Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisyyden takana on aina itsekäs ihminen

Vierailija
29.08.2019 |

Näin se vain on. Ei kukaan syyttä yksinäinen ole. Onkos sulla mitään annettavaa toiselle? Itse en ainakaan ota ketään lokkeilemaan vierelleni!

Tuire

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole yksinäinenja olen aika itsekäskin. Mutta tunnen monta yksinäistä, jotka eivät ole itsekkäitä ja joilla olisi paljonkin annettavaa, jos heidän annettaisiin antaa se itselleen mahdolliisella tavalla. Nyt joku kysyy, miksi annan heidän olla yksinäisiä, enkä ryhdy ystäväksi? No koska olen heille jo jotain muuta, mikä menee vielä ystävyydenkin edelle tai ainakin estää sen. Äiti, sisko, opettaja, ohjaaja, tms.

Vierailija
2/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeps, kai olen sitten nykyään itsekäs tyyppi, kun olen mieluummin yksin kuin toisten ilmaisena terapeuttina. Joka tapauksessa parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Jännä juttu, mutta usein röyhkeillä ihmisillä on paljon ihmissuhteita. Kiltit jää jonnekin. Itsekin melko yksin. Onneksi muutama ihminen on elämässä, mutta yhteydenpito on välimatkan päästä

Vierailija
4/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps, kai olen sitten nykyään itsekäs tyyppi, kun olen mieluummin yksin kuin toisten ilmaisena terapeuttina. Joka tapauksessa parempi yksin kuin huonossa seurassa.

Et kuulosta hirveästi kärsivän yksinäisyydestä. Yksinäinen nimenomaan kaipaa sosiaalista kanssakäymistä ja kiintymystä. Ei tietenkään kenen tahansa kanssa, en minäkään halua seurustella kenen tahansa puliukon kanssa. Mutta vastavuoroista ystävyyttä kaipaan.

Vierailija
5/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta hirveästi kärsivän yksinäisyydestä. Yksinäinen nimenomaan kaipaa sosiaalista kanssakäymistä ja kiintymystä. Ei tietenkään kenen tahansa kanssa, en minäkään halua seurustella kenen tahansa puliukon kanssa. Mutta vastavuoroista ystävyyttä kaipaan.

Kyllä minäkin kärsin siitä ettei ole vastavuoroisia ihmissuhteita. Tämä on kuitenkin kahdesta pahasta se pienempi.

Vierailija
6/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, aapee ei kovin miellyttävältä kuulosta, joten ehkä hän kirjoittaa itsestään. Kuten useimmat.

Minä olen vähän yksinäinen kun on vain kourallinen ihmissuhteita, mutta ne ovat kyllä ihania kaikki. Ei ystävyydessäkään määrä ratkaise vaan laatu.

Vierailija
7/7 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sä luulet jonkun olevan yksinäinen, ei välttämättä ole. Ihmiset olettaa monenlaista. 

Älä piinaa sitä kenet luulet yksinäiseksi. Olet ikävä tyyppi.