BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Joo. Kyllä ihmisten asioiden järjestämiseen pitää olla kyseisen henkilön lupa. Ei seläntakana ilman lupaa niin kuin Ville teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä palaan viä tohon gaala yöhön.Mua siis niin pistää vihaks toi Ville.Et sillä on otsaa ruveta makkarissa komenteleen muita asukkaita.Kun hänen pitää saada nukkua.Eiks se yhtään ajattele ettei katsojat jotka maksaa halua herran nukumista katsoa ja saako Ville nyt nukkua.Menköön kotionsa nukkuun.
Niin olen maksanut tuon 24/7, menin itse nukkumaan 01:00 yöllä. Seuraavan päivän antia oli katsella asukkaiden päiväunia. Ensin ne nukkui tosi pitkään jo muutenkin ja aamun antiikin oli nukkuvat ihmiset. Pahoittelen, että me kaikki maksavat asiakkaat emme elä yörytmissä.
BB:kin oli käskenyt asukkaita nukkumaan jo varmaan 20 kertaa. Mulla olis itsellä kyllä talossa Villen kohtalo. Olisin puuttunut tuohon kiusaamiseenkin, vaikken ole täydellinen. Minuakin harmittaisi siivota koko ajan aikuisten ihmisten jälkiä. Surullista tämä miten kiusaamisen kulttuurista on tullut niin hyväksyttävää. Samalla tavalla menee kouluissakin. Lapset näkee miten kaveria kiusataan, muttei uskalla puuttua, sen pelossa, että sitten itseä voidaan alkaa kiusata.
Nyt on kysymys aikuisista.Eri asia lapsilla kun eivät osaa asiasta keskustella.Kyllä aikuisen pitäisi osata asia ottaa esiin itse.
Tarina yritti keskustella. Miten kävi? Mira yritti keskustella, miten kävi?
Millan yksinkertaisuus ja ”tyhmyys” oli aivan yleinen vitsailun aihe talossa. Melkein jokainen otti osaa siihen vitsailuun. Jopa Kevinin karikatyyri Millasta oli vain ja ainoastaan sillä pelaamista, että Milla olisi koko ajan aivan pihalla eikä muistaisi edes sanojen merkityksiä. Ja Kevin ja Milla ovat läheisiä talossa enkä usko, että Kevin tahallaan loukkasi Millaa.
Ville puuttui asiaan, koska KUKAAN muu talossa ei huomannut eikä tajunnut kuinka paljon tuo tyhmyys-läppä satutti Millaa. Eikä Milla itse saanut sanottua asiasta. Ville myös tajusi, että kukaan ei TAHALLAAN loukannut, koska kaikki pitävät Millasta. Ja uskoi, että kukaan ei jatka tyhmyys-läppää, jos heille kerrotaan että se sattuu Millaan. Millana olisin kiitollinen Villelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville yritti saada Millan ja Krisun välit saada huonoksi. Ei oo syntiä vai? Villehän on synnitön. Amen.
ville on pahin riidankylväjä tuolla talossa, eipä tod ole millään herran asialla, pikemminkin paholaisen asianajaja.
Täältä poistuu säännöllisesti kaikki Villeä kritisoiva - - uskikset ei vissiin ole vielä herännyt, kun tällaiset möläytykset saa olla kruunun kiiltoa himmentämässä😂
ihminen muistaa melko tarkasti, vaikka olisi kuinka kovassa kännissä. eri asia jos sammuu tai filmi katkeaa.
nykypäivänä on sallittua sanoa, en muista kun olin niin kännissä. turhaa puhetta. varmasti muistaa.
känninen tekee sitä mitä selvänä miettii eikä uskalla sanoa/tehdä selvänä.
Ei tuosta nyt osaa sanoa yrittikö suudella vai mitä, mutta just ennenkuin Hemmi nousi sängystä niin ei ollut enää niin vitsiä tuo touhu.
Jos Anua ei olis ollut, ois varmasti edennyt johonkin pussailuun. Puhuttiinko tästä seuraavana päivänä ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut väärä kamera 😩 onkohan tubessa jotain toista pätkää eri kamerasta? Kantopaketin tube pätkän vain löysin
No se menkää nukkumaan -raina ja siinä 2:05:15 suurin piirtein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville yritti saada Millan ja Krisun välit saada huonoksi. Ei oo syntiä vai? Villehän on synnitön. Amen.
ville on pahin riidankylväjä tuolla talossa, eipä tod ole millään herran asialla, pikemminkin paholaisen asianajaja.
Krisu siellä kiusaa muita asukkaita. Tunnelma muuttuisi heti kun Krisu lähtis. Jos Ville lähtee niin talo on kuin sikolätti ja voi nuo kiusaamisetkin pahentua.
Pitäisin Villen talossa vielä hetken. Hassua miten Krisun tavalla käyttäytyvä mies on idoli, mutta nainen olis jo lentänyt pihalle. Tupu lensi ulos kun hänkin välillä väsyi toisten jälkien siivoamisesta. Hän ei tosin sanonut ääneen päin naamaa niille jotka vaan jätti omat astiat lojumaan. Napisi siitä ihmisten selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut väärä kamera 😩 onkohan tubessa jotain toista pätkää eri kamerasta? Kantopaketin tube pätkän vain löysin
Ei kun sori, tietysti 1:58
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva nähdä bileyöltä pätkä toisesta kamerasta. Jukka sanoi, et en tiedä mikä tilanne sulla Anu on, mut mulla on tää ja näytti alapäätään. Tarkoittiko että seisoo vai ei seiso? Katsoin väärää kameraa joka kuvasi kauempaa
Hah minä katsoin. Sinä pikku pervo kyse ei ollut siitä mitä luulet. Jos noin kovasti tekee mieli nähdä miesten juttuja niin helpompaa kun vaan googletat
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kyllä ihmisten asioiden järjestämiseen pitää olla kyseisen henkilön lupa. Ei seläntakana ilman lupaa niin kuin Ville teki.
Villepä tietää parhaiten, mikä kellekin on hyväksi.
Anu kertoo Hemmille Että katos kuinka puhtaat pikkuhousut sain Villen pesemänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goddammit 😀. Siis 57.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois kiva nähdä bileyöltä pätkä toisesta kamerasta. Jukka sanoi, et en tiedä mikä tilanne sulla Anu on, mut mulla on tää ja näytti alapäätään. Tarkoittiko että seisoo vai ei seiso? Katsoin väärää kameraa joka kuvasi kauempaa
Hah minä katsoin. Sinä pikku pervo kyse ei ollut siitä mitä luulet. Jos noin kovasti tekee mieli nähdä miesten juttuja niin helpompaa kun vaan googletat
No mistä siinä oli kyse? Mä käsitin asian noin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä palaan viä tohon gaala yöhön.Mua siis niin pistää vihaks toi Ville.Et sillä on otsaa ruveta makkarissa komenteleen muita asukkaita.Kun hänen pitää saada nukkua.Eiks se yhtään ajattele ettei katsojat jotka maksaa halua herran nukumista katsoa ja saako Ville nyt nukkua.Menköön kotionsa nukkuun.
Niin olen maksanut tuon 24/7, menin itse nukkumaan 01:00 yöllä. Seuraavan päivän antia oli katsella asukkaiden päiväunia. Ensin ne nukkui tosi pitkään jo muutenkin ja aamun antiikin oli nukkuvat ihmiset. Pahoittelen, että me kaikki maksavat asiakkaat emme elä yörytmissä.
BB:kin oli käskenyt asukkaita nukkumaan jo varmaan 20 kertaa. Mulla olis itsellä kyllä talossa Villen kohtalo. Olisin puuttunut tuohon kiusaamiseenkin, vaikken ole täydellinen. Minuakin harmittaisi siivota koko ajan aikuisten ihmisten jälkiä. Surullista tämä miten kiusaamisen kulttuurista on tullut niin hyväksyttävää. Samalla tavalla menee kouluissakin. Lapset näkee miten kaveria kiusataan, muttei uskalla puuttua, sen pelossa, että sitten itseä voidaan alkaa kiusata.
Nyt on kysymys aikuisista.Eri asia lapsilla kun eivät osaa asiasta keskustella.Kyllä aikuisen pitäisi osata asia ottaa esiin itse.
Ihan sama asia. Puhutaan edelleen suljetusta tilasta missä ei mikään auktoriteetti ilmeisesti kiusaamiseen puutu. Otat kiusaajan kanssa asian puheeksi ja kiusaaja ei olekkaan samaa mieltä, tadaa! Olet pihannut mahiksesi ihan kaikkeen ja lennät ulos talosta, varsinkin kun kiusaaja on yleisön suosiossa.
Tällä palstalla on ainakin haukuttu jokainen, joka on ottanut kiusaamisen puheeksi, sitä pidetään jotenkin nössöilynä tai liioitteluna kun ei huumoria ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Goddammit 😀. Siis 57.
Joo mä hokasinkin jo tuon kohdan, ehkä yritti, ehkä ei. Hemmi sattui just nousemaan ni ei tiedä et kääntyikö sen takia vai sattumalta vai mikä oli homman nimi.
Mikä tämä Anu-Ville-kuvio on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just aamu uutisissa oli varusmiesten kesken tapahtuvasta kiusaamisesta. Keskeyttäneistä 9% myöntää joutuneensa kiusatuksi. Työpaikoilla sanotaan itsensä irti ja vaihdetaan työpaikkaa, kun kiusaamista on vaikea saada loppumaan.
Tarina otti asiat puheeksi suoraan Krisun kanssa. No miten hänelle kävi. Mira otti asian suoraan puheeksi ja miten Miran kävi. Nimeämisissä antoi Krisulle 2p just kiusaamisen vuoksi. Milla ei ole tyhmä, kai hän huomasi, ettei kannata ääneen sanoa. Ahdisti varmasti pelko, että joutuu nyt syrjityksi. Rakkautta Millalle.
krisse on kiusaaja. ei hyvä asia. krisse nyt kuriin.