BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitäny Jukkaa tähän asti tunneköyhänä turhakkeena. Ihan sama miksi nyt intoutui, mutta huonohkolla ulosannillaan puhuu kerrankin oikeaa asiaa. Hmm, mut on onnistuttu kauden ensimmäisen kerran saamaan muuttamaan ensiarvioni.
Astuit juuri feikin pelurin miinaan...
Oli peluri tai ei, niin ei se asia pelaamisen takia vääräksi muutu. Maapallo on pyöreä vaikka sen sanoisi millainen peluri tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Myös Jukka sai sitä alkoholillista viiniä!!! Kahdessa oli viiniä.
Luulen että Krisulle annettiin pk-huoneessa tarkoituksella tiukkaa, ei se muuten olisi sammunut.
Vierailija kirjoitti:
Krisun nukkumisen takia kaikille tankkia huomenna ..
Minkäslaista panssarivaunua ne saa?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin lähti Helmeri Jukan matkaan Krisun selän takana puhumisessa kun saunoivat. Kuitenkin oli niin kaveria Krisun kanssa suihkuhuoneessa taas. Pisteet laski.
Pisteet päinvastoin nousee kaikille niille talolaisille, jotka alkavat nähdä Krisun todelliset kasvot.
Krisu itse yrittää esittää kaikkien kaveria, mutta on riidanhaluinen kiusaaja.
Tarina yritti parhaansa keskusteluissa Krisun kanssa, mutta joutui vain kovemmin riitoihin ja kiusatuksi.
Krisu on juuri sellainen tyyppi, joka kokee oikeudekseen sanoa muille ihan mitä tykkää, muttei siedä tippaakaan itseensä kohdistuvaa kritiikkiä eikä osaa yhtään asettua muiden asemaan.
Krisu puhuu myös muista näiden selän takana, joten tottakai Krisusta itsestäänkin saa puhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pitäny Jukkaa tähän asti tunneköyhänä turhakkeena. Ihan sama miksi nyt intoutui, mutta huonohkolla ulosannillaan puhuu kerrankin oikeaa asiaa. Hmm, mut on onnistuttu kauden ensimmäisen kerran saamaan muuttamaan ensiarvioni.
Astuit juuri feikin pelurin miinaan...
Huvittaa, että jengi jaksaa pitää Jukkaa huippuälykkäänä pelaajana, joka viikosta toiseen onnistuu huijauksissaan... Eikö ole jo tullut selville, että Jukka ehkä haluaisi pelata älyllä, mutta pelaa puhtaasti tunteella, ja joka asia menee hällä tunteisiin. Ei osaa ajatella kahta askelta pidemmälle.
Onko Krisu talon seuraava kiusattu?
Joo älä mene sikarikerhoon enää se olikin kyyryhmä pitäkää pojat vaan Villen pyhäkoulurinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Krisu joutuu aivan varmasti äänestykseen.
Kyllä noi tietää, että Krisu on yleisön suosikki ja se joka joutuu toiseksi niin tipahtaa.
No Alman suosikki on selkeesti Krisu ja myös Anu ja inhokki Ville :D tämä käy selväksi koosteessa
Ville on enemmän ihmistenkalastaja, ei voiton kalastaja niinkään. ja vaikka voittas ja tulis ylöstempasu voittopäivänä niin mihin se niitä 30 kiloeuroa tarttis, mikäli häippäsis täältä siinä rytäkäsä.
Villellä on Jumalan antama salatehtävä, evankelieerata ihmisiä. Hää tiätää että iskä maksaa taivaassa aikanaan paremman palkan ku mihi bb-tuotanto kykenee. vitsiville tahtoo apnostaa iankaikkisen palkkansa laatuun ja kerätä aarteita eli kanssamatkaajasieluja taivaaseen. Eiväthä ihmiset toisia pysty pelastamaan jos kohta eivät helvettiinkään laittamaan mutta tärkeintä on rukoilla niien puolesta jotk ei ite vaiks ymmärrä
Ja taas Krisu - hehkutusta ohjelman haastatteluosiossa... hohhoijaa voisko enää selvemmin kertoo kuka on tuotannon suosikki.
Hyi hitto.
Melkein toivois et Krisu pääsis tyttöystävänäsä luo sunnuntaina.
Eli Krisu on niin vässykkä että ei ole pokkaa kuin kahden kesken ottaa palutetta vastaan!!
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa nousta oikea viha Krisua kohtaan, varsinkin näiden puolustelijoiden takia. Ihan sairasta että tuosta juoposta leivotaan jotain pyhimystä jonka kaikki tekemiset on muka ok. Ja sitten yritettään tietenkin mustamaalata muita (esim. Villeä) että saataisiin ihmiset harhautettua pois Krisun ääreltä.
Krisu on kuin jojo, välillä huipputyyppi ja viinaa ottaessaan ei niin huippu, paitsi silloinkin tuoden taloon vaihtelua. Ei ole kuollutta talossa, kun Krisu saa viunaa, hyvä niin. Ville on tasainen aina, huippupiikit kun kuseksii tehtäväalueen nurkkaan, kaivaa räkäänsä tai haluaa, että 14-vuotiaan raiskatun tytön pitäisi synnyttää, tai kehuskelee miten hyvää seksiä hänellä on vaimonsa kanssa nykyään, kertoo kasvatusongelmistaan vaimonsa kanssa -kun vaimo on eri mieltä, halveksi Millaa ja Keviniä, selkäänpuukotti Krisua käyttäen Millan persoonaa hyväksi, yleensä vain imuroi ja jeesustelee... Villen sanomisia ja tekemisiä on palstalla kritisoitu syystä. Pienessä on anti viikkojen aikana verrattuna muiden asukkaiden tuomiin anteihin.
Alkanut ihan tosissaan ärsyttämään tää kameroiden pomppiminen paikasta toiseen. Ihmisiä kahdessa huoneessa ja kesken keskustelua hyppää yhtäkkiä toiseen huoneeseen, pakko vaihtaa kameraa jos meinaa nähdä keskustelun loppuun.
Eikö nyt ihmiset osaa ihan itse vaihtaa kameraa jos haluavat katsoa toista porukkaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas Ville kertoo Isoisän Bentleystä ja miljoonista. Ja pyhäkouluväki fanittaa rahaa Jeesuksella.
Narsistin erottaa siitä miten puhuu juuri kuin joku haluaa kuulla ja manipuloi juuri noin kuin Ville tekee sillä. Hän kerää tietoja muitten tunnetiloista ja pelaa sitten niillä
Ville on kyy joka kurkkii sisältään.
Kohta se menee Krisun tilannetta selvittään että osaa taas pelata.
Huomaatteko miten Ville lähestyy jokaista kahden ja selvittää tunnetilat noin ja sitten alkaa pelata niillä tiedoilaan- asia jota Krisu ei tarvi harrastaa ollenkaan.
Mitä enemmän nuo paljastavat itsestään sitä enemmän ollaan Krisun puolella kaikki.
Luonteet paljastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Ville tekopyhä feikki : Jeesus sanoi että se joka on jo katsonut naista himoiten on JO tehnyt sydämessään huorin. Revi siitä suoraan Raamatusta.
Mitä mahtaa Villen vaimo ajatella Villen ja Anun keskinäisestä flirttailusta?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen Krisun kannattajia, ilmeisesti toiselle ihmiselle saa sanoa mitä vaan vaikka kuinka törkeää settiä saa heittää.
Ilmeisesti Krisun kannattajat samanlaisia alkoholisti törkyturpia.
Tiedän livenä parikin Krisun kannattajaa, mutta heillä ei ole 24/7, eivät tiedä mitään muuta, kuin mitä koosteessa on näytetty ja siellähän ei tosiaankaan ole näytetty pahimpia Krisun ilkeyksiä. Ihan tavallisia kilttejä ja sosiaalisia ihmisiä kuitenkin, jotka ei varmasti itse ikinä käyttäytyisi samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville tekopyhä feikki : Jeesus sanoi että se joka on jo katsonut naista himoiten on JO tehnyt sydämessään huorin. Revi siitä suoraan Raamatusta.
Mitä mahtaa Villen vaimo ajatella Villen ja Anun keskinäisestä flirttailusta?
Facebookissa naureskeli ainakin kommenteille ja sanoi että saa Ville nyt muille jutella. Tämå oli gaala iltana, tätä sänky pompotusta jne ei ole kommentoinut
Ja kyllä, ei Krisu ole ainoa tyhmä tuolla. Mutta se on ainoa tyhmä, jota muut ihailevat ja jota tunnutaan täällä palvottavan. En ymmärrä.