Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
5481/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joks saivat siivottua kämpän?

Vierailija
5482/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi jonkun suihkussakäymiset tai lähinnä käymättömyydet mennä noin ihon alle. Kyllä ”römpsäänsä” voi pestä ilman suihkuakin. Niinkuin muitakin kroppansa osia. Täysin turhaa vouhkaamista. Suomen ilmastossa pärjää oikein hyvin ilman suihkua muutaman päivän. Tekee iholle hyvää.

Onko tuolla käsisuihku että voi pestä alapään. ?

Toivottavasti saavat saunan ja paljun tänään ja vähän sihi juomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5483/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti hajusilli häviää julkisuudesta heti kun poistuu talosta, tota jos pitää nähdä vielä BB:n jälkeen... 

Onks sulla hajutv? Ettei vaan omas haisis....

Vierailija
5484/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis kertoo seksikokemuksen olleen onnistunut. Ei kuulemma ollut Jukan puolelta lahnailua tai sattunut. Tarina kysyy, tuliko seksin aikana itsetietoinen fiilis, kun kamerat kuvaa. Kuulemma ei muuten kuin vähän peitti peitolla itseään. "Tosi hyvä, ku pystyit heittäytyy", sanoo Tarina. "Tuntuis epäluontevalt vetää se raja johonki, et tähän pitää nyt lopettaa". Kevin ei pystyisi samaan. Ei ruokkisi ihastusta, vaikka ihastuisi. Sanoi myös jotain, ettei ole ollut suhteessa tai ihastunut tms, ni ei haluis ekaa suhdetta koko kansan edessä.

Ei ole ollut suhteessa eikä ihastunut, mutta silti on ponilaukussa aina pari kondomia? Voi näitä rappion aikoja...

Vierailija
5485/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eevis kertoo seksikokemuksen olleen onnistunut. Ei kuulemma ollut Jukan puolelta lahnailua tai sattunut. Tarina kysyy, tuliko seksin aikana itsetietoinen fiilis, kun kamerat kuvaa. Kuulemma ei muuten kuin vähän peitti peitolla itseään. "Tosi hyvä, ku pystyit heittäytyy", sanoo Tarina. "Tuntuis epäluontevalt vetää se raja johonki, et tähän pitää nyt lopettaa". Kevin ei pystyisi samaan. Ei ruokkisi ihastusta, vaikka ihastuisi. Sanoi myös jotain, ettei ole ollut suhteessa tai ihastunut tms, ni ei haluis ekaa suhdetta koko kansan edessä.

Miksi ne puhuu siitä siellä? Ketä kiinnostaa toisten seksi noin paljon? Ja Eevis ekshibitionisti innokkaasti kertoo.

Luultavasti puhuvat siellä asiasta, koska Eevis halusi puhua siitä

Miten Jukka tähän paasaamiseen suhtautuu? Minulla ei ole 24/7

Luultavasti Jukka ei vielä tiedä, että Eevis kertoilee noin avoimesti kokemuksesta. Jukka ei ole kertaakaan tainnut olla ihan vieressä, kun siitä puhutaan. Jos onkin ollut, niin hiljaa on ollut, kun en ole Jukkaa huomannut... Kerran tuli paikalle kesken keskustelun (aiemmin aamulla), mutta taisi keskustelu siksi aikaa kääntyä muuhun.

Vierailija
5486/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy tällee vahvasti heterona sanoa, et nää talon sateenkaari-ihmiset on kyl tehneet vaikutuksen kypsällä käytöksellään. Todella hyväsydämisiä, herttaisia ja syvällisiä ihmisiä siitäkin huolimatta, et ovat varmasti jokaikinen joutuneet kestämään koko elämänsä syrjintää, halveksuntaa ja paheksuntaa (tyyliin ihmisiltä kuten Ville). Ei voi kuin toivoa heille jokaiselle hyvää ja onnelista loppuelämää.

Olen uskovainen (Villeä nuorempi) ja minullakin on ollut samantyylinen vaihe elämässäni.

Olen kiinnittänyt huomiota siihen, että usein sateenkaari-ihmiset ovat myös "maailmanparantaja"-tyyppiä, puhuvat paljon ekologisuudesta, tasa-arvosta ja niin edelleen, mutta Raamattuun suhtautuvat nuivasti. Kevin puhui muistaakseni, että homopiireissä naureskellaan heteroille. (Mitä hauskaa tai erikoista siinä on, olisi mielenkiintoista nähdä?) En muista olenko itse kertaakaan pilkannut homoja.

Ei kukaan pääse hyvillä teoillaan taivaaseen vaikka ihmisten silmissä olisi miten moraalinen hyvänsä, ei Kevin eikä Ville.

Jeesuksen sovintoveren takia sinne päästään.

Vierailija
5487/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunteekohan Jukka itsensä nyt älykkäämmäksi kun sai mensalaisen pyrstöä?

Limaista römpsää, jota ei ole pesty viikkoon yöks... Ja mistäpä me tiedetään, vaikka Eevis olisi vaan keksinyt huvikseen tuon mensalaisuuden. Jotenkin en vaan tuota Eevistä koe kovin älykkääksi...

On se oikeasti nero jollain tapaa

https://www.telkku.com/ohjelmat/jarjen-jattilainen/261239/mtv3/3378597

Ei kyllä tainnut pärjätä tuolla laisinkaan.

Mä ihmettelen sitä "parasta mahdollista tulosta" Mensan testissä. Mistä se sen sai tietää?

Onhan se voinut vähän värittää ja liioitella sitä tulosta. Hassua, kun täällä pidetään täysin tosina noiden juttuja. Esim. sen Emman sokerideittailujutut. Nuo vaikuttavat sellaisilta hömppäihmisiltä, jotka keksivät mitä tahansa juttuja saadakseen huomion itseensä.

No mietis, täällä on joku puuropoliisi, joka vaahtoaa noitten syömisistä ja ruuanlaittovuoroista, toinen jota kiihottaa alapesut ja kolmas joka mollaa sateenkaariväkeä ja ylistää rehtiVilleä. 

. kai nämä nyt uskoo ihan kaiken kuulemansa. Suurin osa tätä palstaa lukevista ei usko eikä ole moksiskaan. 

Vierailija
5488/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi jonkun suihkussakäymiset tai lähinnä käymättömyydet mennä noin ihon alle. Kyllä ”römpsäänsä” voi pestä ilman suihkuakin. Niinkuin muitakin kroppansa osia. Täysin turhaa vouhkaamista. Suomen ilmastossa pärjää oikein hyvin ilman suihkua muutaman päivän. Tekee iholle hyvää.

Joo mutta kun tuo ihminen on niin olevinaan, täysin kehitysvammainen elämäntaidoiltaan. 
Hän suo muille varmaan peseytymisen, kuten kotityötkin.

Kai hänen mielestä boheemius, makaaminen, itsekehu ja haiseminen on sitä älykkäämpää olemista. 

Sinun kommentteja lukemalla selviää minkälainen on sairaiden stalkkereiden maailmankuva. Todella surullista ja säälittävää luettavaa.

Vierailija
5489/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätävää että tyhmät naiset nimesivät fiksun Eeviksen! Älykkäät naiset ärsyttävät tyhjäpää Anua ja amis Miraa kun eivät itse osaa puhua muusta kun jonnin joutavasta 😂

Mikä nyt kenenkin mielestä on tyhmää. Minusta on tyhmää nussia tuolla kaiken kansan nähden jonkun puolituntemattoman kanssa.

Niinpä, ja mikä ton puheissakaan on ollut fiksua? Ei mitään järkeä tossä lässytyksessä, suu käy asiaa ei tule.

Miraa haukutaan esim ihan turhaan tyhmäksi, ei se tyhmä ole, itsekin vain mollaa itseään kun sanoo että muut puhuu "hienoilla sanoilla", mutta ymmärtää kaiken kyllä ja puhuu itse kansankielellä ja polttaa tupakkaa, ei se hänestä idioottia tee. Elämänviisauttakin läytyy, Eevishän on aivan kehitysvammaisen oloinen Miraan nähden.

Eevis on juuri sen oloinen kuin tuntemani paljon keskivertoa älykkäämmät ihmiset. Eevis ei vain puhu "hienoilla sanoilla" (ihan normaaleja sanoja käyttää mun mielestä), vaan pohtii syvällisempiä teemoja analyyttisemmin kuin esim. Mira, jonka puheet pyörivät itsessä, muissa ihmisissä ja tunteiden pohdinnan tasossa. Yhdessä keskustelussa Mirakin taisi politiikasta puhua.

Menee niin syvälliseksi ja analyyttiseksi sanojen sössöttämiseksi, ettei sieltä kaivamallakaan itse asiaa löydy. Voit toki kertoa mistä asioista Eevis on jotain oikeasti sanonut, sen sanojen venyttelyn ja pyörittelyn sijasta.

Minä en ole kuullut vielä yhtään selkeää mielipidettä muusta kuin siitä, että hän on motorisesti parempi kuin muut, ja se johtuu siitä että hän on huolehtinut itsestään ja tanssinut. Jee. Hienoa Eeva-Leena.

Onko mielipiteen muodostus sinulle joku älykkyyden merkki? Itse asiassa älykäs ihminen ymmärtää asioiden monitasoisuuden ja varoo muodostamasta pinnallisia mielipiteitä asioista, joita ei koe ymmärtävänsä.

Vierailija
5490/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko optimismi tai pessimismi oma valinta", kysyy Tarina. "Jos henkilö ottaa asiat raskaammin, on vaikeampi olla optimisti", toteaa Eevis. Tarina myöntää temperamentin ja hermoston vaikuttavan ja että näitä on ihmisen vaikea muuttaa. Silti ihmisellä on vapaa tahto kehittää itseään pohtimalla tms, hän toteaa. Keviniä ärsyttää pessimistisen maailmankatsomuksen pinnallinen perustelu, esim, että sanoo vain, että pessimisti ei pety. Aihe vaihtuu, kun Tarina kysyy Keviniltä, ihastuuko tämä helposti. Ei ihastu.

Eli ihan itsestään selvyyksiä nuo tuolla puhuvat? Tämäkö on jonkun mielestä äkykästä?

Vierailija
5491/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni asukkaalle jonka haluaa jäädä taloon vai?

Kyllä! Äänestä heitä, joiden haluat jäävän taloon.

Vierailija
5492/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätävää että tyhmät naiset nimesivät fiksun Eeviksen! Älykkäät naiset ärsyttävät tyhjäpää Anua ja amis Miraa kun eivät itse osaa puhua muusta kun jonnin joutavasta 😂

Mikä nyt kenenkin mielestä on tyhmää. Minusta on tyhmää nussia tuolla kaiken kansan nähden jonkun puolituntemattoman kanssa.

Kuka siitä noidenkaan nussimisesta mitään näki?! Kysynpähän vaan.

Kaikkea kansaa ei koko BB kiinnosta, pieni vähemmistö seuraa.

Ja koko loppu kansa näkee kyllä iltapäivälehden lööpit. Kyllä se kertoo jotain ihmisestä jos tuollaisiin lööppeihin haluaa.

Mitäs lööppejä siellä on nyt Big Brotherista?!

- en seuraa iltapäivälehtiä. vain oikeita uutisia.

Eihän sitä tarvi mennä kuin kauppaan tai kioskille niin näkee ne lööpit vaikka ei seuraisikaan.

Minä kaipaan niitä ekoja bb-kausia, kun ihmisillä vielä oli joku moraali ja olivat häveliäämpiä.

No, mitä lööppejä siellä nyt on BB:stä?? 

Eipä ole ollut yhtään mitään. Hissimiehestä oli aluksi pienen pieni, yksi rivi lööpin alareunassa.

Vierailija
5493/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Onko optimismi tai pessimismi oma valinta", kysyy Tarina. "Jos henkilö ottaa asiat raskaammin, on vaikeampi olla optimisti", toteaa Eevis. Tarina myöntää temperamentin ja hermoston vaikuttavan ja että näitä on ihmisen vaikea muuttaa. Silti ihmisellä on vapaa tahto kehittää itseään pohtimalla tms, hän toteaa. Keviniä ärsyttää pessimistisen maailmankatsomuksen pinnallinen perustelu, esim, että sanoo vain, että pessimisti ei pety. Aihe vaihtuu, kun Tarina kysyy Keviniltä, ihastuuko tämä helposti. Ei ihastu.

Eli ihan itsestään selvyyksiä nuo tuolla puhuvat? Tämäkö on jonkun mielestä äkykästä?

Niinpä. Eevis osaa pyöritellä sanoja, mutta asiaahan ei ole nimeksikään. Tiivistämisen taitokin olisi hyvä olla olemassa!

Vierailija
5494/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mielestäni älykkäämpää pohtia, onko pessimismi oma valinta kuin pitää sitä itsestäänselvyytenä, että näin on.

Vierailija
5495/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun ennen paljuun menoa. Kaikki. Tuleekohan Ville paljuun?

Vierailija
5496/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eevis haukkuin yöllä Emmaa ja muistakin halveksien, kamala eukko.

Minä äänestän sunnuntaina Emmaa, aluksi en pitänyt siitä kun luulin leuhkaksi, mutta se oli vaan alter ego, Emma on mukava ja herkkä tyyppi, ja satakertaa älykkäämpi muuten kuin Eevis.

Nyt kun sanoit niin minäkin huomaan, noinhan se juuri on.

Aika monella koulukiusatulla sama juttu.

Vierailija
5497/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi politiikka pitää tuoda tähän ketjuun? Musta tuntuu et tänä päivänä poliittiset ihmiset on uudet kiihkouskovaiset. Pitää tunkea omaa politiikkaa joka paikkaan. Tossakin pari sivua taakse tulee näitä persu sitä, persu tätä ja viissiin vassari tjs. oli jossain kohtaa.

esim. "Äänestystä uusittu, koska persut äänestää vähemmistöt pois." Enpä usko.

Vierailija
5498/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka siitä noidenkaan nussimisesta mitään näki?! Kysynpähän vaan.

Kaikkea kansaa ei koko BB kiinnosta, pieni vähemmistö seuraa.

Session aikana kuvattiin ulkona seinää. Eli koko kansa ei nähnyt kyllä yhtään mitään, paitsi hetken aikaa pussailua. 

Vierailija
5499/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt ymmärtää, että Ville tuolla "töissä". Jumalan asialla. Ei hän ole tuolla kisaamassa voitosta.

Fiksut pystyvät keskustelemaan Villen kanssa uskon asioista. Vähemmän fiksut tyrmäävät suorilta.

Itsekin olen uskova ja olen kiitollinen niille ihmisille, jotka minulle ovat Jeesuksesta kertoneet. Omasta mummosta lähtien. En ole uskovasta perheestä.

Jokainen saa valita. Pitää myös olla vaihtoehtoja mistä valita. Jos kukaan ei kerro, ei voi tietää.

Jokainen suomalainen on kuullut kristinuskosta. Ei siinä ole mitään uutta kerrottavaa. Jos olisi joku hindulainen, buddhisti, skientologi tms. niin voisi ollakin uusia näköaloja.

Vierailija
5500/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, ja mikä ton puheissakaan on ollut fiksua? Ei mitään järkeä tossä lässytyksessä, suu käy asiaa ei tule.

Miraa haukutaan esim ihan turhaan tyhmäksi, ei se tyhmä ole, itsekin vain mollaa itseään kun sanoo että muut puhuu "hienoilla sanoilla", mutta ymmärtää kaiken kyllä ja puhuu itse kansankielellä ja polttaa tupakkaa, ei se hänestä idioottia tee. Elämänviisauttakin läytyy, Eevishän on aivan kehitysvammaisen oloinen Miraan nähden.

Eevis on juuri sen oloinen kuin tuntemani paljon keskivertoa älykkäämmät ihmiset. Eevis ei vain puhu "hienoilla sanoilla" (ihan normaaleja sanoja käyttää mun mielestä), vaan pohtii syvällisempiä teemoja analyyttisemmin kuin esim. Mira, jonka puheet pyörivät itsessä, muissa ihmisissä ja tunteiden pohdinnan tasossa. Yhdessä keskustelussa Mirakin taisi politiikasta puhua.

Ja tämä vedät tämän johtopäätöksen neljän päivän jälkeen.

Samassa ajassahan tässä muutkin on johtopäätöksemme vedetty.

Ketju on lukittu.