Espoolaisvanhempien huoli kasvaa: Teinipoika ryöstettiin väkivaltaisesti espoossa.
Teinien joukko kävi 16-vuotiaan kimppuun keskeisellä paikalla. Kukaan ei tullut apuun.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/teinien-joukko-kavi-16-vuotiaan-kim…
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä yksinkertainen olmi alanuolitat?
Jos et tiedä kuinka hyväosaisten lapsetkin käy hakemassa teini-ikäisenä jännitystä elämäänsä tekemällä kaikenlaista väärä, älä silti tule osoittamaan mieltä.
Kyllä, kyllä. Muista itse, että vain otetut lääkkeet auttavat.
Hyvä että ongelmat siirtyvät sinne kenen syytä niiden ilmaantuminen on
Vierailija kirjoitti:
Jos et tiedä kuinka hyväosaisten lapsetkin käy hakemassa teini-ikäisenä jännitystä elämäänsä tekemällä kaikenlaista väärä, älä silti tule osoittamaan mieltä.
komppi tälle.. vrt Heinojen murhat. Ihan olivat lakananvalkoisia, kultalusikka suussa syntyneitä haukilahtelaisia. Mutta onhan tuo oikeasti huolestuttavaa, ennen kaikkea se, että kukaan ei oikeasti ole ollut tuossa näkemässä. Mutta toisaalta Tapiola on kyllä niin pystyyn kuollut nykyään, että en hämmästy, että kukana ei ollut tuota näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että ongelmat siirtyvät sinne kenen syytä niiden ilmaantuminen on
Myös ilmastonmuutos on espoolaisten syytä.
En varmaankaan ole ainoa, joka kykenee nykyään arvaamaan rikollisten etnisyyden uutisotsikon perusteella noin 95% perusteella? Jotenkin koomista, että uutisessa suurin ongelma tuntuu olevan se, että kukaan sivullinen ei nähnyt tai tehnyt mitään. Kuitenkin jokainen paitsi kiihkein suwakki ymmärtää syy-seuraussuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
komppi tälle.. vrt Heinojen murhat. Ihan olivat lakananvalkoisia, kultalusikka suussa syntyneitä haukilahtelaisia. Mutta onhan tuo oikeasti huolestuttavaa, ennen kaikkea se, että kukaan ei oikeasti ole ollut tuossa näkemässä. Mutta toisaalta Tapiola on kyllä niin pystyyn kuollut nykyään, että en hämmästy, että kukana ei ollut tuota näkemässä.
Yksi uniikki Heinoja murha vs kuinka v*tun monta mokkakikkelien suorittamaa joukkoryöstöä?
"Ihan sama asia"
Vierailija kirjoitti:
komppi tälle.. vrt Heinojen murhat. Ihan olivat lakananvalkoisia, kultalusikka suussa syntyneitä haukilahtelaisia.
Suhteellisuuden taju hukassa?
Uutisen huoli oli siitä, kun kukaan ei puutu asiaan. Ja tiedän heti mitä täällä ulistaan oman perseen pelastamisesta.
Tuollainen rahan varastamissysteemi on ollut vallassa niin kauan kuin minulla on ollut lapsia. Uhataan ja pyydetään rahaa. Tekijät vain vaihtuu ja saattavat olla tosi nuoriakin. Harvemmin kyllä käyvät taskuille. Uhkaavat ja häipyvät, jos toinen vastaa ei.
Tietysti se pitäisi saada kitkettyä kokonaan pois, mutta en usko että onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, syöhän ne, jos sellaisen ohjeistuksen olet saanut.
Muuten, keksi jotakin uutta. Vanha ja kulunut typeryys.
Ay-liike on aina opettanut, että sinun rahasi ovat myös minun rahojani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ottanutkaan lääkkeitäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ottanutkaan lääkkeitäsi?
Oletpa harhainen :)
Tulivat hakemaan täältä turvaa, mitta tuovatkin turvattomuutta mukanaan. Tulijoille pitäisi järjestää pakollista kulttuurikoulutusta.