Mies ulkomailta, kertokaa kokemuksia
Olen n. 3 vkoa kirjoitellut Tinderissä tapaamani Sveitsiläisen miehen kanssa.
Tiedän hänen puh.nron (kirjoittelemme nyt WhatssApissa), tiedän työn, tiedän kotiosoitteen ja olen googlannut hänet ja tiedot pitää paikkaansa. Nyt hän sitten tulee tulevana viikonloppuna tapaamaan minua Suomee. Hän on varannut hotellin läheltäni ja vaikuttaa ihan ok mieheltä. Jokin minua vaivaa tässä kuitenkin, ehkä se että hän suunnittelee tulevaisuutta vaikka ei olla tavattu edes. Mietin koko ajan, että onko vain niin varakas, että voi matkustella ja huvitella naisten kanssa? Hänellä on varmasti varallisuutta ja on työskennellyt Kiinassa, Brasiliassa jne...kaikki tämä tieto löytyy netistä ja hänen työpaikan sivuilta. Onko joku muu Tinderin kautta kokenut vastaavaa...
Kommentit (29)
Tanskalainen ystavattareni oli naimisissa sveitsilaisen miehen kanssa. Joka aamu piti tuulettaa petivaattet ulkona ja pesta keittion lattia ennen toihin lahtoa. Ja noudattaa kaikkia muitakin sveitsilaisen aidin opettamia tapoja. Erohan siita tuli.
Sveitsiläiset ovat todella konservatiivisia kuten myös esim. hollantilaiset. Luulin länsimaalaisia moderneiksi ja vapaiksi, kunnes matkustelu ja useassa eri Euroopan maassa asuminen koulutti. Suomi ja Ruotsi ovat paljon edellä useimpia länsimaita näissä asioissa.
Eespootar kirjoitti:
Mietteliäs ON Eespootar, otin oman nimimerkin.
Harvinaisen huono nimimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Sveitsiläiset ovat todella konservatiivisia kuten myös esim. hollantilaiset. Luulin länsimaalaisia moderneiksi ja vapaiksi, kunnes matkustelu ja useassa eri Euroopan maassa asuminen koulutti. Suomi ja Ruotsi ovat paljon edellä useimpia länsimaita näissä asioissa.
Niin totta. Varsinkin just hollantilaiset tuli yllatyksena, maatahan mainostetaan niin avarakatseisena ja vapaana. Just :D Reippaasti yli kymmenen vuotta nyt taalla asunut ja edelleen tulee liki paivittain muistutuksia siita, miten patriarkaalinen ja kaksinaismoraalinen tama maa on.
Ja ei siis pelkastaan mitaan "isoja" juttuja, kuten etta miehen isyysloma on olikohan nyt kolme (!) paivaa, mutta myos sellaisia, etta esim uuden parisuhteen alkaessa miehelle saatetaan kertoa etta "nyt nappasit hyvan, naisesi osaa laittaa tosi hyvaa ruokaa ja leipoa" tai vastaavasti toisin pain, jos mies on vaikka leiponut jotain esim. illanistujaisiin, etta "ai, eiko sejase osaa laittaa ruokaa kun itse jouduit keittiohommiin".
AAAGGHHH HALUAN POIS TAALTA
Älä nyt ainakaan seksiä harrasta tämän kanssa. Aika näyttää mikä on.
Kaverilla oli seksisuhde Saksalaisen kanssa. Sitähän se vaan oli vaikka väitti muuta.
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin totta. Varsinkin just hollantilaiset tuli yllatyksena, maatahan mainostetaan niin avarakatseisena ja vapaana. Just :D Reippaasti yli kymmenen vuotta nyt taalla asunut ja edelleen tulee liki paivittain muistutuksia siita, miten patriarkaalinen ja kaksinaismoraalinen tama maa on.
Ja ei siis pelkastaan mitaan "isoja" juttuja, kuten etta miehen isyysloma on olikohan nyt kolme (!) paivaa, mutta myos sellaisia, etta esim uuden parisuhteen alkaessa miehelle saatetaan kertoa etta "nyt nappasit hyvan, naisesi osaa laittaa tosi hyvaa ruokaa ja leipoa" tai vastaavasti toisin pain, jos mies on vaikka leiponut jotain esim. illanistujaisiin, etta "ai, eiko sejase osaa laittaa ruokaa kun itse jouduit keittiohommiin".
AAAGGHHH HALUAN POIS TAALTA
Amsterdamia mielestäni vaan mainostetaan vapaana, ei koko maata. 🤔
Eteläosahan on katollinen, niin onkos ihme.
Itse tunnen vain kouluttaumatonta hollantilaista väkeä, ja sieltä tosiaan tulee sellaista settiä välillä, että huhu.
Mutta eikö keskiluokka muka ole erilaista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi varakas sveitsiläinen mies hakisi ja hyväksyisi suomalaisen vaimon? Mieti sitä.
Miksi ei? Hyvänen aika!
Noh, ettei nyt kävisi niin, että juuri kun mies on tulossa, tapahtuu jotakin odottamatonta ja mies on pulassa ja pyytää rahallista apua sinulta. Ja sitten taas tapahtuu jotain uutta ihmeellistä ja rahaa on vailla. Profiili on helppo kaapata ja esiintyä jonkun muun kasvoilla. Tästä oli muuten Digihuijatut ohjelmassa yksi jakso.
Lähettääkö mies sinulle sähköpostia? Vertaa sähköpostiosoitetta ja yrityksen sähköpostiosoitetta toisiinsa! Ovatko pilkulleen samanlaiset? Lähetä miehelle sähköpostia yrityksen osoitteeseen ja katso mikä vastaus tulee.
Epäilen kuitenkin vahvasti,että tuon sveitsiläisen takana on nigerialaisliiga joka on erikoistunut näihin rakkaushuijauksiin!