Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
63681/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto lopettakaa jo tuo kisa että kevin saisi kunnon synttärit....

Vierailija
63682/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäreilu tehtävä, naisilla on pienemmät rakot.

Niin ja kaikki ei tainnu keretä käydä vessassa ennen laatikkoon menoa?

Helmeri ainakin temmels tehtävänannon jälkeen posket punasena makkarista ulos ja hihku "mun pitää mennä kakalle!"👼💩

Toivottavasti äippä Anu kävi pyyhkimässä niin iskä Villen on kivempi pyykätä kun ei ole suttusittu raitaa pöksyssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63683/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville vois luvata immuniteetin Hemmille jos putoaa.

Vierailija
63684/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa että jos sanoo maaseudusta jotain, on olevinaan "hesasta". Tiedoksesi, olen maalta n. 2500 hengen paikkakunnalta ja tiedän tasan tarkkaan miten umpimielistä siellä on. Olen tehnyt useita matkoja noiden buffettinirsoilijasukulaisten kanssa, ryypännyt juhannuksena pohjanmaalaisella leirintäalueella Jukan henkisten tyyppien kanssa ja kärsinyt läpi yläasteen mopopoikien lähentelyä ja vastakaiun puutteessa huorittelua ja lesbottelua. Noiden paikkojen henkinen maisema on harvinaisen tuttu minulle.

Jos toi vaikuttaa sinusta kovaltakin kritiikiltä, suosittelen käymään katsomassa muualla millaista meno siellä on, vaikka sitten siellä Hesassa.

Vierailija
63685/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seliseli Kristian. Mukamas lopetti laatikossa olon kusihädän takia, siitä vähän taaksepäin sano voivansa olla vielä tunteja laatikossa ja että kusee vaikka suuhunsa. Kimmo sai Krisun luulemaan että ulkona on juomia ja bileet ja juopon iiriksiin kilahti kolpakon kuvat. Nyt naama näkkärillä Marianne kakkua kun ei kaljaa ollutkaan. Olishan tuo jo kumma jos absolutisti Kevinin synttäreillä kaljaa olis ja Krisu on jo aamusta lähtien hokenut tyypillistä "oispa kaljaa" narinaansa.

Vierailija
63686/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Kevin sai mahtavat synttärit tuotannolta, ihan kateeksi käy!

Sain tästä loistava idean lasten synttäreille! Ipanat vaan laatikkoon ja se joka tulee viimeisenä ulos, saa palkinnon. Itse istuisin keittiössä siemailemassa kahvia. Aaaaah, mikä rauha.

Ja synttäreiden kestoksi max 2 tuntia 😂

Vierailija
63687/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen alkanut tykätä Jukasta enemmän. Hän uskaltaa kysellä asioista, joista ei tiedä mitään. 

Imitointitehtävässä näytti olevansa empaattinen ja hyvä havainnoimaan muita, kun hyppäsi täysillä Kevinin rooliin vaikkei kaikesta samaa mieltä olisikaan.

Pidin myös siitä miten reflektoi nuorempana uhitteluansa, ryyppäilyään ja tappeluaan katuvasti.

Säälipisteillä voittoon. Nakkikioskilla hakattu Jukka Laine nousi tappelijasta ja puliukosta big brotherin voittoin wuhuu!

vain pieni nakkikioski tappelu

Vierailija
63688/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisu Hemmille: Hemmi lähtee kuhan Anu tulee sanomaan, Kimmo on kova luu ja pahin vastus

Helmeri hymähti hieman loukkaantuneen oloisena, taisi osua arkaan paikkaan :D Mutta tottahan se on, Helmeri on aivan Anun talutusnuorassa ja 90% luovuttaisi, jos Anu tulisi viereen maukumaan, että Hemmi tuu mun kanssa makoilemaan :))

Ja Krisu vihjaili aiemmin ettei Anun mielestä eiliset treffit mennyt niin hyvin kuin Hemmin mielestä. Sitten toiset alkoivat puolustella ja sanoivat Anun pitäneen treffeistä. Mutta Krisu oli kyllä täysin oikeassa. 

Mä olen tätä miettinyt, kun Krisu ja Jukka ovat huomanneet tuon Anun tilanteen. Myös senkin, että viihtyy Villen seurassa. Miksei kunnon veljen tapaan sitten sano suoraan siitä Hemmille? Kuittailevat vaan ja naureskelevat seläntakana.

Kyllä veljen selusta pitäisi turvata. Ei kovin suoraselkäistä toimintaa.

Voi daa! Oliskohan sen takia etteivät pidä Helmeriä "veljenään". Näkeehän sen että heillä on usein virnuileva tyyli Helmerin suhteen eivätkä ota tätä yhtä täydestä kun toisensa. Piruilevat joojoo miehestä ja jopa Helmerin miehisyyden koosta kun tietävät ettei tästä ole antamaan kunnolla takasin. Varmasti kunnioittavat Villeäkin enemmän koska tästä on tosipaikan tullen kuitenkin heille vastusta. Ja toisaalta Helmerihän on sekä Jukka että Krisua vuosia vanhempi että kyllä hänen pitäis aikamiehenä ihan ite tajuta missä mennään! Ei ole muiden asia holhota häntä.

Se mitään holhoomista ole, jos kaverin selustan pitää. Veljellinen piruili tietenkin kuuluu asiaan.

Kaikkihan ei olla samanlaisia aikuisenakaan. Osalla on heikkouksia ihmistuntemuksessa, tilannetajua ei ole jaettua ja esim Krisulla ei ole käytöstapoja, joten muut sitten jelppivät siinä asiassa. jne.

Harmi, ettei sulla ole koskaan ollut ystävyyssuhteita, joissa toisen selustasta pidetään huolta.

Vierailija
63689/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville älä suostu!!

Vierailija
63690/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups pieni märkä pieru vain

Vierailija
63691/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto tuossa on vaikeata vain olla tuolla laatikossa niin kauan kuin vain pystyy ilman mitään diilejä ja kikkailuja kenenkään kanssa?

Vierailija
63692/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeltä ei kysytä mitään älä Ville suostu ota voitto ja anna Millalle immuniteetti jos lähdet huomenna!!

Vierailija
63693/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto kyllä mokas Kevinin synttärit ellei mitään twistiä oo tiedossa!

Vierailija
63694/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu osas puhua aivan samalla tavalla kuin Milla.

Niinpä. 1 kamera 16:31. Oli kyllä täydellinen Milla.

16:36.pakko sen on olla Milla joka puhuu.

Niin on. Ei pystyis noin hyvin imitoimaan.

Vierailija
63695/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto tuota ahnetta Helmeriä. En tajua,miten alussa tykkäsin.

Koko ajan on laskua tullut alemmaksi. Haamu puudeli.

Vierailija
63696/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tuon Anun ilmeet (jopa halveksuntaa havaittavissa?) kun katselee noita laatikossaolijoita?

Vierailija
63697/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Anun pitäisi kertoa, ettei ei ole laatikossa enää ja antaa noiden tehdä diilit keskenään. 

Vierailija
63698/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville syntinen ei moraalia ja vihaa keviniä siksi ei kiinnosta kevinin synttärit

Vierailija
63699/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa että jos sanoo maaseudusta jotain, on olevinaan "hesasta". Tiedoksesi, olen maalta n. 2500 hengen paikkakunnalta ja tiedän tasan tarkkaan miten umpimielistä siellä on. Olen tehnyt useita matkoja noiden buffettinirsoilijasukulaisten kanssa, ryypännyt juhannuksena pohjanmaalaisella leirintäalueella Jukan henkisten tyyppien kanssa ja kärsinyt läpi yläasteen mopopoikien lähentelyä ja vastakaiun puutteessa huorittelua ja lesbottelua. Noiden paikkojen henkinen maisema on harvinaisen tuttu minulle.

Jos toi vaikuttaa sinusta kovaltakin kritiikiltä, suosittelen käymään katsomassa muualla millaista meno siellä on, vaikka sitten siellä Hesassa.

Menikö tunteisiin? Täällä maallaan on enemmän homoja ku kaupungeissa sä elät nyt jossain 90 luvun kuplassa. Ainaki täällä epllä on ihan hyvä meininki mustienmiesten ym ja seksuaalivähemmistöjen kanssa. Ei ketään enään nykyään kiinnosta. Kaikki on niin nähty. Sitte sä pahoitat mieles kun et ole saanut tarpeeksi huomiota.

Vierailija
63700/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v itun ville

Ketju on lukittu.