Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BIG Brother 2019 Official

Vierailija
29.08.2019 |

No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?

Kommentit (90773)

Vierailija
5081/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaakristittyjenvainot kirjoitti:

Jaa taas täällä haukutaan Villeä hihhuliksi ja mielenterveysongelmaiseksi. Kevin selvästi provosoi tahallaan. Kannattaisi herjaajien ja solvaajien katsoa peiliin ennenkuin haukkuu uskovia hihhuleiksi. Tuolla talossa on paljon enemmän henkilöitä jotka mielestäni tarvitsi hoitoa

Kevin ei provosoi, vaan yrittää kertoa Villelle ihan normaaleja elämän tosiasioita, joita tyyppi ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä. Henkisesti Kevin on kyllä Villeä paljon kypsempi vaikka onkin vasta parikymppinen.  Eihän Ville oo antanut itsestään kovinkaan tasapainoista kuvaa tuolla...

Toivottavasti pian käyttää henkistä vahvuuttaan, ja sanoo sitten, että "Sun on turha tulkuttaa mulle teorioitasi, koska minä en usko yhtään noin mitä ajattelet ja minulle on tärkeää vain se kuinka itse itseni koen, ei sillä mitä joku random minusta miettii. Joten säästä jorinasi"

Sehän on sanonutkin, ei kyl ihan noin suoraan. Mut Ville ei vaan tajuu.

Vierailija
5082/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Talon tapetit Anu, Tupu, Emma ja Kimmo.

Sulla ei taida olla 24/7, ainakaan eilisen perusteella Emma ei ole tapettia.

Kimmo olisi fiksu ja nasevia juttuja mutta kun ei suostu puhumaan oikein mistään, se sama kommentti, tästä en puhu, alkaa jo tympiä.

Anu juttelee paljon, mutta lähinnä kaksin tai pienessä porukassa, Tupu on tapettia.

Tuota on ihan turha arvailla että kenellä on 24/7, kukaan tuskin kuitenkaan oikeasti sitä katsoo 24/7? Joten asioita voi jäädä näkemättä vaikka se olisikin.

Kimmo on kyllä harmi kun kieltäytyy puhumasta, sellainen on minusta aika turha talossa, tiedostaa liikaa sen, että muut katsoo ja kuuntelee, eikä sitten uskalla heittäytyä. Itse en BB taloon menisi, kun pelkäisin some-raivoa, mutta niin..en edes pyri sinne, kyllä sinne menevien ihmisten pitäisi tuossa asiassa olla uskaliaampia.

Eilen jos sattui vilkaisemaankaan 24/7 niin näki Emman joka kerta, siitähän tässä oli kyse, että jos sitä katsoi missään vaiheessa yhtään hetkeä niin ei voi kyllä Emmaa tapetiksi määkyä.

Ja hei, useista kommenteista kyllä näkee, että ollaan joko ihan tämän palstan varassa tai telkussa nähtyjen aika valittujen pätkien varassa.

Millaisia keskusteluja kävi? Mä oon kattonut kyllä 24/7 mut Emma on sattunut olemaan usein toisessa kamerassa ja jäänyt vieraaksi.

Sen näin illalla, kun itki, että hän on aina se syrjitty ja joka on jätetty yksin. Ja mietti miksi taas häntä inhotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5083/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Jukka hiplaa Eevistä peiton alla koko ajan vaikka Timo ja Kevin on ihan vieressä ja Kristiankin siinä takana.

Mitä sitten?

Pikkuisen noloo porukan keskellä kuitenkin olla olevinaan salassa hiplamaassa ja käden liike näkyy peiton alta kuitenkin.

Ootteko te jotenkin erotiikkavastaisia kireäpipoja, löysätkää nyt vähän, älkääkä valittako joka asiasta.

Kaikkien mielestä ei ehkä ole eroottista hiplata toisiaan näkyvästi keskellä keskustelevaa ihmisryhmää.

Sen toteaminen ei ole valitusta. 

No ei siinä kyllä ollut mitään, miksi siitä pitäisi erityisesti mainita. 

Vierailija
5084/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on Kristian?

Vierailija
5085/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa taas täällä haukutaan Villeä hihhuliksi ja mielenterveysongelmaiseksi. Kevin selvästi provosoi tahallaan. Kannattaisi herjaajien ja solvaajien katsoa peiliin ennenkuin haukkuu uskovia hihhuleiksi. Tuolla talossa on paljon enemmän henkilöitä jotka mielestäni tarvitsi hoitoa

Kevin ei provosoi, vaan yrittää kertoa Villelle ihan normaaleja elämän tosiasioita, joita tyyppi ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä. Henkisesti Kevin on kyllä Villeä paljon kypsempi vaikka onkin vasta parikymppinen.  Eihän Ville oo antanut itsestään kovinkaan tasapainoista kuvaa tuolla...

Toivottavasti pian käyttää henkistä vahvuuttaan, ja sanoo sitten, että "Sun on turha tulkuttaa mulle teorioitasi, koska minä en usko yhtään noin mitä ajattelet ja minulle on tärkeää vain se kuinka itse itseni koen, ei sillä mitä joku random minusta miettii. Joten säästä jorinasi"

Ei tietenkäään, koska Raamattu määrittää sen päätä.

Vierailija
5086/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

saiako timo traumoja kun näki kun kaksi asukasta nukkui sylikkäin vaikka heillä ei ole taivaan iskä siunausta

Vierailija
5087/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ville

Vierailija
5088/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Kristian?

Taitaa nukkua vielä.

Vierailija
5089/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tolle BB talolle tapahtuu kun kausi on ohi? Laitetaanko se myyntiin, vuokralle vai tuleeko siitä joku butiikki.

Mä voisin vuokrata sen viikoksi ja kokea suuria tunteita yksin siellä asuessani.

Vois toimia periaatteella: ”Asu yksin viikko tai kaksi BB talossa ja löydät sisäisen rauhan ilman ulkomaailman tuomia paineita”.

Vierailija
5090/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vuoden bb kirjoitti:

Hyvä ettei ole ryyppy bileitä järjestetty, panemisetkin sais jäädä. Odotan henkeviä ja fiksuja keskusteluja, enemmän tehtäviä

Mäkin. Mistähän ne sitten väittelee, ku Ville tippuu?

Meinaatko ettei muita aiheita ole kuin uskonto?

Eniten talossa on herättänyt vahvimpia tunteita se mielipiteitä nuo näkemysero ja Kevin/Ville valjakko.Ja tätäkin ketjua kun lukee niin kovasti on rajoittunut tähän ja Eeviksen suihkuun.

Tämä palsta ja todellisuus ei vastaa toisiaan.

24/7 ja teeveev BB -ohjelma ei vastaa toisiaan.

Hyvä kuulla. Mistä siellä on ollut hyviä keskusteluja eri näkemyksellä?

Noiden noin 20-30 -vuotiaiden keskustelut on kaikki sellaisia. Ovat hyviä argumentoimaan ja perustelemaan, mutta eivät raivoa tai jankuta toisilleen. Tai muillekaan jotka heidän kanssaan puhuvat. Siitäpä saisi "aikuiset" ottaa oppia.

Mutta kai sivistyneet 20-30-vuotiaat jo ymmärtää, että hihhuliuskovaisen ainoa näkemys on se Raamatunsana, ja se näkemys minkä uskovat oikean olevan. Muuttaako esim.Päivi Räsänen näkemystä homoista, ja lähtee puolustanaan esim.homoliittoja vaikka perustelet kuinka.

Nepä ei nyky nuoret aiuiset olekaan mitään luovuttajia ja kiihkoilijoiden tahtoon alistujia vaan sisukkaita ja sinnikkäitä ihmisiä, jotka muuttavat vielä tämän maailman meille kaikille paremmaksi olla ja elää.

Vierailija
5091/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi h.... pitää rukoillaa ääneen,

Vierailija
5092/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on Kristian?

Sängyssään

Vierailija
5093/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vuoden bb kirjoitti:

Hyvä ettei ole ryyppy bileitä järjestetty, panemisetkin sais jäädä. Odotan henkeviä ja fiksuja keskusteluja, enemmän tehtäviä

Mäkin. Mistähän ne sitten väittelee, ku Ville tippuu?

Meinaatko ettei muita aiheita ole kuin uskonto?

Eniten talossa on herättänyt vahvimpia tunteita se mielipiteitä nuo näkemysero ja Kevin/Ville valjakko.Ja tätäkin ketjua kun lukee niin kovasti on rajoittunut tähän ja Eeviksen suihkuun.

Tämä palsta ja todellisuus ei vastaa toisiaan.

24/7 ja teeveev BB -ohjelma ei vastaa toisiaan.

Hyvä kuulla. Mistä siellä on ollut hyviä keskusteluja eri näkemyksellä?

Noiden noin 20-30 -vuotiaiden keskustelut on kaikki sellaisia. Ovat hyviä argumentoimaan ja perustelemaan, mutta eivät raivoa tai jankuta toisilleen. Tai muillekaan jotka heidän kanssaan puhuvat. Siitäpä saisi "aikuiset" ottaa oppia.

Mutta kai sivistyneet 20-30-vuotiaat jo ymmärtää, että hihhuliuskovaisen ainoa näkemys on se Raamatunsana, ja se näkemys minkä uskovat oikean olevan. Muuttaako esim.Päivi Räsänen näkemystä homoista, ja lähtee puolustanaan esim.homoliittoja vaikka perustelet kuinka.

Nepä ei nyky nuoret aiuiset olekaan mitään luovuttajia ja kiihkoilijoiden tahtoon alistujia vaan sisukkaita ja sinnikkäitä ihmisiä, jotka muuttavat vielä tämän maailman meille kaikille paremmaksi olla ja elää.

Hyvä kuulla🤗omakin lapsi on samanikäinen.

Vierailija
5094/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumaluuskompleksi on mielentila, jossa henkilö uskoo, että hänellä on yliluonnollisia voimia tai jumalallisia kykyjä. Tällainen henkilö usein uskoo olevansa yhteiskunnan sääntöjen yläpuolella ja ansaitsevansa erikoista huomiota. Leimallisia piirteitä ihmisissä, jotka potevat jumalakompleksia, ovat itsekeskeisyys, manipulatiivuus, välinpitämättömyys ja empatian puute.

Lähde: Wikipedia

Amen!

Vierailija
5095/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumaluuskompleksi on mielentila, jossa henkilö uskoo, että hänellä on yliluonnollisia voimia tai jumalallisia kykyjä. Tällainen henkilö usein uskoo olevansa yhteiskunnan sääntöjen yläpuolella ja ansaitsevansa erikoista huomiota. Leimallisia piirteitä ihmisissä, jotka potevat jumalakompleksia, ovat itsekeskeisyys, manipulatiivuus, välinpitämättömyys ja empatian puute.

Lähde: Wikipedia

Miralla särki päätä. Ville pyysi että hän voisi rukoilla päänsäryn pois. Mira suostui ehdolla että Ville rukoilee ääneti. Meni hetki ja Ville kysyi että lähtikö päänsärky. :DD

Vierailija
5096/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vähemmistön edustajat  ( 5 henkilöä ) nyt kokoontuneet makkariin ja puhuvat yhdessä Pridelle menosta ensi vuonna.

Vierailija
5097/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt selvisi muille sateenkaariväelle, että Kimmokin on yksi heistä

Vierailija
5098/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuamista on hankala havainnoida, kun Ville kieltäytyy ihan täysin kuulemasta mitä muut sanoo.

Vierailija
5099/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina hämmästyi kun sai vasta nyt tietää että Kimmokin on homo :D

Vierailija
5100/90773 |
06.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei vielä ole ollenkaan keskusteltu siitä, että nyt voittaja saa 100.000 €.

Vaikka siitä menis puolet veroa, niin on se kyllä hyvä tienesti kymmenestä viikosta.

Pitää kyllä voittaakseen tehdä muutakin kuin maata sohvalla filtin alla.

Ketju on lukittu.