Kuinka tärkeää seksi ja ryyppääminen on elämässä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Minulle 0. En harrasta kumpaakaan.
No niin. Puupalttoo päälle sitten vaan ..
Pärjään ilman kumpaakaan, miljoona asiaa menee niiden edelle, niin ei ole aikaa.
Seksiä haluan kerran viikossa,harvoin kerran parissa viikossa.Alkoholia otin puoli pulloa maaliskuussa.Sitä ennen 4v sitten.
Seksi 9, ryyppääminen....
en tiedä, ehkä joku ei nimittäisi juomidtani ryyppäämiseksi.
Ajattelin ostaa viikonlopuksi pullon 21% vahvuista juomaa ja nautiskella useamman illan aikana.
Ryyppääminen on edelleen hienua, perheellisenä harrastaminen on pakosta ja mahdollisuuksien myötä ”hifistynyttä” päihtymistä. En avaa tarkemmin. 10
Seksin suhteen olen nykyjään kaikkiruokainen mutta en julkisesti. Pärjään tällä sukupuolella, ei muutostarvetta. Vaikka olen sitäkin kyllä harkinnut. 10
Ja kaikkea paitsi kansantanhuja pitää kokeilla ainakin sen yhden kerran...
Tarkoittaako seksi toimintaa, jossa on mukana joku muukin? Jos, niin 2. Jos runkkaaminenkin lasketaan niin 6. Ryyppääminen 8. Ja AV 9.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä haluan kerran viikossa,harvoin kerran parissa viikossa.Alkoholia otin puoli pulloa maaliskuussa.Sitä ennen 4v sitten.
Köyhäläinen
Kumpikin toisaalta houkuttelee mutta työt vievät niin piippuun ettei jaksa ryypätä ja vapaa-aikaa on niin vähän ettei ehdi edes treffeillä käydä joten seksiäkään ei ole. Että melko yhdentekevää on tällä hetkellä molemmat loppujen lopuksi.