Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vihainen ja katkera vanhemmilleni sekä edesmenneille isovanhemmilleni heidän ajattelemattomuutensa vuoksi.

Vierailija
29.08.2019 |

En muistele tällähetkellä isovanhempiani hyvällä ja vanhemmilleni olen rähjännyt ihan syystäkin, etenkin päätökset tehneelle isälleni heidät ajattelemattomuutensa ja ahneutensa vuoksi.

Minulle ja etenkin puolisoolleni on iskenyt halu ostaa kesämökki järven rannalta ja kohtuullisen ajomatkan päästä kotoa, mutta ei meillä ole kertakaikkiaan rajaa järvenrantamökkiin. Ei mitenkään.
Olen kotoisin maatilalta, jossa oli aikanaan paljonkin maata kahden ison, hyvä ja kirkasvetisen järven rannalla, joissa vielä on syvyyttäkin, eikä järvet ole rehevöityneet
Mutta isovanhemmat myivät aikanaan rannat kesämökkitonteiksi ja isäni tullessa isännäksi tämä jatkui, kunnes itselle oli vain jätetty minimaalisen olematon pala rantaa saunamökillä ja laiturilla juuri siitä pahimmasta kohtaa, jossa on laskuoja ja ruoho kasvaa, joten kaikki parhaat maat on myyty aikanaan pilkkahintaa ns "tutunkauppaa"
Pikkasen laittaa vituttamaan, että itselle ei jää sitten yhtään mitään. Jos maita ei olisi myyty, nyt olisi varaa rakennuttaa jonkinlainen valmismökki hyvälle paikalle, mutta kiitos ajattelemattomille isovanhemmilleni ja vanhemmilleni, jotka romuttivat lapsensa haaveen ja etten ehkä koskaan saa unelmoimaani kesämökkiä

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska baitti.

Vierailija
2/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haastat kaikki mökin ostaneet oikeuteen ja vaadit kaupan purkua. oikeutesi on perillisilläkin

Vierailija
4/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi.

Mun isälle tarjottiin muutaman hehtaarin tonttia sodan jälkeen. Eihän siihen ollut varaa kun maksoi duunarin 2 vuoden bruttopalkan. Ja kaukanakin oli.

Ei mua vituta yhtään se tosiasia että tontti oli nykyistä Kauniaisten keskustaa

Jokainen sukupolvi tekee omat päätöksensä, kukaan ei ole ennustaja. Sinunkin sukusi tarvitsi ne rahat johonkin eikä kuivanmaan tontit kinnosta ostajaa.

Saat ihan vapaasti ostaa itsellesi sellaisen järvenrannan kuin haluat. Omalla rahalla niin kenelläkään ei ole sanomista

Vierailija
5/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolololo-lollolo-lollolo-loo

Vierailija
6/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistathan itse säästää koko ajan rahaa lapsenlapsillesi? Ajattele, mitkä kaikki sun heräteostokset on niiden perinnöstä pois!

Vierailija
7/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä en ymmärrä on ventovieraiden kiukku täälläpalstalla siitä, että ap kokee jonkin asiassa elämässään vääryydeksi :D

Mitä se teidän p*rsettänne kutittaa?

Harmill8nen tilanne ap, minuakin kiukuttaisi.

Vierailija
8/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi syytätte trolliksi. 

En minä huvikseni täällä avaudu, mutta totisesti harmittaa tämä nyt kun tajuaa, ettei ole rahaa ostaa mökkiä järvenrannalta, kun olisi ollut mahdollisuus sada iso tontti melkkein ilmaiseksi

ap

Vierailija
9/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole katkera vanhemmillesi siitä, etteivät huolehtineet ehkäisystä!

Vierailija
10/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta merenrantatontti eikä mitään järvenrantatonttia, jos mökin haluat niin kovasti. Meri o ain meri. Mut perintöähän täs ny himoitaan. Kaik pitäs saada ilmatteeks.

Vierailija
11/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy tuhoamassa yksi mökki ja ehkä tule tontti myyntiin

Vierailija
12/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko myös tuhlanneet tonttikaupoista tulleet rahat?

Vierailija
13/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkin tullut tutuksi kateudesta ja katkeruudesta ensisijaisesti, muitakin "avuja" löytyy. Niitä valitettavasti on paljon kohdallesi osunut.

Vierailija
14/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhempien ja vanhempien omaisuus on ihan heidän itsensä omaisuutta. Vain heidän kuoltuaan voit jotakin saada, jos ovat jotakin jättäneet. Mitään pakkoa ei ole. Jokainen fiksu kouluttautuu hyvin, hankkii hyvän työpaikan, ostaa itselleen asunnon, kesämökin tai mitä ikinä haluaakaan.  

Vanhempiensa helmoissa roikkuvat ikiteinit ovat kammottavimpia tapauksia tässä maailmassa. Kasvatusvirhehän se tietysti on, mutta silti aikuisen pitäisi osata hoitaa asiansa.

Vierailija
15/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkin tullut tutuksi kateudesta ja katkeruudesta ensisijaisesti, muitakin "avuja" löytyy. Niitä valitettavasti on paljon kohdallesi osunut.

Onko linkkiä näihin, haluaisin lukea

Vierailija
16/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi syytätte trolliksi. 

En minä huvikseni täällä avaudu, mutta totisesti harmittaa tämä nyt kun tajuaa, ettei ole rahaa ostaa mökkiä järvenrannalta, kun olisi ollut mahdollisuus sada iso tontti melkkein ilmaiseksi

ap

Kuvitteellisesta tontista olisit nyt tietenkin maksanut markkinahinnan. Eikä sinulla ole siihen varaa. Ei mitään ilmasia tontteja@

Vierailija
17/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoho, vanhempas ja isovanhempas saavat tehdä omalla omaisuudellaan just niinkuin haluavat. Ei kukaan huvikseen maata myy, rahaa on tarvittu tai haluttu johonkin muuhun tarkoitukseen. Osta itse mökkis, loinen.

Vierailija
18/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laskenut että se on iso, iso, iso isoisän syytä etten ole kunnolla rappeutunut perintö miljonääri. Pitää olla ainakin parin sukupolven verran perittyä pätäkkää että on riittävän rietas rahoineen.

Vierailija
19/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet, että vanhempasi olisivat antaneet tontin sinulle ilmaiseksi?

Vierailija
20/35 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä on aivan täysin vanhempieni vika, ettei minulla ole varaa ostaa ja ylläpitää hevosta, kehtasivatkin ostaa minulle ruokaa ja vaatteita sen sijaan, että olisivat säästäneet minulle rahaa hevoseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän