Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin siistin työn hoitoalalta, ei psykallekko se on mentävä?

Vierailija
29.08.2019 |

Haluan siis hoitoalalta siistin työn. Siistillä tarkoitan siis yksinkertaisesti siistiä työtä, ei sellaista missä eritteet lentää. En myöskään halua työtä jossa täytyy paljon tehdä kaikkea käytännön juttua eli katetroida, kanyloida, hoitaa haavoja yms.

Olen nyt alkanut miettimään, että psykan puoliko se sitten todella on mihin hakeutua. Yhden harjoittelun tein psykalla ja se oli kyllä todella siistiä työtä

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden puheiden perusteella nimenomaan mielenterveyspuoli on sinua varten. Ja mielellään joku poliklinikka, ei osasto.

Vierailija
2/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen kotipalveluyritys vois olla sulle sopiva. Eli sellainen firma, joka tarjoaa yleistä kotiapua ja lisäksi myös hoidollisia juttuja (esim. lääkejaot, verenpaineen mittaukset, jne jne...).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykalla on kivaa. Olen myös tehnyt harjoittelun psyk. Polilla ja mun mielestä se oli pääosin tosi kivaa työtä. Siellä oli asiakkaina ihan normaaleja ihmisiä, joilla vaan oli syystä tai toisesta paha olla. Itse en kohdannut kertaakaan ketään aggressiivista tai arvelluttavaa ihmistä.

Oli tosi kivaa kuunnella ihmisten murheita, tai ei ehkä saisi sanoa että kivaa, mutta siis niitä kuunteli tosi mielellään.

Ja työ oli tosi siistiä. Ei tarvinnut pilata käsiä jatkuvalla desinfioimisella.

Vierailija
4/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs terveydenhoitajan työt? Jos nyt rokotukset ei haittaa. Aika siistiä työtähän sekin on. Tietty jotain haavanhoitoja voi tulla.

Vierailija
5/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt- puoli on oikein hyvä vaihtoehto.

Vierailija
6/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki oisin psykiatrinen sairaanhoitaja jos hoitoalalla oisin :D

Vierailija
7/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteerikkö tai yökkö

Vierailija
8/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan hakeudu mihinkään vuodeosastoille eikä hoivakoteihin! Niitä nyt ainakin vältät😂

Sairaalan vuodeosastot on ehkä nyt se tärkein mitä sun kannattaa välttää, ja tottakai myös päivystys ja teho-osastot.

Vierailija
9/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sopii psykiatrinen sairaanhoitaja tai terveydenhoitaja, jälkimmäinen pääsee mielestäni helpommalla sillä asiakkaat on monesti ihan perusterveitä ihmisiä

Vierailija
10/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sihteerikkö tai yökkö

Yökön työ siistiä?! Kyllä ihmisiä pestään ja siistitään yölläkin, mitä oikein kuvittelet?

Vierailija
11/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin, että olisiko sosiaalipuoli parempi vaihtoehto, jos eritteet ja käytännössä koko hoitotyö nou-nou.

Vierailija
12/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään olet hoitoalalla jos et halua tehdä sieltä mitään?

Vierailija
13/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä kysymys, en olisikaan jos nyt saisin valita. Valmistun kuitenkin jo pian ja ennen seuraavaa ammattia (joka on jo mielessä!) Haluan kuitenkin tehdä hoitotyötä, mutta etsin itselleni nyt sitä sopivinta vaihtoehtoa.

Ap

Vierailija
14/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenniin mitään? Eikö psyk. Puoli ole hoitoalaa?

Vierailija
15/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin, että olisiko sosiaalipuoli parempi vaihtoehto, jos eritteet ja käytännössä koko hoitotyö nou-nou.

Ei nuo sulje toisiaan pois. Tiedän sairaanhoitaja-terveydenhoitajia joita on sosiaalipuolen hommissa ja ILMAN mitään sosiaalialan koulutusta.

Ja sitten on tosiaan tuo psyk. puoli jossa on ei hoidollista vaihtoehtoja.

Vierailija
16/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nuo sulje toisiaan pois. Tiedän sairaanhoitaja-terveydenhoitajia joita on sosiaalipuolen hommissa ja ILMAN mitään sosiaalialan koulutusta.

Jos ajatusta esim sosiaaliohjaajan työstä, niin sitä ei sairaanhoitajan tutkinnolla tehdä.

Vierailija
17/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatusta esim sosiaaliohjaajan työstä, niin sitä ei sairaanhoitajan tutkinnolla tehdä.

Vierailija
18/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tarviiko perus tk:ssa tai vaikka terveystalolla/muulla yksityisellä jos pitää vastaanottoa niin nyt ihmeemmin mitään hoidollista tehdä? Siis jotain rokotuksia, ehkä pieniä haavahoitoja, korvahuuhteluja... muttei nyt lähellekään sillä tavalla hoidollista kuin hoivakodissa tai vuodeosastolla. En kyllä tiiä hoitoalasta mitään joten voin olla väärässä 😂

Vierailija
19/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksityinen kotipalveluyritys vois olla sulle sopiva. Eli sellainen firma, joka tarjoaa yleistä kotiapua ja lisäksi myös hoidollisia juttuja (esim. lääkejaot, verenpaineen mittaukset, jne jne...).

Tällaisen perusti opiskelukaverini, joka ei voinut sietää edes mitään potilaiden hajuja. Ilmeisesti ihan kannattavaa.

Vierailija
20/27 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään ajatusta sosiaaliohjaajan työstä, eikä kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi