Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
63181/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville on sopinut papattavansa avainsanat kielillä joukoilleen ja nyt kun ihan huusi apua niin se tarkoitti :äänestäkää siellä su nyt MINUA!

Tämä nyt on ihan selvä juttu.

No niin pitkään kun tuotanto ei puutu asiaan niin antaa papattaa :D jos tuo nyt ees mitään tarkoittaa.

Vierailija
63182/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi katsoa tota Anun teeskentelyä. Hänellä on nyt niin hot ja sexy olo.

Huomatkaa että Kevin peitti Anun kokonaan vinkkinä. Ja Israelin armeijan asuun puki.

Se asu on vaaleemman vihreä.

Tiedän varsin hyvin koskacoon käynyt useesti aikoinaan .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63183/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan vaan ens viikkoa kun Ville häipyy ja leipää ei oo ja tiskit seisoo ja lattiat on paskaset!!

Vierailija
63184/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villelä on 3 kielilläpuhumis pääkieltä: espanja , ranska ja amerikankieli sitten päälle suoraan oikein.

Katolinen espanja , marrakechin ranska ja amerikankieli. Ei ihan sattumaa.

Vierailija
63185/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu taas niin kauniina. Ääniä ääniä että saadaan ville ulos.

Vierailija
63186/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka puhui niin kauniisti Kevinistä äsken tupakkapaikalla ❤️ Tosin Jukka puhuu muutenkin kauniimmin Kevinistä kuin yhdestäkään talon naisesta, Eevis mukaan lukien.

Vierailija
63187/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä odotan vaan ens viikkoa kun Ville häipyy ja leipää ei oo ja tiskit seisoo ja lattiat on paskaset!!

Henkinen ilmapiiri vapautuu. Ville u l o s

Vierailija
63188/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville huusi apua ulkoa joukoiltaan todella tuskaisasti jo ja pitkään. Sovittu Alfaväen kanssa selkeeesti.

Vierailija
63189/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu taas niin kauniina. Ääniä ääniä että saadaan ville ulos.

Me halutaan tapetti Milla ulos.

Vierailija
63190/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku Villen hengenheimolainen selittää, miksi pitää rukouksessa huutaa Marrakeechia? Asuuko taivaaniskä siellä vai?

No siellä se varmaan asuukin villen jumala, mitä oon ton feikkijeesuksen toimintaa seurannut ei tuon jumala ainakaan sellainen ole millaiseksi itse olen Taivaan isän mieltänyt.

Ei tämä nyt ihan näin mene! 24/7 katsojat ei ole tyhmiä. Ymmärrän hyvin, miksi tuotanto haluaa saada Villen huonoon valoon uskonsa vuoksi. Tutustukaa vähän ketä sinne kuuluu ja mikä tähän vois olla syynä.

Villeä kiusataan tosi paljon talossa ja koosteissa näytetään huonossa valossa. Ville kuitenkin kestää tosi hyvin takana puhumisen ja syrjinnän. Ei ole moksiskaan.

Järkevät 24/7 katsojat, joille uskonto ei mene tunteisiin arvostaa Villen vahvuutta, vaikka paskaa sataa niskaan. Villen epäinhimillinen kohtelu nostaa empatiapisteitä siitä syystä.

Toki ihmiset ajattelee asioista eritavalla, eikä asiat todellakaan ole mustavalkoisia. Villen persoona tietysti myös provosoi.

Tarkoitus oli varmaankin hieman ilkkua saarnaajalle ja nöyryyttää putoamalla toisella viikolla. Ei vaan ymmärretty miten psykologia toimii. Meni ihan päin vastoin kun oli ajateltu.

Jos Villestä olis yritetty näyttää enemmän sitä kivempää puolta, olis Tarina, Eevis jaTimo saanut enemmän empatia ääniä.

Vierailija
63191/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anu on kyllä yks mielistelijä. Yleisöäänestysten voittaja Krisu kestosuosikkina tässä touhussa ja nyt tietty Kevin, jonka suosio on myös hyvin selvää, oikein erityishuomiossa. Muille näyttää kyllästynyttä naamaansa. Valitseekohan Anu ulkomaailmassakin kaverinsa suosion perusteella vai onko vain talotaktiikkaa?

Vierailija
63192/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ville voittoon. Ville on asiallinen mies. 

Hyvä on, että Ville on tullut uskoon ja jättänyt viinalla läträämisen.

Kaikille tiedoksi, me kaikki ihmiset olemme saastaisia ja syntisiä, aina.

Kyllä uskovaisestkin joskus kiroavat, huutavat, kuten muutkin ihmiset, eivät ole mitenkään poikkeuksia, jos ovat uskossa. Katsokaas me kaikki ihimset olemme syntisiä, vaikka ette sitä halua ymmärtää tai myöntää.

Jeesus Kristus oli ainoastaan synnitön.

Vierailija
63193/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin valikoimassa Hemmille vaatteita. Pitelee vihreä/keltaista paitaa käsissään ja sanoo: Tän mä oon nähny, sä tulit tää päällä taloon ja tässä sä näytät ihan viistoista vuotiaalta" 😂 Go Kevin!!

Vierailija
63194/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku Villen hengenheimolainen selittää, miksi pitää rukouksessa huutaa Marrakeechia? Asuuko taivaaniskä siellä vai?

No siellä se varmaan asuukin villen jumala, mitä oon ton feikkijeesuksen toimintaa seurannut ei tuon jumala ainakaan sellainen ole millaiseksi itse olen Taivaan isän mieltänyt.

Ei tämä nyt ihan näin mene! 24/7 katsojat ei ole tyhmiä. Ymmärrän hyvin, miksi tuotanto haluaa saada Villen huonoon valoon uskonsa vuoksi. Tutustukaa vähän ketä sinne kuuluu ja mikä tähän vois olla syynä.

Villeä kiusataan tosi paljon talossa ja koosteissa näytetään huonossa valossa. Ville kuitenkin kestää tosi hyvin takana puhumisen ja syrjinnän. Ei ole moksiskaan.

Järkevät 24/7 katsojat, joille uskonto ei mene tunteisiin arvostaa Villen vahvuutta, vaikka paskaa sataa niskaan. Villen epäinhimillinen kohtelu nostaa empatiapisteitä siitä syystä.

Toki ihmiset ajattelee asioista eritavalla, eikä asiat todellakaan ole mustavalkoisia. Villen persoona tietysti myös provosoi.

Tarkoitus oli varmaankin hieman ilkkua saarnaajalle ja nöyryyttää putoamalla toisella viikolla. Ei vaan ymmärretty miten psykologia toimii. Meni ihan päin vastoin kun oli ajateltu.

Jos Villestä olis yritetty näyttää enemmän sitä kivempää puolta, olis Tarina, Eevis jaTimo saanut enemmän empatia ääniä.

Villen tuomitsevaa ja muita rajoittavaa käytöstä kritisoidaan ihan syystä. Ja hänelle kyllä sanotaan asiasta suoraankin. Kyse ei edelleenkään ole mistään kiusaamisesta. Ville voisi käyttäytyä paremmin ja suvaitsevammin muita kohtaan, niin se jo helpottaisi paljon tuota tilannetta. 

Vierailija
63195/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villen lahko tuli naisia syyllistämään meikeistä taannoin.

Huomenta Ville-hullu :) hengähdä ja keitä itsellesi vaikka kahvia ja ota aamupalaa jottet näänny kun kaikki aikasi sormet syyhyten mollaat täällä Villeä. Jos olet jo noussut aikaisemmin ja syönyt aamiaisen niin mene vaikka ihastelemaan syksysäätä, siellä on kaunista.

Vierailija
63196/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu on kyllä yks mielistelijä. Yleisöäänestysten voittaja Krisu kestosuosikkina tässä touhussa ja nyt tietty Kevin, jonka suosio on myös hyvin selvää, oikein erityishuomiossa. Muille näyttää kyllästynyttä naamaansa. Valitseekohan Anu ulkomaailmassakin kaverinsa suosion perusteella vai onko vain talotaktiikkaa?

Reittä pitkin..reittä pitkin!

Vierailija
63197/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmin ei olisi pitänyt sekaantua Anuun eikä viinaa juoda liikaa. Tuoda mielipiteitä rohkeammin esiin.

Vierailija
63198/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anu joutui häätöön pelastaessaan Krisun! Nyt kaikki Anulle ääniä, että saa jäädä taloon. Hyväsydäminen nainen, jonka hyväsydämisyys vei hänet nyt häätöön.

Pelasi huonosti ja harmittaa vähän siitä syystä. Krisu on saanut eniten rahnaa talossa, mutta pistää tosi paljon alkoholiin. Mitäpä tuota säälimään.

Niko sanoi hyvin eilen. Talossa pysyy se joka aiheuttaa eniten tunteita. Se ketä vihataan, myös rakastetaan.

Eipä kauaa tunteita herättänyt Eeva-Leena Keskinen pysynyt talossa että bb Niko saarisen analyysi on päin persettä vaikka se sinulle edustaisikin korkeinta auktoriteettia.

Anteeksi, että olin Niko Saarisen kanssa samaa mieltä. En voinut tietää, että se loukkaa sinun tunteitasi.

Elviksen ja Jukan nyhjääminen ärsytti. Ei ne keskenään tuoneet taloon juurikaan mitään muuta kuin tuon seksin,

Vähän liian myöhään alkoivat korjata käytöstään. Ville on ymmärtänyt lopettaa muiden asukkaiden parantamisen ja siunaamisen. Olisko siinä vähän eroa?

Vierailija
63199/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NANU-NAMSKIS ❤

Vierailija
63200/90773 |
19.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ville voittoon. Ville on asiallinen mies. 

Hyvä on, että Ville on tullut uskoon ja jättänyt viinalla läträämisen.

Kaikille tiedoksi, me kaikki ihmiset olemme saastaisia ja syntisiä, aina.

Kyllä uskovaisestkin joskus kiroavat, huutavat, kuten muutkin ihmiset, eivät ole mitenkään poikkeuksia, jos ovat uskossa. Katsokaas me kaikki ihimset olemme syntisiä, vaikka ette sitä halua ymmärtää tai myöntää.

Jeesus Kristus oli ainoastaan synnitön.

Villehän sanoo olevansa just syntinen katso sen esittelyvideo hän sanoi menenväsä uskoville esimerkiksi taloon:) Fariseus isolla F llä.

Hän asettaa koko ajan kuormia toisten päälle.

Rukoileekin että eritoteen Valtakunta mulle ja mun perheelle. hehe.

Ketju on lukittu.