BIG Brother 2019 Official
No niin, aloitellaas odottaminen, tällä viikolla jysähtää! Mitä odotatte uudelta BB:ltä?
Kommentit (90773)
Koittakaa nyt ymmärtää, että Ville tuolla "töissä". Jumalan asialla. Ei hän ole tuolla kisaamassa voitosta.
Fiksut pystyvät keskustelemaan Villen kanssa uskon asioista. Vähemmän fiksut tyrmäävät suorilta.
Itsekin olen uskova ja olen kiitollinen niille ihmisille, jotka minulle ovat Jeesuksesta kertoneet. Omasta mummosta lähtien. En ole uskovasta perheestä.
Jokainen saa valita. Pitää myös olla vaihtoehtoja mistä valita. Jos kukaan ei kerro, ei voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Tosi outoa että Tarina kuvittelee tai toivoo että katsojat hänestä pitäisivät kun muutama päivä aiemmin katsojat jättivät juuri hänet ilman sänkyä.
No sehän käänsi sen siten, et hänet jätettiin ilman sänkyä ku katsojat oli varmasti ajatellu et hän on niin vahva et pärjää hyvin ilman sänkyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastiko Eevis ja Jukka seksiä viime yönä?
Joo. Kolmen aikaan yöllä olohuoneen lattialla telkkarista tulevan takkatulen loimussa. Sen jälkeen Jukka mietti et hävitetäänkö kortsu vessanpyttyyn, johon Eevis totesi et joo, ei biojäteastiaan ainakaan. Totesi myös, et muita asukkaita ei todennäköisesti heidän hipsuttelunsa häiritse kun siitä vitsiäkin väännetään.
Ja kunnioituksesta Villeä kohtaan ne paneskeli olkkarissa kun Villehän tietty heti alus jo ilmoitti et hänen mielest ei oo sit ollenkaan hyväksyttävää harrastaa seksiä muitten parissa. Sen jälkeen ne meni ulos pussailemaan, johon Jukka totes et täähän eskaloitu nopeesti, et eipä menny montaa tuntia ekasta pususta ja Eevistä nauratti.
Ville ei kunnioita itse ketään muita, miksi häntä pitää kunnioittaa?
Vaikea valita, kumpi on pelottavampi ja talon yhtenäisyydelle vahingollisempi Ville vai Tarina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi outoa että Tarina kuvittelee tai toivoo että katsojat hänestä pitäisivät kun muutama päivä aiemmin katsojat jättivät juuri hänet ilman sänkyä.
No sehän käänsi sen siten, et hänet jätettiin ilman sänkyä ku katsojat oli varmasti ajatellu et hän on niin vahva et pärjää hyvin ilman sänkyä.
Rajaton itserakkaus on psykooseista pahin.
Ostin 50 eurolla ääniä ja äänestin Emmaa ja Timoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko kausi on sieltä ja syvältä. Typeriä tehtäviä, ei oikeasti seurata asukkaiden elämää vaan meno on kuin jossain pako- tai tehtävähuoneessa. Ja jo pelkkä "rahna"-sana saa aikaan v itutuksen aallon.
Äänestyksessä ääni annetaan suosikille, eikö loogisempaa olisi äänestää sitä jonka haluaa tippuvan, kun kyseessä kuitenkin on _häätö_äänestys?
Talosta ei näytetä kuin pikkupätkiä, loppuaika katsotaan sitten jotain random-tyyppiä sohvalla jauhamassa p askaa. Ketä kiinnostaa?
Alkoholia säännöstellään eikä seksuaalisväritteistä toimintaa näytetä lainkaan. Eli niitä, mitkä kerää katsojia, sanokaa mitä sanotte.
Lähetyksen äänet päin h elvettiä.
Menetin kiinnostukseni jo toisena päivänä, mies seuraa niin sivusilmällä olen vilkuillut muiden tekemisten ohessa.
Ei iske.Ryyppybileitä ei ole ollut, eikä talossa ole paneskeltu, siksi niitä ei voi näyttää. Tämän vuoden asukkaat ovat viihdyttäviä 24/7:ssa, koska he osaavat ajatella ja ovat avoimia.
Viime yönä pantiin.
Kaksi talon pelottavinta ja aggressiivisinta manipulaattoria ovat myös absolutisteja.
Ei voi kuin kauhistuneena arvailla, mitä seuraa kun muilla asukkailla on juhlat,
voi sitä käännytystyön määrää.
Millainen suhde Villellä on mahtanut olla omaan isäänsä. Pohdin, että hakeeko Ville jatketta tai korviketta isähahmolle ajattelemalla että iskä käskee ja hän tekee kaiken mitään kyseenalaistamatta. Vaikkakin Ville itse suoltaan suustaan narsistista tekstiä. Syyttää iskää, eikä siksi ota vastuuta omasta käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä koko kausi on sieltä ja syvältä. Typeriä tehtäviä, ei oikeasti seurata asukkaiden elämää vaan meno on kuin jossain pako- tai tehtävähuoneessa. Ja jo pelkkä "rahna"-sana saa aikaan v itutuksen aallon.
Äänestyksessä ääni annetaan suosikille, eikö loogisempaa olisi äänestää sitä jonka haluaa tippuvan, kun kyseessä kuitenkin on _häätö_äänestys?
Talosta ei näytetä kuin pikkupätkiä, loppuaika katsotaan sitten jotain random-tyyppiä sohvalla jauhamassa p askaa. Ketä kiinnostaa?
Alkoholia säännöstellään eikä seksuaalisväritteistä toimintaa näytetä lainkaan. Eli niitä, mitkä kerää katsojia, sanokaa mitä sanotte.
Lähetyksen äänet päin h elvettiä.
Menetin kiinnostukseni jo toisena päivänä, mies seuraa niin sivusilmällä olen vilkuillut muiden tekemisten ohessa.
Ei iske.Ryyppybileitä ei ole ollut, eikä talossa ole paneskeltu, siksi niitä ei voi näyttää. Tämän vuoden asukkaat ovat viihdyttäviä 24/7:ssa, koska he osaavat ajatella ja ovat avoimia.
Viime yönä pantiin.
Mutta onneksi sitä ei näytetty.
Tulee varmaan olemaan tylsä bb, kun näköjään ihmiset kovasti haluaa äänestää ärsyttävimmät pois ja jättää tapetit taloon. No valintansa kullakin, itse en viitsi tuollaiseen rahaa käyttää, kuin korkeintaan yhden äänen verran ja se menee Tarulle, sille henkilölle joka on huomattu ja josta eniten puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt ymmärtää, että Ville tuolla "töissä". Jumalan asialla. Ei hän ole tuolla kisaamassa voitosta.
Fiksut pystyvät keskustelemaan Villen kanssa uskon asioista. Vähemmän fiksut tyrmäävät suorilta.
Itsekin olen uskova ja olen kiitollinen niille ihmisille, jotka minulle ovat Jeesuksesta kertoneet. Omasta mummosta lähtien. En ole uskovasta perheestä.
Jokainen saa valita. Pitää myös olla vaihtoehtoja mistä valita. Jos kukaan ei kerro, ei voi tietää.
Kuinka tyhmänä uskovaiset oikein pitää ei-uskovia jos he kokee et heidän tehtävänä on valistaa muita uskonasioista. Kyllähän nyt jokainen tietää sen jumala-jeesus kuvion, siitä on vanhakantainen suomen koululaitos pitänyt huolen, mut kaikki ei vaan halua/valitse/päätä uskoa siihen. Ihme asenne toi, et pidetään itseään muita parempana ja koetaan et muut ihmiset tarvii jotain lisäinfoo ja "pelastamista".
Talossa on ollut herätys ja BB vaan antaa Jukan ja haisulin nukkua olkkarissa.. Löysää meininkiä bb:n taholta..
Yöllä kävi Mira Helmeri kaupassa ja sitä ei näytetty, juuri ajattelin että kiva kun jotakin tapahtuu, niin ei.
Eevis ja Jukka rikkoi yöllä sääntöjä, kun puhuivat nimeämisistä ja arvuuttelivat kenelle toinen oli antanut ääniä.
Vierailija kirjoitti:
Millainen suhde Villellä on mahtanut olla omaan isäänsä. Pohdin, että hakeeko Ville jatketta tai korviketta isähahmolle ajattelemalla että iskä käskee ja hän tekee kaiken mitään kyseenalaistamatta. Vaikkakin Ville itse suoltaan suustaan narsistista tekstiä. Syyttää iskää, eikä siksi ota vastuuta omasta käytöksestään.
Villehän on useammassakin yhteydessä kertonut olleensa yksinhuoltajaäidin poika.
Vierailija kirjoitti:
On muutettu sen takia ettei persut pääse helposti äänestämään vähemmistön edustajaa ulos talosta rasistisin , syrjivin tai homofobisilla motiiveilla.
Suosikkini Kevin, Hermanni ja Milla. Krisukin, kun on nukkunut yönsä. Inhokkina Ville.
Vierailija kirjoitti:
Tulee varmaan olemaan tylsä bb, kun näköjään ihmiset kovasti haluaa äänestää ärsyttävimmät pois ja jättää tapetit taloon. No valintansa kullakin, itse en viitsi tuollaiseen rahaa käyttää, kuin korkeintaan yhden äänen verran ja se menee Tarulle, sille henkilölle joka on huomattu ja josta eniten puhutaan.
Tulet itsekin näkemään Tarinan poistuttua talosta ettei siellä ole yhtään tapettia. Vain niitä, jotka eivät halunneet tai voineet olla Tarinan paikalla ollessa omia itsiään. 24/7 on sen verran näytetty nyt jokaista asukasta ilman Tarinan läsnäoloa, että tämä on selvinnyt.
Talon tapetit Anu, Tupu, Emma ja Kimmo.
Toivoisin että Tarina tippuu koska se muuttaisi talon ryhmädynamiikka eniten. Vaikka hän on touhottajana ja hajoajana ihan viihdyttävä hahmo, niin muut pääsisivät paremmin esille kun hän ei olisi paikalla päsmäröimässä. Muistuttaa kovasti elämäntapa-mentorivalmentajaystävääni jonka keskustelunavaukset ovat aina sellaisia että saman tien pitäisi mennä syvälle itseensä ja analysoida. En halua avautua kenelle tahansa ja todella raskasta keskustella aina syvissä vesissä. Vuorovaikutukseen kuuluu että voi myös jutella välillä keveistä aiheista. Harmittaa jos joku joka ei vielä ole päässyt edes esiin tippuu.
Ja Villellä taas tuntuu olevan valtava epävarmuus. Jos usko olisi vakaa ja ajatukset puhtaita niin ei tarvitsisi noin vouhottaa iskästä.