BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarinan tulevaisuuden kannalta vois olla parasta että tipahtais ekana. Tipauttais vähän maanpinnalle. Henkistä kasvua.
Tarinan henkisen kasvun estää Tarina itse.
Hän on omasta mielestään tiedostava ja avoin, mutta elää lähinnä oman itsensä muodostamassa kuplassa, johon ei oikein mahdu muuta eikä muita.
Hänellä on niin kova kiire vaikuttaa älykkäältä, ettei ehdi viisastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö noista kukaan peseytymässä ennen altaaseen menoa. Eipä tietenkään. Sinne vaan makaronisörsselit käsissä ja suupielissä.
Eipä käyneet, eikä ennen saunaankaan menoa. Yök mitä porukkaa.
Miksi valehtelet? Kyllä menivät suihkun kautta ennen porealtaaseen menoa.
Eipä kuule käyneet. Kristian vähän kastui, kun kiulua täytti. :D
eevis on niin äll*.. alkaa riittää mulle. katotaan niin se ei poistu saunasta ollenkaan eikä käy suihkussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas Eevis heitti selälleen. Ei se kyllä tee muuta ku makaa 😡
Mitä pitäisi tehdä?
No vaikka vähän osallistua talon hommiin niinku ruoanlaittoon ja siivoukseen 😡 Makaa ku laskulahna päivästä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta olis kun Timo muuttuis parin kaljan jälkeen ihan Kakiks. Vonkais munasillaan Tupua ja huutais pieruhuumoria.
Taitaa Timon makuun olla enemmän Anun kaltaiset itsestään huolta pitävät naiset.
No höh.. Sehän se siinä just olis jutun juju ja hauskaa kun hän käviskin aivan kuumana Tupuun, kun kaikki on kuvitellut että hänen makuun on nuoret ja timmit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävikö noista kukaan peseytymässä ennen altaaseen menoa. Eipä tietenkään. Sinne vaan makaronisörsselit käsissä ja suupielissä.
Eipä käyneet, eikä ennen saunaankaan menoa. Yök mitä porukkaa.
Miksi valehtelet? Kyllä menivät suihkun kautta ennen porealtaaseen menoa.
Ei se mitään peseytymistä ollut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi talon veget ei varmaan osaa tehdä ruokaa. Siksi eivät tiedä.
Mitä ruokaa yleensä tekevät ?
Ilmeisesti edes perunaa ei ole.Mä varmaan äänestäisin laiskat pihalle ja en rupeaisi passaamaan laiskoja miehiä.
Mua ärsyttää eniten vapaamatkustajat.Millahan heidät ruuassa on pitänyt. Tarina ja Kevin yrittää olla mukana aina, että oppivat. Millalla on joku ajatus ruuanlaitosta, mutta noi kaksi.. Jesta! :D
Hyvä että opettelevat. Yksi voisi olla köksää ope.
Vierailija kirjoitti:
Liian pieni palju. Ei tuolla mahdu edes Eevis ja Jukka sormettaan toisiaan.
Koolla ei oo väliä.
Kevin, Anu, Eevis, Hölöttäjä ja Emma toisessa porealtaassa, toivovat musiikkia. Loppuporukka saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Kevin, Anu, Eevis, Hölöttäjä ja Emma toisessa porealtaassa, toivovat musiikkia. Loppuporukka saunassa.
Ja Milla altaassa myös, istuu muiden kanssa.
Onneksi altaan vieressä oleva paskahuussi on toistaiseksi käyttämätön.
Vierailija kirjoitti:
Kävihän ne. Sisäsuihkussa suurin osa kun pihalla on vaan yksi.
Näytettiin kyllä meikkien pesua ja sisäsuihkuilua.
Bbfani kirjoitti:
Kaikki valittaa Eeviksen hygieenisyydestä, mut mites tää jukka sit, samat vaatteet aina päällä..
Jukan vaatteet sentään käy pesussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta olis kun Timo muuttuis parin kaljan jälkeen ihan Kakiks. Vonkais munasillaan Tupua ja huutais pieruhuumoria.
Taitaa Timon makuun olla enemmän Anun kaltaiset itsestään huolta pitävät naiset.
Sulta tais mennä vitsi ohi..
Miks Kevinillä ei oo paljussa rintsikoita jos se kerran on muunsukupuolinen?
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen Eevikselle. Minäkin tahtoisin söpöliini-Jukan kanssa vällyjen väliin.
Jos olisin talossa, niin kyllä Jukka olisi minunkin toivelistalla aikalailla ykkösenä hempeilykumppaniksi.
Heidän kuhertelu on ollut hellää ja herkkää, pitäisin kyllä tuollaisesta.
Sitä en osaa sanoa, että rohkenisinko tehdä samaa tv:ssä, kun siviilissäkin minun täytyy "tuntea" ihminen, ennen kuin voin mitään intiimiä edes ajatella harrastavani hänen kanssaan (tuskin uskaltaisin, kun en uskaltaisi edes mennä BB:n... :D )
Toisaalta tuo BB-talo on turvallisen tuntuinen ympäristö ja siellä tulee nopeammin tuntemattomien kanssa tutuksi, kuin siviilissä.
Lisään vielä että olisi kauhea tehdä vege ruokaa kun en niin hyvin osaa.
Sitten nää veget ei osaa edes neuvoa.
Kokata kyllä osaan mutta monesti mukana lihaa.
Pystyykö ne tekemään esim. tomaattilinssi
keiton?
Rupeeko lihansyöjiä ärsyttämään nämä veget.