Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
5621/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en voi sietää sitä Keviniä. Mitä se virolaislähtönen suomen tv.ssä tekee. 

Musta hirveän oksettavaa, kun mies pukeutuu mekkoon. Ja toiseksi tuo tarina, eiköhän se lennäkkin pellolle seuraavaksi  ja niin lentää nuo sänkypolkan harrastajatkin mitä ne nyt oli Jukka se  nainen, jolla on kaksi osainen nimi. Yleensähän nuo pano ihmise ei kauaa talossa ole. 

Sun kannattaisi ehkä vähän aikuistua ja tulla nykyaikaan, jos et kestä miestä mekossa.

En ymmärrä mitä tuo virolaisuus liittyy asiaan. Talossa on ollut muitakin virolaisia, Kadi ja Kätlin, molemmat oli aika suosittuja. Kevin muutti Suomeen 3-vuotiaana, joten hän on kyllä minusta ihan suomalainen.

Mutta Kevinin kieli taitaa olla joku muu, kun suomi, koska monia sanoja on hänelle ihan vieraita.

Vierailija
5622/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen Eevikselle. Minäkin tahtoisin söpöliini-Jukan kanssa vällyjen väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5623/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tylsää mennä panemaam Big Brotheriin. Ja hieroa ja hinkata, ikävä sanoa mutta ei mitään annettavaa ohjelmalle näin ollen. Odotin Jukalta enemmän mutta ei sitten. Eevi on kyllä paljon puhunut mielipiteistään mutta eivät ole kiinnostavia.

Minusta taas Eeviksen mielipiteet ovat kiinnostavia... Tämähän on ihan mielipidekysymys. Ei tästä ole mitään absoluuttista totuutta olemassa. Eevis puhuu paljon ja usein siellä on pointti takana, jos osaa kuunnella. Siitä pointista voi olla montaa mieltä, mutta ei minun mielestäni Eevistä ole mitenkään vaikea ymmärtää. Ehkä olen tottunut kuuntelemaan ihmisiä, jotka sanovat pointtinsa kaikki asianhaarat eivätkä vain suomalaiseen tapaan sano asiaansa ja istu tuppisuina loppuiltaa.

Idea onkin siinä että pointin kaikkia asianhaaroja ei pysty avaamaan. Joka tapauksessa asia pitää rajata. Varsinkin kuulijakunnan mukaan:)

On yhtä tyhjän kanssa selittää asianhaaroja jos kuulijat ei tätä ymmärrä:)

Eikä sitä tahdo ymmärtää sellaiinenkaan jolla on kyvyt ymmärtää, mutta odottaa viihdettä, eikä pitkiä luentoja mistä milloinkin.

Mielestäni on rikkaus, että tuolla on myös Eevis, joka pyrkii välittämään pointtinsa kaikki perustelut. Raikas tuulahdus (no pun intended) näiden seassa, jotka vaan sanovat, mitä sylki suuhun tuo, jäsentelemättä sitä.

Joo, ja ei ollut ihme että Mira (joka on juuri tätä mitä sylki suuhun tuo -porukkaa), antoi nimeämispisteen Eevikselle, joka "puhuu niin hienosti ja käyttää semmosia hienoja sanoja" :D Tämä kausi on kyllä niin virkistävä, kun kaikki eivät ole tuota Miran tyylistä porukkaa (kun aiemmin sitä on ollut 99 % ja joku yksi "outolintu"). Mira kyllä kunniakkaasti edustaa vanhan BB:n henkeä, ammattinsakin osuu kuvioon :D Hänhän olikin seurannut aiemmat kaudet ja meinannut hakea. Kiva että on erilaisia ihmisiä! 

Vierailija
5624/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis tietää jutut!

Nainen ei saa mitään möhömahaisesta kurpasta!

Ikäeroa heillö vain 6 v

Itse olen 57 kg ikiliikkuja ja ikää nyt 42.

Paras oli 19 vee hyvävartaloinen ammattiurheilija....

Saan aina puolta nuorempaa kun haluan. Olen tosin itsekin erittäin nuorekas - papereita kysellään mm Alkossa.

Vartalo minulla ollut samanlainen jo 27 vuotta. 90/60/90 ja pituutta yli 172

Onko kuitenkin alle 173cm, vai mikä ihmeen kriteeri just toi 172cm on:DD Mikä on tarkka pituus?

Olette hiukka kateita- mutta koittakaa kestää!!

Vierailija
5625/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Milla viimenen noista kenestä uskois että on masentunut. T: itsekin masentunut

Vierailija
5626/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta hirveän oksettavaa, kun mies pukeutuu mekkoon. Ja toiseksi tuo tarina, eiköhän se lennäkkin pellolle seuraavaksi  ja niin lentää nuo sänkypolkan harrastajatkin mitä ne nyt oli Jukka se  nainen, jolla on kaksi osainen nimi. Yleensähän nuo pano ihmise ei kauaa talossa ole. 

Kirjoitustaidostasi päätellen, et taida itsekään olla suomalainen.

Vierailija
5627/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millalle iso peukku palopuheesta! Tärkeä aihe puhua masennuksesta tavallisten tallaajien puhetavalla!

Vierailija
5628/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

krisun puhe oli ykköneee

Vierailija
5629/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitustaidostasi päätellen, et taida itsekään olla suomalainen.

Minusta taas näistä meidän ilkeyksistämme voi hyvinkin päätellä, että olemme kaikki suomalaisia.

Vierailija
5630/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne puheet jo alkaneet?

Vierailija
5631/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi vuonna 2019 ajatella, että twerk on joku kamala syntinen tanssi, joka alentaa naisia? Tai että se on huomionhakua? Tanssityyli siinä kuin muutkin. Kyllähän tangoakin aikanaan pidettiin syntisenä, kun yleistyi Suomessa. Hyi sitä intohimoa... Mutta että 2019 leimataan joku huomioh...aksi, jos harrastaa twerkiä niin lähinnä naurattaa. Entä burleski? Tankotanssi? Huomionhakua?

Mautonta se ainakin. Mitä twerkkaaja siitä saa, jos ei muka halua esitellä seksiliikkeitään?

Veikkaisin tekevän hyvää alaselälle ja lantion liikkuvuudelle.

Vierailija
5632/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Helmeri on vähän kiusaantunut ton Millan tunteita herättäneen puheenvuoron jälkeen, koska sen oma puhe kertoo saunasta :) Muut pääsivät kuitenkin Helmerin puheeseen sisään ja naureskelevat mukana

Vierailija
5633/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne puheet jo alkaneet?

Kolmas jo meneillään

Vierailija
5634/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmeri lausuu runon saunasta

Vierailija
5635/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

krisun puhe oli ykköneee

Kolmas vasta puhuu. Krisu toki aloitti. Jonneus oikeun huokuu kommentistasi.

Vierailija
5636/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaisi ehkä vähän aikuistua ja tulla nykyaikaan, jos et kestä miestä mekossa.

En ymmärrä mitä tuo virolaisuus liittyy asiaan. Talossa on ollut muitakin virolaisia, Kadi ja Kätlin, molemmat oli aika suosittuja. Kevin muutti Suomeen 3-vuotiaana, joten hän on kyllä minusta ihan suomalainen.

Ragnaria unohtamatta.

Vierailija
5637/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmerin saunapuhe 💖

Vierailija
5638/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi vuonna 2019 ajatella, että twerk on joku kamala syntinen tanssi, joka alentaa naisia? Tai että se on huomionhakua? Tanssityyli siinä kuin muutkin. Kyllähän tangoakin aikanaan pidettiin syntisenä, kun yleistyi Suomessa. Hyi sitä intohimoa... Mutta että 2019 leimataan joku huomioh...aksi, jos harrastaa twerkiä niin lähinnä naurattaa. Entä burleski? Tankotanssi? Huomionhakua?

Mautonta se ainakin. Mitä twerkkaaja siitä saa, jos ei muka halua esitellä seksiliikkeitään?

Veikkaisin tekevän hyvää alaselälle ja lantion liikkuvuudelle.

Mä kuvittelin, että se on joku mitä esitetään katsojille:D  Näin sitä oppi taas BB-ketjustakin uuden asian.

Vierailija
5639/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.bigbrother.fi/uutiset/tarina-ahdistui-taas-haatoaanestykses…

Ei hyvää päivää tuon äänentoiston kanssa. Ei tuostakaan keskustelusta olisi saanut mitään selvää, ellei sitä olisi referoitu juttuun. Eikö niitä muiden mikkejä saada pois edes jälkieditoinnissa, kun tämä video on nettisivuille päivitetty? Onneksi ei ole 24/7, eihän tuota kestä kuunnella... :D

Vierailija
5640/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmeri lausuu runon saunasta

Oli muuten hyvä runo 😂 toivottavasti pääsevät tänään saunaan

Ketju on lukittu.