Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitajien kiire?

Vierailija
28.08.2019 |

Usein kuuluu puhuttavan siitä kuinka hoitajilla on kauhea kiire, liian vähän henkilöstöä jne.
Miksi tämä ei näy mitenkään?
Ainakin terveyskeskuksissa/sairaaloissa henkilökunta suorastaan matelee pitkin käytäviä, pysähtyy juttelemaan työkavereiden kanssa käytävillä henkilökohtaisia asioita.

Kun esim. Ravintola-alalla täytyy oikeasti tehdä seitsemää asiaa samaan aikaan, ja pitäisi olla kolmessakin paikassa samaan aikaan. Toki tämäkin riippuu ihan ravintolasta.
Mutta ainakin pikaruokaravintoloissa ja yökerhoissa työntekijät lähes juoksevat. Ja sen kiireen kyllä näkee myös asiakas.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kanssa samaa mieltä. Ensiavussa kävellään laahustaen ja turistaan kollegojen kanssa niitä näitä. Kai sitä turtuu jatkuvaan ihmisten hädän ja kivun näkemiseen ja osaa ottaa niihin etäisyyttä, mutta tekisi itse kullekin hyvää kokea toisenlaistakin työpaikkaa eri alalla.

Vierailija
22/26 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hoidettiin syövän vuoksi yli kuukauden ajan eristyshuoneessa ja kyllä, hoitajilla oli kiire, kun he huoletivat vakavasti sairaista ja kuolevista potilaista.

Ravintolassa olen saanut palvelua, joka vaikutti surkuhupaisan hitaalta. 

En vertaisi koulutettujen ammattilaisten tekemää hoivatyötä siihen, miten turhan monissa ravintoloissa toimitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaille ei pitäisi kiirettä näyttää. Siksi sairaaloissa ei myöskään juosta ellei kyseessä ole elvytystilanne tai joku muu hätätilanne.

Vierailija
24/26 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottekos sattunu käymään vaikka hoivakodissa kesken aamupesu rumban?

Vierailija
25/26 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiva- ja ravintola-alalla molemmissa työskennellään öisin,viikonloppuisin ja pyhänä.

Käsittääkseni hoitajien lisät on paremmat.

Ja molemmissa siis kauhea kiire.

Mutta hoitajat pitävät suurinta meteliä kiireestä ja liianpienestä palkasta.

Vierailija
26/26 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on kamala kiire!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi