Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
60141/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis miten evoluution voi ees ymmärtää noin väärin arghfslhjgdlmj

pitäs olla semmonen huutoyhteys taloon (muutenkin kuin REDin katolta) jos noilla menee joku fakta tosi väärin. ville ei tajua tieteestä mitään. kukaan koskaan väittänytkään että hevonen muuttui linnuksi vai mikä se sen idioottimainen esimerkki nyt olikaan.

Se on esittää vaan tyhmää ja puolustaa raamattua vaikka olis väärässä

Vierailija
60142/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pari tuntia ollu poissa niin tuolla kaikki palikat pitkin....mitä siellä touhuttu????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60143/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on joutunut ilmoittamaan ihan urakalla näitä viestejä täällä ja pyytänyt ketjun poistamista. Nettipoliisillekin vinkattu. Huhhuh. En tiennyt että keskustelu täällä on näin sekopäiseksi mennyt.

Palkkamurhakeskustelu olikin hyvä tuoda poliisille kuten ehdotin itse alussa kun toin kohdan esille. Hyvä. Outoahan on puhua tuollaisia talossa. Kuuluukin poliisille. t: keskustelun aloittaja

Taisit ymmärtää lukemasi väärin.

En minä ymmärtänyt vaan toin asian esille. Niinkuin pitikin. Luulisi poliisia kiinnostavan palkkamurhasta puhe.

Ei vaan sinä menet liian pitkälle puhuessasi tuollaista. Kyseessä oli poikien välinen vitsi.

Minä en mennyt liian pitkälle vaan tois asian esille mutta trolli vei ja se ei ole minun vastuullani ollenkaan. Älä viitsi.

Minä toin sanasta sanaan keskustelun enkä tiedä oliko vitsi tuo ollenkaan siksi kehoitin poliisia tutkimaan asiankin. Pitääkin tutkia tuommoiset puheet minusta.

Poliisi ei tule olemaan kiinnostunut asiasta. Siitä voi olla kiinnostunut, että tosissasi väität keskustelupalstalla, että Kimmolla edes voi olla osuutta m u r h a a n.

Kimmohan itse asian esitti niin suoraan. Tallella on.

Harvinaisen tyhmä olet, ihan oikeasti

Kun joku sanoo noin että tilannut palkkamurhan tarkistaisin asian poliisina. piste. Se on niitten homma.

Mutta sinun tehtävä ei ole keskustelupalstalla huudella, että joku on syyllistynyt vakavaan rikokseen. Poliisi ei tule edes tutkimaan tapaista Kimmon osalta.

Se olisi aika outoa kyllä ellei. Minä tutkisin varmuudeksi.

Poliisilla on muutakin hommaa kuin tutkia perättömiä väitteitä.

Sinun on tutkittava onko Kimmon väite palkkamurhan tilaamisesta ensin perätön vai ei. Et voi tutkimatta tietää tuollaisesta puheesta millään.

Vierailija
60144/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevin oli niin fiksu ja hillitty tossa raamattukeskustelussa vaikka olisi voinut hiiltyäkin. Kummasti jotkut vieläkin väittää sen tuovan vain "agendaansa" esille, mutta on tosi rauhallinen silloinkin kun joku paasaa sen joutuvan helvettiin jne. Kevin on tosi kärsivällinen moneen muuhun asukkiin verrattuna.

Vierailija
60145/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyä sanoessaan. Kaikki ei näimmään ymmärrä. Olkaa turvallisin mielin.

Vierailija
60146/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markoevoluutiota ei tietenkään ole mutta mikroa on, luontaista muuntelua, kuinka esimerkiksi sudesta on jalostunu sadat koiralajit. En minäkään usko evoluutioon, vaikka taidettiin sitä kolmannesta lukion vikaan  minullekin syöttää. Kaiken kehittyminen sattumalta ja miljardeissa vuosissa on perinpohjin kuiva,ankea ja nihilistinen näkemys ja uskonto

Vierailija
60147/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on joutunut ilmoittamaan ihan urakalla näitä viestejä täällä ja pyytänyt ketjun poistamista. Nettipoliisillekin vinkattu. Huhhuh. En tiennyt että keskustelu täällä on näin sekopäiseksi mennyt.

Palkkamurhakeskustelu olikin hyvä tuoda poliisille kuten ehdotin itse alussa kun toin kohdan esille. Hyvä. Outoahan on puhua tuollaisia talossa. Kuuluukin poliisille. t: keskustelun aloittaja

En minä ymmärtänyt vaan toin asian esille. Niinkuin pitikin. Luulisi poliisia kiinnostavan palkkamurhasta puhe.

Ei vaan sinä menet liian pitkälle puhuessasi tuollaista. Kyseessä oli poikien välinen vitsi.

Minä en mennyt liian pitkälle vaan tois asian esille mutta trolli vei ja se ei ole minun vastuullani ollenkaan. Älä viitsi.

Minä toin sanasta sanaan keskustelun enkä tiedä oliko vitsi tuo ollenkaan siksi kehoitin poliisia tutkimaan asiankin. Pitääkin tutkia tuommoiset puheet minusta.

Poliisi ei tule olemaan kiinnostunut asiasta. Siitä voi olla kiinnostunut, että tosissasi väität keskustelupalstalla, että Kimmolla edes voi olla osuutta m u r h a a n.

Kun joku sanoo noin että tilannut palkkamurhan tarkistaisin asian poliisina. piste. Se on niitten homma.

Mutta sinun tehtävä ei ole keskustelupalstalla huudella, että joku on syyllistynyt vakavaan rikokseen. Poliisi ei tule edes tutkimaan tapaista Kimmon osalta.

Sinun on tutkittava onko Kimmon väite palkkamurhan tilaamisesta ensin perätön vai ei. Et voi tutkimatta tietää tuollaisesta puheesta millään.

Kyseessä on perätön väite. Itse käyty keskustelu osoitti sen.

Vierailija
60148/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB on tutkinut jokaisen asukkaan rikostaustan! Ketään muuta kuin Jukkaa ei ole edes syytetty mistään.

BB ei ole poliisi eikä Kimmo ollut tullessaan puhunut vielä noin.

Vierailija
60149/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on perätön väite. Itse käyty keskustelu osoitti sen.

Kimmo  puhui itse palkkamurhan tilanneensa.

Vierailija
60150/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyvapaa tehrävä. Pöly lentää mullin mallin koko bb talo

Vierailija
60151/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB on tutkinut jokaisen asukkaan rikostaustan! Ketään muuta kuin Jukkaa ei ole edes syytetty mistään.

BB on saanut tietonsa poliisilta. Kimmoa ei ole haettu kuulusteluihin, joten poliisi ei pidä Kimmon puheita todenperäisinä. BB:a tarkkailee kuitenkin Vapaamuurarit, Mossad, CIA, Illuminati, Nasa, KGB ja supo.

Vierailija
60152/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Ville,, huomauta niille viime vuosina löydetyistä dinosaurusten jäänteistä joista on eristetty mätää lihaa ja verisoluja. Voisi myös ottaa esille lohikäärmepiirrokset jotka kielivät siitä että keskiajalla ihmisten kanssa täällä Maapallolla on käyskennellyt pieniä dinosauriita. Eikö semmosielta aika lailla näytä se kiemurahäntäinen möhköfantti jota vasten pyhä yriö piirroksessahyökkää hevoisensa kanssa

Vierailija
60153/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa perheohjelmassa ja monien ratkaisemattomien murhien ja katoamisten ollessa vallalla on täysin vastuutonta puhetta laskea ketään puhumaan minusta tuollaisia telkkariin. Ja jos puhuu tutkisin.

Vierailija
60154/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se huomenna pitänyt tehtävän ratketa. Ovat niin innoissaan. Tosi tylsä tehtävä.

Vierailija
60155/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BB on saanut tietonsa poliisilta. Kimmoa ei ole haettu kuulusteluihin, joten poliisi ei pidä Kimmon puheita todenperäisinä. BB:a tarkkailee kuitenkin Vapaamuurarit, Mossad, CIA, Illuminati, Nasa, KGB ja supo.

ja

MI6, muista tämä.

Vierailija
60156/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt se vasta pommin jäljiltä onkin se makkari🔥💥🔥

Vierailija
60157/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisessa perheohjelmassa ja monien ratkaisemattomien murhien ja katoamisten ollessa vallalla on täysin vastuutonta puhetta laskea ketään puhumaan minusta tuollaisia telkkariin. Ja jos puhuu tutkisin.

Perheohjelma? Jossa paneskellaan estoitta? Sori, mutta tämä ei taida olla oikea ohjelma sulle.

Vierailija
60158/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BB ei oo perheohjelma. Joku kiroilee liikaa.

Kimmon nk mustaa huumoria ja aiemmin viittaus Bodomiin Nuupajärvellä.

Vierailija
60159/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies36 kirjoitti:

Markoevoluutiota ei tietenkään ole mutta mikroa on, luontaista muuntelua, kuinka esimerkiksi sudesta on jalostunu sadat koiralajit. En minäkään usko evoluutioon, vaikka taidettiin sitä kolmannesta lukion vikaan  minullekin syöttää. Kaiken kehittyminen sattumalta ja miljardeissa vuosissa on perinpohjin kuiva,ankea ja nihilistinen näkemys ja uskonto

No jaa.. Makroevoluutio on vähän tyhjä sana, joka ei tarkoita oikein mitään. On parempi puhua pelkästään evoluutiosta. Esim. silmä on kehittynyt ainakin 4 eri kertaa evoluution historiassa, koska valoa havaitsevista soluista on ollut monissa ympäristöissä hyötyä.

Vierailija
60160/90773 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerkeekö kukaan kertoa niinkö asiaa enää täällä ketjussa, mitä tuolla on tapahtunut kun kaikki palikat on kaatunut ja siellä sun täällä???

Ketju on lukittu.