BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Krisu on nyt mitä on (juominen ja kiroilu ) niin isot pisteet kyllä hänelle siitä ,että osasi olla onnellinen Hemmin puolesta kun kundi sai Pablon taloon. Jätkä näytti tunteesta ,Milla hyppi ilosta. Päivänsankari itkee. Kas mitä teki Anu ? Ei mitään ,se ilme naisella. Tästä on aikaa mutta kumminkin nyt huutelee ja kommentelee Hemmiä.
Kaikki eivät kiihdy nollasta sataan sekunnissa ja elämöi tunteella jokaiseen pikku tapahtumaan. Ei ihmisessä ole mitään vikaa, jos nyt ei kauheasti liikutu siitä, että toinen tapaa oman koiransa. Tai vaikka onkin toisen ihmisen puolesta ilonen, niin jos ei temperamenttiin kuulu tollanen riemusta kiljuminen joka ainoaan asiaan, niin ei se tarkoita sitä että olisi tunnekylmä ja epäempaattinen.
Anu taitaa voittaa. Ai ai pojat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Anu tehnyt koskaan muuta ruokaa kuin munakasta?
Yhden kerran osallistui kanojen tekemiseen (jäi raa'aksi), mutta muuten ei ole tainnut muuta kokkailla?
Jotenkin jäi aikaisemmin sellainen käsitys, että olisi kokki tai ainakin opiskellut joskus kokiksi.
On tehnyt ja ihan hyvin tekee.
Höpö höpö. Ei ole tehnyt. Tupun kanssa alussa teki yhden kerran kanankoipia. Silloinkin raakaa broileria pyöriteltiin samalla pinnalla salaatin kanssa.
On tehnyt useasti ruokaa ja kehuu aina myös muiden tekemiä pöperöitä.
Vierailija kirjoitti:
Alma puhui myös villen ja Anub välisestä kipinöinnistä eilisessä haastattelussa.
Kyllä siinä kipinää on.
Anu on taitava viekoittelemaan miehet puolelleen.
Kaikki tiuskimiset ja äksähtelyt jää miehillä täysin rekisteröitymättä,
kun Anu vähän stringit vaatteista läpi paistaen pyllistelee, venyttelee ja voimistelee edessä.
Pitkiä hymyileviä katsekontakteja on ollut molemminpuolisesti, mutta Villen puolelta on ollut myös yksipuolisia tuijotteluita Anun suuntaan.
Jos Anu voittaa en katso enää koskaa nelosen ohjelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Krisu on nyt mitä on (juominen ja kiroilu ) niin isot pisteet kyllä hänelle siitä ,että osasi olla onnellinen Hemmin puolesta kun kundi sai Pablon taloon. Jätkä näytti tunteesta, Milla hyppi ilosta. Päivänsankari itkee.
Kas mitä teki Anu ? Ei mitään, se ilme naisella.
Tästä on aikaa mutta kumminkin nyt huutelee ja kommentelee Hemmiä.
Haluaa Hemmin jakamattoman huomion ja Pablo tuli kilpailemaan siitä.
Ei kykene iloitsemaan Hemmin ilosta.
Haluaa vain, että saa Hemmin jakamattoman huomion.
Anu haluaa kaikkien jakamattoman huomion ja ihailun.
Alkuajat oli tapettina. Ei mitään älyllistä sanottavaa. Joku mmmmm joka asiaan. Nyt vallan riehaantunut. Ja äijät ollu niin kauan puutteessa, että vähänkin keikistely riittää. Esitys päällä. Antaa ymmärtää, muttei anna.
Krisu kun leikkautti sen pälvin... Sano Miralle että leikkaa loppu päivästä kaikki pois... Sit sano että sunnuntaina leikkaa kaljux. Se itse halusi
Se Anun lapsihan oli tottelematon siinä ohjelmassa jossa ei saanut mennä hakemaan jotain lisää ja meni vaan? Ainoa joka totteli oli se romanilapsi.
Kriau saa tehdä sitä ja tätä kun on niin hauska.Luulen et tollaisien persoonien takana on paljon koettua syrjintää ja pahoja kokemuksia ihan sieltä lapsuudesta.Mä jotenkin näen krisun ihmisenä joka kokenut jotain kaltoinkohtelua lapsuudessa ehkä.On voinut kielenkäyttö olla kiroilemista,vähättelyä..En jaksa kirjoittaa enempää mitä näen Krisusta mutta kyllä siellä varhaisemmassa elämässä on tapahtunut jotain..
Anuhan sanoi joskus jotakin ettei tee tuokaa pojille vaan käyvät mäkkärissä, myös hänen vanhemmat ilmeisesti käyvät tekemässä ruokaa ja muita kotihommia hänelle
Käyttäjä31016 kirjoitti:
Krisu kun leikkautti sen pälvin... Sano Miralle että leikkaa loppu päivästä kaikki pois... Sit sano että sunnuntaina leikkaa kaljux. Se itse halusi
Sillä ei paljoa ole väliä mitä joku tajuissaan on sanonut jos tajuttomalta leikellään sitten hiukset. Se on paha juttu.
Käyttäjä31016 kirjoitti:
No niin se ra*skattu tyttökin sanoi edellisellä kerralla.
Jos Krisu hokee vittua unissaankin, niin miten kiroilu voi olla rooli? Tällä palstalla on sellaistakin suollettu, että Krisu vaan esittää olevansa kova kiroilee ja on rooli päällä.
Millalle sopisi potkupuku ja tutti suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Kriau saa tehdä sitä ja tätä kun on niin hauska.Luulen et tollaisien persoonien takana on paljon koettua syrjintää ja pahoja kokemuksia ihan sieltä lapsuudesta.Mä jotenkin näen krisun ihmisenä joka kokenut jotain kaltoinkohtelua lapsuudessa ehkä.On voinut kielenkäyttö olla kiroilemista,vähättelyä..En jaksa kirjoittaa enempää mitä näen Krisusta mutta kyllä siellä varhaisemmassa elämässä on tapahtunut jotain..
Näet sellaista mitä siellä ei ole Krisun äiti on sossu :)
Anu heittää kupilla toista, Anu yrittää repiä toisen hiuksista sängystä, Anu keksii selvinpäin ajaa siilelle reippaassa humalassa olevan tukan. Hauska vitsi.
Käyttäjä31016 kirjoitti:
Ymmärrätkö yhtään mitä suostumus tarkoittaa?
Jos joku suunnittelee, että leikkaa hiuksensa jossakin vaiheessa ei tarkoita sitä, että sinä saat mennä ajelemaan ne silloin kun hän on itse ymmärrystä vailla eikä tajua mistään mitään.
Jos sinun kaverisi sanoo, että aion ottaa tällaisen tatuoinnin jossakin vaiheessa, niin sinä et häntä voi alkaa tatuoimaan kun hän on sammunut.
jne.
Vierailija kirjoitti:
Olis olut herkullinen tilanne jos Anu ois jääny tonne Eeviksen tai Tarinan kanssa vähän jutteleen 😂
No ei ne Tarina ja Eevis nyt niin ylimaallisen hyviä keskustelijoita olleet, toinen jankkas ja hoki niiku niiku niiku, toinen taas täytti niikutus kohdat täysin tarpeettomilla sivistyssanoilla, mitää oikeaa asiaa ei löytynyt kummankaa puheesta.
Villellä ei ole mikään oikeus mennä kahden ihmisen väliin missään tilanteessa jossa ei ole suoranaista pyyntöä tulla väliin jommaltakummalta. Tuo äiä ei tajua mitään rajoja.