BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ne ei heittäneet sitä kortsua vaan sinne vessanpönttöön, on kohta tukossa vessa...
Huomaan vähän kaipaavani vanhaa Extraa, jossa usein otettiin suora taloyhteys. Tämä uusi formaatti on vaan edelleen mielestäni liian sekava, ja tuntuu että talon tapahtumista on ei-24-katselijana ihan pimennossa. Sinne onnettomille nettisivuille kun tulee se pari päivitystä päivässä. Tuntuu, että kooste loppuu myös aikaisin, siis iltamyöhään/yöllä käytyjä keskusteluita tai tapahtumia ei juuri näytetä.
Tuon uuden "rennon" iltalähetyksen hyvä puoli olisi joustavuus, jos sitä osattaisiin käyttää. Esim. eilen Kimmo ei keksinyt Kimin kanssa mitään puhuttavaa, ja lähetys loppui jo 22.52. Miksi ei olisi voinut sanoa, että mennäänpä loppuajaksi taloon katselemaan nimeämisuutisen jälkeisiä tunnelmia?
ei ekstrassa otettu taloyhteyttä. Saatettiin kyllä näyttää suoraa pätkää sieltä, mutta taloyhteys on ollut sunnuntain lähetyksessä.
Miten joku voi vuonna 2019 ajatella, että twerk on joku kamala syntinen tanssi, joka alentaa naisia? Tai että se on huomionhakua? Tanssityyli siinä kuin muutkin. Kyllähän tangoakin aikanaan pidettiin syntisenä, kun yleistyi Suomessa. Hyi sitä intohimoa... Mutta että 2019 leimataan joku huomioh...aksi, jos harrastaa twerkiä niin lähinnä naurattaa. Entä burleski? Tankotanssi? Huomionhakua?
Ja niin vain tämä Mensan jäsenyydellä, älykkyydellään ja akateemisuudellaan elvistellyt nainen paljastuikin vaan ihan perus anteliaaksi suomineidoksi ja koko Suomen katsellessa. Wau.
Pakaralihaksiako twerkillä treenataan vai mikä sen pointti on?
Eevis sattaa olla melkoinen tunteeton seksihirmu.
Jälleen kerran kärpäsenä katossa. Kun tuotanto valitsi tuonne asukkaita, ovat varmaan Tarinan kohdalla miettineet, että otetaan toi, se nostaa niin paljon katsojien verenpainetta, ja paljon vetoa, et se lentää ekana pihalle?
Vierailija kirjoitti:
Ja niin vain tämä Mensan jäsenyydellä, älykkyydellään ja akateemisuudellaan elvistellyt nainen paljastuikin vaan ihan perus anteliaaksi suomineidoksi ja koko Suomen katsellessa. Wau.
Joskus älykkäät ihmiset eivät välitä yhteiskunnan moraalisäännöistä, vaan toimivat oman moraalikoodistonsa mukaan. Eevishän alkuhaastattelussa sanoi, etteivät muiden mielipiteet kiinnosta. Jos panettaa, niin miksi pitäisi sievistellä muiden mielipiteiden takia?
Vierailija kirjoitti:
Tiedä vaikka on seksiaddikti. Tunnen samanlaisen tyypin, ja seksiä pitää saada usein ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
Täällä vastakkainasetellaan kovasti seksuaalivähemmistöjä ja uskovaisia. Kannattaa muistaa, että kirkkoon kuuluu myös seksuaalivähemmistöjä (muun muassa minä ja muutama ystäväni) ja on aktiivisesti mukana seurakunnan toiminnassa. Kirkon sisällä on kyllä homovastaisuutta, mutta siellä on myös paljon tosi ihania ja liberaaleja tyyppejä. Ville antaa melkosen huonon kuvan kristityistä...
Ville taitaakin olla jonkun pienemmän uskonlahkon edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Ai älykkyys ja koulutus katoaa sillä hetkellä kun harrastaa seksiä? Tuo kertoo sinusta enemmän kuin Eeviksestä.
Sanoisitko samaa miehestä? Tuskin.
Twerkkaus on
PERSEESTÄ.
Julkeaa salonkikelvotonta rahvaanomaista jne!
Ärsyttää nuo Eeviksen ja Jukan kiehnäilyt, 15 tuntia päivässä vietetään sohvalla kahdestaan. Saisivat lähteä, ei tuosta saa mitään irti
Vierailija kirjoitti:
Eevis sattaa olla melkoinen tunteeton seksihirmu.
Ei Eevis tunteettomalta vaikuta. Taisi sanoa, ettei tässä ajassa edes voi mitään syviä tunteita tulla, mikä on ihan totta.
Päivätehtävänä täytyy pitää viiden minuutin palopuhe itselle tärkeästä asiasta.
Eevis tietää jutut!
Nainen ei saa mitään möhömahaisesta kurpasta!
Ikäeroa heillö vain 6 v
Itse olen 57 kg ikiliikkuja ja ikää nyt 42.
Paras oli 19 vee hyvävartaloinen ammattiurheilija....
Saan aina puolta nuorempaa kun haluan. Olen tosin itsekin erittäin nuorekas - papereita kysellään mm Alkossa.
Vartalo minulla ollut samanlainen jo 27 vuotta. 90/60/90 ja pituutta yli 172
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ne ei heittäneet sitä kortsua vaan sinne vessanpönttöön, on kohta tukossa vessa...
Huomaan vähän kaipaavani vanhaa Extraa, jossa usein otettiin suora taloyhteys. Tämä uusi formaatti on vaan edelleen mielestäni liian sekava, ja tuntuu että talon tapahtumista on ei-24-katselijana ihan pimennossa. Sinne onnettomille nettisivuille kun tulee se pari päivitystä päivässä. Tuntuu, että kooste loppuu myös aikaisin, siis iltamyöhään/yöllä käytyjä keskusteluita tai tapahtumia ei juuri näytetä.
Tuon uuden "rennon" iltalähetyksen hyvä puoli olisi joustavuus, jos sitä osattaisiin käyttää. Esim. eilen Kimmo ei keksinyt Kimin kanssa mitään puhuttavaa, ja lähetys loppui jo 22.52. Miksi ei olisi voinut sanoa, että mennäänpä loppuajaksi taloon katselemaan nimeämisuutisen jälkeisiä tunnelmia?
Minun mielestäni on ihan hyvä, että on vain yksi lähetys per päivä. Mutta tosiaan voisi sisältöä hiukan parannella. Kohta alan kyllästyä esim. siihen, Alma Hätösen hypetysfraaseihin.
Vierailija kirjoitti:
Twerkkaus on
PERSEESTÄ.
Julkeaa salonkikelvotonta rahvaanomaista jne!
Oletko kaikessa noin snobi vai vain tanssityylejä analysoidessasi? Todella syväluotaava puheenvuoro muuten. Aplodit!
Vierailija kirjoitti:
Eevis tietää jutut!
Nainen ei saa mitään möhömahaisesta kurpasta!
Ikäeroa heillö vain 6 v
Itse olen 57 kg ikiliikkuja ja ikää nyt 42.
Paras oli 19 vee hyvävartaloinen ammattiurheilija....
Saan aina puolta nuorempaa kun haluan. Olen tosin itsekin erittäin nuorekas - papereita kysellään mm Alkossa.
Vartalo minulla ollut samanlainen jo 27 vuotta. 90/60/90 ja pituutta yli 172
Eikö olisi kuitenkin parempi saada sen ikäistä, kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Päivätehtävänä täytyy pitää viiden minuutin palopuhe itselle tärkeästä asiasta.
Riittääköhän Taivaan iskän pojalle tai Tarinan turinoinnille vaivainen viisiminuuttinen?
Lopun alkua odotellessa.
Olet kirkon sisällä. Uskotko Jeesukseen?