BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Mitä tuo kaupankäynti ja instalive-sekoilu nyt oli? Oli "niin paljon tuotantoporukkaa" ettei liveä voitu kuvata. Häh? Siis se kuvattiin kuitenkin kameroilla, ja ilmeisesti tänään nähdään telkkarissa? Vai..?
Ihme puuhastelua, ei tuolla voi olla jotain tettiläisiä töissä. Instassa kommentoidaan "me yritetään saada siitä storyja, katsotaan kuinka käy!" Voi hyvää päivää, ei kai nyt "maailman suurimmassa ja suosituimmassa realityssä" mitään yritetä ja katsella, vaan koneisto ja tuotanto on mietitty loppuun asti.
Ilmeisesti 24-seuraajat ovat närkästyneet myös siitä, että paljon tapahtumia jää näyttämättä ja pk-huoneen tapahtumia ei näy ollenkaan? En kyllä tiedä onko aiemmilla kausillakaan nähnyt.
Casting on toistaiseksi mielestäni onnistunein ikinä ja tätä jaksaa ihan aikuisena ihmisenäkin seurata, mutta toteutus voi olla se joka kusee koko homman. Eniten ikävöin sitä vähintään kerran tunnissa päivittyvää nettisivua. Luulisi että se olisi ollut jollain harjoittelijapalkalla helppo hoitaa... Pointsit kuitenkin viime jaksossa olleista tekstityksistä, olisi kaivattu useampaankin kohtaan.
Onkohan Anu joskus vuosia sitten vetänyt jumppaa Fiiliksessä Lahdessa? Mä en keksi mistä muualta mä hänet voisin muistaa mutta on kyllä tuttu naama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ne ei heittäneet sitä kortsua vaan sinne vessanpönttöön, on kohta tukossa vessa...
Huomaan vähän kaipaavani vanhaa Extraa, jossa usein otettiin suora taloyhteys. Tämä uusi formaatti on vaan edelleen mielestäni liian sekava, ja tuntuu että talon tapahtumista on ei-24-katselijana ihan pimennossa. Sinne onnettomille nettisivuille kun tulee se pari päivitystä päivässä. Tuntuu, että kooste loppuu myös aikaisin, siis iltamyöhään/yöllä käytyjä keskusteluita tai tapahtumia ei juuri näytetä.
Tuon uuden "rennon" iltalähetyksen hyvä puoli olisi joustavuus, jos sitä osattaisiin käyttää. Esim. eilen Kimmo ei keksinyt Kimin kanssa mitään puhuttavaa, ja lähetys loppui jo 22.52. Miksi ei olisi voinut sanoa, että mennäänpä loppuajaksi taloon katselemaan nimeämisuutisen jälkeisiä tunnelmia?
Minun mielestäni on ihan hyvä, että on vain yksi lähetys per päivä. Mutta tosiaan voisi sisältöä hiukan parannella. Kohta alan kyllästyä esim. siihen, Alma Hätösen hypetysfraaseihin.
Totta, paremmalla toteutuksella yksi iltalähetys kyllä riittäisi. Jos uutisia olisi nettisivuilla, niin se jo auttaisi paljon. Sama kyllästymisen aihe myös täällä...
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo kaupankäynti ja instalive-sekoilu nyt oli? Oli "niin paljon tuotantoporukkaa" ettei liveä voitu kuvata. Häh? Siis se kuvattiin kuitenkin kameroilla, ja ilmeisesti tänään nähdään telkkarissa? Vai..?
Ihme puuhastelua, ei tuolla voi olla jotain tettiläisiä töissä. Instassa kommentoidaan "me yritetään saada siitä storyja, katsotaan kuinka käy!" Voi hyvää päivää, ei kai nyt "maailman suurimmassa ja suosituimmassa realityssä" mitään yritetä ja katsella, vaan koneisto ja tuotanto on mietitty loppuun asti.
Ilmeisesti 24-seuraajat ovat närkästyneet myös siitä, että paljon tapahtumia jää näyttämättä ja pk-huoneen tapahtumia ei näy ollenkaan? En kyllä tiedä onko aiemmilla kausillakaan nähnyt.
Casting on toistaiseksi mielestäni onnistunein ikinä ja tätä jaksaa ihan aikuisena ihmisenäkin seurata, mutta toteutus voi olla se joka kusee koko homman. Eniten ikävöin sitä vähintään kerran tunnissa päivittyvää nettisivua. Luulisi että se olisi ollut jollain harjoittelijapalkalla helppo hoitaa... Pointsit kuitenkin viime jaksossa olleista tekstityksistä, olisi kaivattu useampaankin kohtaan.
Samaa mieltä! Olen myös turhautunut, kun kamera kääntyy pois heti, kun keskustelu kääntyy syvällisempiin teemoihin ja yhtäkkiä kuvataan Villeä imuroimassa tjsp.. Ei näin! Melkein näin Kimmon osallistumassa mielenkiintoiseen keskusteluun syvällisellä pointilla, mutta ei... Kamera kääntyy pois! Taisi olla Kimmo ja Emma siinä keskustelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Eevis tietää jutut!
Nainen ei saa mitään möhömahaisesta kurpasta!
Ikäeroa heillö vain 6 v
Itse olen 57 kg ikiliikkuja ja ikää nyt 42.
Paras oli 19 vee hyvävartaloinen ammattiurheilija....
Saan aina puolta nuorempaa kun haluan. Olen tosin itsekin erittäin nuorekas - papereita kysellään mm Alkossa.
Vartalo minulla ollut samanlainen jo 27 vuotta. 90/60/90 ja pituutta yli 172
Onko kuitenkin alle 173cm, vai mikä ihmeen kriteeri just toi 172cm on:DD Mikä on tarkka pituus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää mennä panemaam Big Brotheriin. Ja hieroa ja hinkata, ikävä sanoa mutta ei mitään annettavaa ohjelmalle näin ollen. Odotin Jukalta enemmän mutta ei sitten. Eevi on kyllä paljon puhunut mielipiteistään mutta eivät ole kiinnostavia.
Minusta taas Eeviksen mielipiteet ovat kiinnostavia... Tämähän on ihan mielipidekysymys. Ei tästä ole mitään absoluuttista totuutta olemassa. Eevis puhuu paljon ja usein siellä on pointti takana, jos osaa kuunnella. Siitä pointista voi olla montaa mieltä, mutta ei minun mielestäni Eevistä ole mitenkään vaikea ymmärtää. Ehkä olen tottunut kuuntelemaan ihmisiä, jotka sanovat pointtinsa kaikki asianhaarat eivätkä vain suomalaiseen tapaan sano asiaansa ja istu tuppisuina loppuiltaa.
Idea onkin siinä että pointin kaikkia asianhaaroja ei pysty avaamaan. Joka tapauksessa asia pitää rajata. Varsinkin kuulijakunnan mukaan:)
On yhtä tyhjän kanssa selittää asianhaaroja jos kuulijat ei tätä ymmärrä:)
Eikä sitä tahdo ymmärtää sellaiinenkaan jolla on kyvyt ymmärtää, mutta odottaa viihdettä, eikä pitkiä luentoja mistä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ne ei heittäneet sitä kortsua vaan sinne vessanpönttöön, on kohta tukossa vessa...
Huomaan vähän kaipaavani vanhaa Extraa, jossa usein otettiin suora taloyhteys. Tämä uusi formaatti on vaan edelleen mielestäni liian sekava, ja tuntuu että talon tapahtumista on ei-24-katselijana ihan pimennossa. Sinne onnettomille nettisivuille kun tulee se pari päivitystä päivässä. Tuntuu, että kooste loppuu myös aikaisin, siis iltamyöhään/yöllä käytyjä keskusteluita tai tapahtumia ei juuri näytetä.
Tuon uuden "rennon" iltalähetyksen hyvä puoli olisi joustavuus, jos sitä osattaisiin käyttää. Esim. eilen Kimmo ei keksinyt Kimin kanssa mitään puhuttavaa, ja lähetys loppui jo 22.52. Miksi ei olisi voinut sanoa, että mennäänpä loppuajaksi taloon katselemaan nimeämisuutisen jälkeisiä tunnelmia?
Minun mielestäni on ihan hyvä, että on vain yksi lähetys per päivä. Mutta tosiaan voisi sisältöä hiukan parannella. Kohta alan kyllästyä esim. siihen, Alma Hätösen hypetysfraaseihin.
Totta, paremmalla toteutuksella yksi iltalähetys kyllä riittäisi. Jos uutisia olisi nettisivuilla, niin se jo auttaisi paljon. Sama kyllästymisen aihe myös täällä...
Lähetykseen somefiidi juoksemaan studiokeskustelijoiden rinnalle, toisi jotain eloa.
Onkohan ohjaajia ohjeistettu, että pohdintaa omista tunteista ei näytetä telkussa? Muutamaankin kertaan kamera kääntynyt pois, kun on menty liian diipeiksi omien tunteiden pohdiskeluissa. Tämä selittäisi myös, ettei päiväkirjahuoneen pohdiskeluja näytetä.
Kevin ei osaa päättää itselleen tärkeintä aihetta. Mielessä liikaa informaatiota kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivätehtävänä täytyy pitää viiden minuutin palopuhe itselle tärkeästä asiasta.
Riittääköhän Taivaan iskän pojalle tai Tarinan turinoinnille vaivainen viisiminuuttinen?
Lopun alkua odotellessa.
Timon puhe kiinostaa mua eniten. Ei vaikuta hirveän supliikilta tai esiintymis taitoselta. Tykkään hänestä kyllä ja melkein tekis mieli äänestää että pysyis talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää mennä panemaam Big Brotheriin. Ja hieroa ja hinkata, ikävä sanoa mutta ei mitään annettavaa ohjelmalle näin ollen. Odotin Jukalta enemmän mutta ei sitten. Eevi on kyllä paljon puhunut mielipiteistään mutta eivät ole kiinnostavia.
Minusta taas Eeviksen mielipiteet ovat kiinnostavia... Tämähän on ihan mielipidekysymys. Ei tästä ole mitään absoluuttista totuutta olemassa. Eevis puhuu paljon ja usein siellä on pointti takana, jos osaa kuunnella. Siitä pointista voi olla montaa mieltä, mutta ei minun mielestäni Eevistä ole mitenkään vaikea ymmärtää. Ehkä olen tottunut kuuntelemaan ihmisiä, jotka sanovat pointtinsa kaikki asianhaarat eivätkä vain suomalaiseen tapaan sano asiaansa ja istu tuppisuina loppuiltaa.
Idea onkin siinä että pointin kaikkia asianhaaroja ei pysty avaamaan. Joka tapauksessa asia pitää rajata. Varsinkin kuulijakunnan mukaan:)
Eikä sitä tahdo ymmärtää sellaiinenkaan jolla on kyvyt ymmärtää, mutta odottaa viihdettä, eikä pitkiä luentoja mistä milloinkin.
Aivan.
Moni voi vierastaa sitäkin, että panohomista suoraan siirrytään esittämään kovin älyllistä, kun se alapää kuitenkin viimekädessä määrää tahdin ja luento voi keskeytyä hetkenä minä hyvänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi vuonna 2019 ajatella, että twerk on joku kamala syntinen tanssi, joka alentaa naisia? Tai että se on huomionhakua? Tanssityyli siinä kuin muutkin. Kyllähän tangoakin aikanaan pidettiin syntisenä, kun yleistyi Suomessa. Hyi sitä intohimoa... Mutta että 2019 leimataan joku huomioh...aksi, jos harrastaa twerkiä niin lähinnä naurattaa. Entä burleski? Tankotanssi? Huomionhakua?
Mautonta se ainakin. Mitä twerkkaaja siitä saa, jos ei muka halua esitellä seksiliikkeitään?
Tarinan tulevaisuuden kannalta vois olla parasta että tipahtais ekana. Tipauttais vähän maanpinnalle. Henkistä kasvua.
Miksi ihmeessä teitä riepoo, jos joku nyt sattuu pariutumaan talossa olon ajaksi ? Joka ikisessä entisessä BB:ssä sitä sutinaa oli liiankin kanssa . Ei muuta tehty kuin ryypätty ja naitu. Jos nyt yksi pari seksiä harrastaa niin so what. Mielenkiintoisia keskusteluja käyvät ihan joka ikinen. Ja kyllä myös Eevis. Moni muukin makailee siellä tekemättä yhtään mitään, eipä Helmerikään mikään super tekijä ole. Jos pari olisikin Anu ja Timo, niin todennäköisesti nämä kateelliset mammat huutaisivat kuorossa, että pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Emmääkestä! Ruokaa säännöstellään ja Tarinalla lautasellaan varmaan kolmen hengen annos! Voisiko jo ajatella, että siellä on muitakin🤔
...ja mun mielestä sillä on koko ajan joku ruokalautanen kädessä, kun se tuolla hortoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni on rikkaus, että tuolla on myös Eevis, joka pyrkii välittämään pointtinsa kaikki perustelut. Raikas tuulahdus (no pun intended) näiden seassa, jotka vaan sanovat, mitä sylki suuhun tuo, jäsentelemättä sitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja niin vain tämä Mensan jäsenyydellä, älykkyydellään ja akateemisuudellaan elvistellyt nainen paljastuikin vaan ihan perus anteliaaksi suomineidoksi ja koko Suomen katsellessa. Wau.
Millä perusteella väität, että kaikki suomineidot ovat "anteliaita"? Jukassa et tietenkään näe mitään vikaa? Jukkahan ei antanut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan.
Moni voi vierastaa sitäkin, että panohomista suoraan siirrytään esittämään kovin älyllistä, kun se alapää kuitenkin viimekädessä määrää tahdin ja luento voi keskeytyä hetkenä minä hyvänsä.
Meinaatko että Eevi alkaa kesken keskustelun masturboimaan vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei ekstrassa otettu taloyhteyttä. Saatettiin kyllä näyttää suoraa pätkää sieltä, mutta taloyhteys on ollut sunnuntain lähetyksessä.
Siis en tarkoittanutkaan, että juontaja olisi keskustellut asukkaiden kanssa. Usein kuitenkin esim. häätöäänestykseen nimetyt tai tehtävien (tai bileiden) aloitukset/lopetukset tms "kokokohdat" lähtivät käyntiin Extrassa, eli nähtiin siis suoraa lähetystä talosta.
Hyi toi Kimmo on ällöttävä. Oksettaa kattoo sitä