BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Meni jotenkin ohi Tupun puheenaihe. Jotain metsästä ja luonnosta ja kuinka suosittelee masentuneille ja stressaantuneille menemään metsään aistit auki. Teki näin, kun äiti kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miran palopuhe kertoo itsetunnosta. Hänellä on huono itsetunto, jonka verhoaa kovan ulkokuoren alle. Kuulemma huono itsetunto lihomisesta, aknesta ja huonoista hiuksista (käyttää hiustenpidennyksiä). Reagoi vahvasti äänestykseen, koska painii itsetunto-ongelmien kanssa. Jokainen sanoo itsestään positiivisen asian. Ville sanoo avoimuus
Jotenkin ihmetyttää miksi sitten kuitenkin hakeutuu julkisuuteen, jos olisi oikeasti huono itsetunto.
No tuon instakuvia kun katsoo niin melko hyvä itsetunto🤣
https://www.instagram.com/p/Bx45qpYH1Lt/
https://www.instagram.com/p/Bt1GQAxHro5/
Näyttää olleen tuossa Wall ohjelmassakin.
Näitä kuvia laittaa juurikin ne huono itsetuntoiset. Haluvat kehua ja pönkitystä.
Jotenkin ällöttää tuolla talossakin, kun iltaisin se kekkuloi toppi ja alkkarit jalassa. Sen perse on koko ajan esillä.
Tarina on täynnä latteuksia ja kliseitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmääkestä! Ruokaa säännöstellään ja Tarinalla lautasellaan varmaan kolmen hengen annos! Voisiko jo ajatella, että siellä on muitakin🤔
...ja mun mielestä sillä on koko ajan joku ruokalautanen kädessä, kun se tuolla hortoilee.
Mä heittäisit ihan läpällä ohi kulkiessani että: ” mitä sä syöt ? Ja heti perään,onko hyvää ? Jäikö sitä vielä toisillekin ?
Tätä Tarinan lautas ihmettelyä vois harrastaa koko päivän. Kysyvähän ei tieltä eksy.
Eevis puhuu suorituskeskeisyydestä, jota pitää yhteiskunnallisen ja yksilötason ongelmana.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on Emmalla varsin karmea "asu"
Emma yrittää nyt "repäistä", että saisi jäädä vielä taloon.
Mä tykkään Tarinasta. Se on sellainen vähän hukassa oleva tyttönen, jolle toivoisin kuitenkin kaikkea hyvää. Ja tahtoisin vielä nähdä mitä Tarinasta kuoriutuu, kun päällinen hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Tarina on täynnä latteuksia ja kliseitä.
Osaako se ajatella lainkaan itse? Tosin missä välissä se ehtis ajatella kun suu käy kokoajan suoltaen itsestäänselvyyksiä.
On se jotenkin outoa tulla televisioon harrastamaan seksiä. Kuuluu Mensaan tahi ei.
Vierailija kirjoitti:
Eevis puhuu suorituskeskeisyydestä, jota pitää yhteiskunnallisen ja yksilötason ongelmana.
Hyvä aihe ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niin vain tämä Mensan jäsenyydellä, älykkyydellään ja akateemisuudellaan elvistellyt nainen paljastuikin vaan ihan perus anteliaaksi suomineidoksi ja koko Suomen katsellessa. Wau.
Minusta Eevis otti sen mitä just halus eikä ollut vain antelias niiden hiplailujen perusteella.
Liekö Jukka-poika olisi lopujen lopuksi mitään uskaltanut yrittää ellei häntä johdateltu.
Nainen tekee aloitteen vain kun mies on yli oman tason.
Syömisestä ja ruuanlaitosta
Mä olen tässä alkupäivinä kovasti ihmetellyt, että joo tekevät yhdessä lounaan ja päivällisen, mutta kuinka paljon jengi käy nappailemassa niiden väleissä välipaloja.
Eikö ne tajua, ettei ruokavarasto ole ehtymätön? Noistakin voisi hyvin jättää ensi viikolle. "meillä on vielä käyttämättä... " - tuntuu olevan yleinen ajatus.
Ensinnäkin kuluttavat vähemmän kuin normielämässä, kun eivät pääse liikkumaan. Ei niiden tarvii mussuttaa koko ajan.
Yöllä ärsyynnyin kun Tarina vaan alkoi keittämään itelleen puuroa (jäi kevinillekin) tuosta noin vaan. Sitten hiutalaeista tuumas, jaa, ei tästä aamuksi muille riitäkään. < tätä tekee muutkin.
Eräs päivä niillä oli hirvee kiire tehdä ruokia niistä raaoista tomaateista. "näitä on niin paljon, että pakko käyttää äkkiä pois, ennen kuin menee huonoksi!!" Sitten söivät tomaattiasioita pari päivää, vaikka ne säilyis hyvinkin ensi viikkoon. Omenoista ja appeliineista puhumattakaan. Jos alkaa olemaan vikat hetket lähellä, niin ne voi tehdä toiseksi ruuaksi. Ei niitä kiireessä tarvii kaikkea syödä. Onhan siellä pakkaset käytössä. Hävikki kuriin järkevästi.
Niukat ajat luvassa, kun eivät ihan perusjuttuja tajua. ;)
Nyt kun Emma kertoi, että myynyt seksiä rehtorilleen saadakseen baarirahaa ja päästäkseen matkalle mikään ei tule minua enää yllättämään tällä BB-kaudella.
Nyt jukka pisti pahan. Ville on kireen näkönen.
Kyllä minäkin pimppaani kaivelen pitkin päivää, nuuskuttelen sormia ja maistelen omaa valkovuotoa..
Ihme houhotusta, jos ei joka päivä peseydy
Mikä Jukkiksen aihe on. Mun netti lagaa.
Kevinin palopuhe on tylsä.