FAQ: palstatohtorin vastaukset palstan vakikysymyksiin
Tässä vastaukset aiheisiin jotka toistuvat joka viikko lukuisia kertoja:
Q: "Löysin kivan miehen Tinderistä. Seksi on ihanaa ja kemiat kohtaavat, mutta mies välttelee puhumista yhteisestä tulevaisuudesta eikä esittele minua vanhemmilleen. Mies on usein tavoittamattomissa työkiireiden vuoksi emmekä ehdi tapaamaan kuin kerran viikossa"
A: olet panosuhteessa, eikä miestä kiinnosta vakiintua kanssasi.
"Olen mielestäni vallan hyvän näköinen joskaan en mikään missi. Saan helposti seuraa miehistä. Kuitenkin jostain syystä kiinnostavat miehet kaikkoavat, kun taas epäkiinnostavat haluaisivat roikkua minussa"
A: tasosi ei riitä niille kiinnostaville miehille kumppaniksi, mutta kelpaat kuitenkin panoksi. Miehillä on naisille porrasjärjestelmä: kevytsuhteisiin käy melkeinpä kuka tahansa, parisuhteen kanssa ollaan tarkempia.
Q: "Miksi en saa toivomaani miestä? En pyydä enempää kuin mitä itselläni on tarjota. Olenhan pitkä, koulutettu, hyvätuloinen ja kunnianhimoinen".
A: listaamasi asiat ovat maskuliinisia ominaisuuksia ja nostavat miehen tasoa, eivät naisen. Yleensä juuri maskuliiniset miehet kaipaavat vastapainoksi feminiinistä naista eikä samanlaista sparrikaveria.
Q: "Miksi miehet ovat niin nirsoja? Olen yrittänyt ihan tavismiehiä"
A: on muitakin tasoluokkia kuin kalsarimalli ja tavismies. 8½ tavismies on eri asia kuin 7- tavisnainen.
Q: "121212 oletko sinkku ja voimmeko vaihtaa yhteystietoja?"
A: olen ikävä kyllä palstalla keskustelemassa, en etsimässä kumppania.
Kommentit (10)
alert("Painuppa helvettiin täältä");
On se hienoa että meillä on 121212 opettamassa.
Mitens olikaan "mestarin" oman parisuhdehistorian laita? Niitä panosuhteitahan ei kiltit ja kunnolliset miehet harrasta, eikös niin?
Vierailija kirjoitti:
On se hienoa että meillä on 121212 opettamassa.
Mitens olikaan "mestarin" oman parisuhdehistorian laita? Niitä panosuhteitahan ei kiltit ja kunnolliset miehet harrasta, eikös niin?
No eihän tuollaiset säännöt tietenkään itse "asiantuntijaa" koske, hällähän on toki oikeus pitää kahta panosuhdetta kerrallaan (asia jonka 1212 on myöntänyt) ja silti saada neitsytvaimo joka ei sellaisia harrasta.
Kaksinaismoraali, tuo kuppaisten idioottien ja persujen lempiharrastus.
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoraali, tuo kuppaisten idioottien ja persujen lempiharrastus.
Ei ole kaksinaismoralismia.
Naiset aina painottavat ettei heidän ole pakko arvostaa miehissä samoja piirteitä joita miehet arvostavat heissä. Esim. normaalipainoisuus, hyväkuntoisuus, kiltteys ja kunnollisuus, puhdas seksuaalinen historia.
Sama pätee sitten toisinkin päin. Naiset arvostavat miehissä seksuaalista kokemusta ja sen tuomaa itsevarmuutta/määrätietoisuutta. Se ei pakota miehiä arvostamaan samoja asioita naisissa.
Jos "kaksinaismoralismi" häiritsee, naiset ovat koska tahansa vapaita suosimaan (kokemattomia ja yleensä epävarmoja) miehiä joilla on puhdas seksuaalinen historia. Toistaiseksi en ole sellaista havainnut.
Q:
A: LAIHDUTA