kuitenkin viihdearvoa, eikä hän pyri tietämään kaikkea.
Tuotannon amatööriys oli kyllä yllätys. Jos Ruutuplussan voisi irtisanoa lyhyemmällä irtisanomisajalla, irtisanomisiin sen saman tien. Nyt luotan siihen, että tuotanto ottaa opikseen.
Miran velvoittaminen mikrofonipoliisiksi oli kyllä säälittävä veto. Kilpailijoille saa kyllä antaa tehtäviä, mutta maksavan katsojan mukavuutta ei pidä jättää asukkaan varaan! Muutenkin säälittävää räpellystä kameroiden kanssa ihan liikaa.
Ville puhui noin tunnin kuntosalijutttuja, moottoripyöräjuttuja ja autojuttuja. Vasta tunnin täytyttyä puheessa vilahti korinttolaiskirjeet joten ei tuo ainakaan aamuisin niin saarnamies ole.
Mistä Kristian nyysii rahoja? Eikös se ole vain joku sekatyömies. Mistä sekatyömies saa 30 donaa vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi nainen olla tuollainen Eevin kaltainen imuri, missä itsekunnioitus?
Eevillä juuri on itsekunnioitusta. Ei suostu häpeämään fyysisiä tarpeitaan. Olen niin iloinen jos tämä on yleisempikin ajattelutapa parikymppisillä. Ihmisiä on niin paljon vaikeampi hallita jos eivät häpeä luonnollisia tarpeitaan.
Eevis on yli 30 v. Sori jos nyt tuhosin jonkun sun fantasian
KImmon lempikaupunki on Berliini. Ei ihme, siellähän on yllin kyllin nahkahomoklubeja. Nahka naukuu ja ruoska soi.
Vierailija kirjoitti:
Päivätehtävänä voisi olla slingin pystyttäminen pihalle. Eevi asettuisi siihen makaamaan ja Kristian ja muut kiimaisetvoisivat käydä tuuppaamassa Eeviä siinä. Välillä vaan Eevi pyyhkisi toosansa serlalla, suihkuahan se ei tarvitse.
Ilmoittaisin nämä asiattomaksi mutta pelkään että koko ketju lähtee. Häpeä. Ja laita kone kiinni ja mene ulos.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi nainen olla tuollainen Eevin kaltainen imuri, missä itsekunnioitus?
Mikset sanonut samaa Jukasta? Naisella on sama oikeus haluta seksiä kuin miehelläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tuollahan kannattais nussia just silleen roisisti ilman peittoa kaikkine suuseksineen päivineen, ei varmasti kuvattais sellasta, kun taas hiljaa peiton alla päätyy varmasti telkkariin
Ei sitä sillon näytettäisi telkkarissa! Hei joku raja.
Voiko jonkun luetun ymmärtäminen olla tätä tasoa?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestin Timoa, mutta naisista vielä vaikea valita, Emma vai Tarina?
Muistakaa että siis äänestätte sitä, jonka haluatte pysyvän talossa!
Niin, haluan ehdottomasti Timon pysyvän talossa,
naisista vaikeampi valita, ei haittais vaikka molemmat lähtis.
noista en laittaisi ketään ulos vähään aikaan vaan Anun. Tupun samalla ovenavauksella ja tietenkin ykkösinhokki Ville.
Ville vaan mölöttää JOKA IKISEEN lauseeseen jotakin. Taidan alkaa kellottaa kauanko se jaksaa olla hiljaa. Sama vika on kyllä Kristianissakin, mutta siinä on kuitenkin viihdearvoa, eikä hän pyri tietämään kaikkea.
Tuotannon amatööriys oli kyllä yllätys. Jos Ruutuplussan voisi irtisanoa lyhyemmällä irtisanomisajalla, irtisanomisiin sen saman tien. Nyt luotan siihen, että tuotanto ottaa opikseen.
Miran velvoittaminen mikrofonipoliisiksi oli kyllä säälittävä veto. Kilpailijoille saa kyllä antaa tehtäviä, mutta maksavan katsojan mukavuutta ei pidä jättää asukkaan varaan! Muutenkin säälittävää räpellystä kameroiden kanssa ihan liikaa.[/quote]
Olen kanssasi samaa mieltä, tuosta tuotannon amatöörimäisyydestä ja katsojien aliarvioimisesta. Olen eilen irtisanonut Ruutu+ palvelun. TV:n yhteenvetolähetykset ovat täyttä kuraa.
Siis tää on todella tylsää. Mä myös irtisanoisin ruutu+ ihan just nyt jos voisin. Tää on ihan normi kahvipöytä-keskustelua. Viihdearvo nolla.
Missäköhän vaiheessa Jukka antaa 2pistettä Eevikselle kun haluaa siitä eroon?
Irtisanon myös ruutu+ ssan just nyt.
Koska kummallakin panijalla on pakonomainen panemisen tarve, olisi mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuu, kun toinen heistä lähtee talosta. Ensi viikolla, toivottavasti!
Kääk, chromecast lakkasi toimimasta, ei telkkarista löydy enää koko chromecastia :O
Mitä sille pitää tehdä? Puhelin sanoo kuitenkin heti että yhdistetty. En tod ala kattoo ruutu plussaa mistään puhelimesta
Kertoiko ne jo muille yön hiippailijasta?
Tosi hyvä keskustelu keittiössä Venetsian kokemuksista, Emma, Kimmo, Timo, Milla, Helmeri. Kaikki kertovat kokemuksiaan ja oletuksiaan ja kuuntelevat kunnioittavasti myös muita. Ja Tarina paukkaa keskelle alkaen kailottaa kovaan ääneen omiaan itsestään. Kuinka ihminen voi ottaa toisia noin vähän huomioon?!
Eevis: Häpeä, koko päivän kehnäät Jukan kanssa, makaamalla sohvalla. Teennäinen hymy vai oletko jossain aineessa, odottaen hetkiä, joilla voit hikoilla Jukan kanssa ulkona/tai olohuoneen lattialla. Oletko jo suunnitellut seuraavan "panopaikan"? Miten olisi ulkovessa? Ei kunnioita muita asukkaita.
Itse en iässäni panisi naista joka käy suihkussa max. 2 kertaa viikossa ja huolehtii omasta hygieniasta noin huonosti kuin Eevis. Ehkä juuri Jukkaa maalaispoikana tuo lannan tuoksu kiehtoo, mutta minua ei.
Jukka: Häpeä. Oletko oikeasti tuollainen? Etkö näe itse miten käyttäydyt muiden asukkaiden edessä? Ulkokuoresi pettää ja pahasti. En tiedä mitä ajatuksia päässäsi liikkuu vai liikkuuko siellä mitään, mutta vaikuttaa siltä, että olet talossa vain yhdestä syystä. Oletko kavereittesi kanssa lyönyt vetoa siitä, että kuinka monesti kettusi käy talossa olon aikana kolossa?
Tuota jatkaen tämä kaksikko on pihalla, aika nopeasti. Varmasti talon muutkin asukkaat näkevät Eeviksen ja Jukan epäsosiaalisen toiminnan.
Ville ja Timo voisivat pitää tälle parille pienen keskustelutuokion.
Ei kai se kenenkään mielenrauhaa vie kun peitto heiluu. Ei näy mitään. Ja kuka katsoo yön läpeensä 24/7 😂