Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita ujojen ja herkkien poikien äitejä?

Vierailija
29.05.2006 |

Meillä herra 2 vee tuntuu olevan varsinainen herkkis. Minkälaisia teidän ujot lapset on? Mitä luulette olenko voinut kasvattaa lapsen herkkikseksi olemalla ylihuolehtiva tms.? En siis ole ollut ylihuolehtiva siinä mielessä etten antaisi lapsen esim. kiipeillä ja kokeilla erilaisia asioita, päinvastoin. Olen vaan muuten " hemmotellut" lasta. Nukuttanut tähän asti viereen, imetin pitkään, en juuri koskaan huuda lapselle vaan ratkaisen kinat muulla lailla jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee heti pois riitatilanteessa, ei ota koskaan toisen kädestä. Jos joku vie siltä lelun, antaa mukisematta. Alkaa itkeä kun komennetaan, muuten ei kylläkään usko.

Vierailija
2/4 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kerhossakin ekat puolituntia kököttää mun sylissä ennekuin uskaltautuu leikkimään. Antaa myös toisten lasten " kävellä ylitseen" , ei sano vastaan jos joku vie kädestä esim. lelun. Ei itke järin helposti fyysisestä kivusta. On semmoinen suloinen jörrikkä. :))

Tykkää kyllä rajuistakin fyysisistä leikeistä esim. isänsä kanssa, mutta varoo pienempiään. (on iso kokoinen) kovasti halii ja pusii. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on nyt suosittu kaveri ekaluokalla. Ottaa muut huomioon.

Eivät ole mitenkään huonoja luonteenpiirteitä

Vierailija
4/4 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin imetin meidän rasavillipoikaa 1-vuotissynttäreihin asti ja jopa vieläkin poika (3,5 v.) nukkuu meidän vanhempien vieressä, tai siis hänen sänkynsä on meidän sängyn vieressä ja usein yöllä siitä kapuaa meidän keskelle nukumaan... Ja olen kieltämättä hemmotellut ja sylittelen vieläkin poikaa paljon ja on siis melkoinen vauhtihirmu ja kovaääninen tapaus. Eli tuskin tuo poikasi ujous mistään vieressä nukkumisista yms. johtuu.

On meidänkin poika joskus (harvemmin) ujo, mutta yleensä suhtautuu uusiinkin ihmisiin melko välittömästi. Outoa siinä mielessä, kun me vanhemmat ollaan taas melko ujoja ja rauhallisia. Olen paljon aina kannustanut poikaa kaikenlaiseen vauhdikkaaseen toimintaan (josta siis pitää paljon) ja vienyt toisten lasten pariin ja etenkin kesäisin paljon matkaillaan ja puuhataan kaiken sorttista. Ehkä nuo em. asiatkin ovat osaltaan edistäneet hänen rohkeuttaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi