Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ulkomailta, kertokaa kokemuksia

Mietteliäs
28.08.2019 |

Olen n. 3 vkoa kirjoitellut Tinderissä tapaamani Sveitsiläisen miehen kanssa.
Tiedän hänen puh.nron (kirjoittelemme nyt WhatssApissa), tiedän työn, tiedän kotiosoitteen ja olen googlannut hänet ja tiedot pitää paikkaansa. Nyt hän sitten tulee tulevana viikonloppuna tapaamaan minua Suomee. Hän on varannut hotellin läheltäni ja vaikuttaa ihan ok mieheltä. Jokin minua vaivaa tässä kuitenkin, ehkä se että hän suunnittelee tulevaisuutta vaikka ei olla tavattu edes. Mietin koko ajan, että onko vain niin varakas, että voi matkustella ja huvitella naisten kanssa? Hänellä on varmasti varallisuutta ja on työskennellyt Kiinassa, Brasiliassa jne...kaikki tämä tieto löytyy netistä ja hänen työpaikan sivuilta. Onko joku muu Tinderin kautta kokenut vastaavaa...

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa on liian lyhyt aika tutustua keneenkään, saati suunnitella tulevaisuutta. Kiva jos se tulee sua tapaamaan eikä vaadi mitään, mutta pidä varasi. Todennäköisesti kyseessä on jonkinsortin huijari. 

2/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä minustakin tuntuu....kertoo rakastavansa ja kaipaavansa minua jne. Se on outoa, että hän on antanut oman nimensä ja kaikki tiedot on googlen kautta sen perusteella selvitettävissä. Siinä mielessä rehellinen kyllä...mutta jokin muu häiritsee minua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukko tänne tulossa, niin kai se siitä selviää. Ei me täällä voida tietää, kuka tinderissä huijaa tai ei.

Monenmoista kokemusta, hyvässä ja pahassa.

Vierailija
4/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eespootar kirjoitti:

Siltä minustakin tuntuu....kertoo rakastavansa ja kaipaavansa minua jne. Se on outoa, että hän on antanut oman nimensä ja kaikki tiedot on googlen kautta sen perusteella selvitettävissä. Siinä mielessä rehellinen kyllä...mutta jokin muu häiritsee minua.

Kolmen viikon jälkeen rakastaa ja kaipaa? Todellakin huijari.

5/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietteliäs ON Eespootar, otin oman nimimerkin.

6/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, kukaan ei voi tietää kuka kukakin on. Mutta tänne se nyt tulee jos on huijari, niin melko kalliit huvit huijarilla rahallisesti. Hän oli Suomessa lomalla reilu kolme viikkoa sitten ja silloin tuo osuma ukon kanssa tuli. Laittoi heti melkein viestiä, että voin tulka kyllä Suomeen uudelleen...

Vierailija
7/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ulkomailta = ok

Rakastaa ja vannoo yhteistä tulevaisuutta kolmen viikon chattailun jälkeen = ehkä huijari, myös persoonallisuushäiriö hyvin mahdollinen, ehkä väkivaltainen mutta ei heti, tai sitten täysin kokematon ja epätoivoinen

8/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko, koska hän on Partnerina yhdessä yrityksessä Sveitsissä. Tai sitten joku on kaapannut hänen identtiteettinsä. Puhelin nro on sama, kuin mikä on yrityksen sivuilla, joten ei kait ole identtitetti varkaus. Ollaan puhuttu puhelimessa myös...

9/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo olleensa naimisissa reilut 20 vuotta ja eronnut.

Vierailija
10/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli suomalainen tai ulkomaalainen, niin hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa, jos ei olla vielä edes tutustuttu kunnolla ja jo kolmen viikon jälkeen suunnittelee yhteistä tulevaisuutta.

Vierailija
11/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota naisen vaistoosi. Se kertoo, ettei kaikki ole kohdallaan.

Vierailija
12/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. En koskaan uskalla heittäytyä suhteeseen vaan pelkään pahinta. Kännissä uskallan ja kun selviää niin miehet ihmettelee mihin se kiinnostus katosi. Ap, nauti nyt kun tilaisuus on ja jos tyyppi on hullu niin jätät sen sinne hotellille.

Vierailija
13/29 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli suomalainen tai ulkomaalainen, niin hälytyskellojen pitäisi soida ja lujaa, jos ei olla vielä edes tutustuttu kunnolla ja jo kolmen viikon jälkeen suunnittelee yhteistä tulevaisuutta.

No aika moni, mies tai nainen, ulkomaalainen tai kotimainen, on tuollainen. Jos vakava suhde kiinnostaa niin sitä aletaan suunnitella heti ja aggressiivisesti. Sitten ihmetellään kun toinen osapuoli pelästyy ja katoaa.

Vierailija
14/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen. Minäkin lähetin juuri lentolippurahat eräälle namibialaiselle kirurgille. Hän haluaa tulla tapaamaan minua koska on niin rakastunut. Aiomme mennä naimisiin kun hän saapuu.

Älä vaan ryhdy mihinkään seksipuuhiin ennen avioliittoa.

Vierailija
15/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuossa nyt on? Tapaat sen ja jos ei kiinnosta niin se siitä. Sen kiinnostaako toinen näkee vasta livenä. Äijä voi olla vaan kova lepertelemään. Ja ihan normaali palkalla voi kyllä tulla viikonlopuksi Suomeen. Ei tarvitse olla rikas.

Vierailija
16/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekkin tuollaiset pikkumatkat nyt on ihan tavallisia. Se riippuu vähän persoonasta ja miten paljon yleensä matkustelee, että tuntuuko se vaivaloiselta. Itse asun Tukholmassa ja saatan käydä extempore vaikka Saksassa ilman mitään sen kummempaa syytä. Suomessa tulee ravattua vähän väliä. Toiset kaverit sitten täälläkin käyvät Suomessa ehkä kahden vuoden välein ja silloinkin hirveän suunnittelun jälkeen.

Vierailija
17/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen. Minäkin lähetin juuri lentolippurahat eräälle namibialaiselle kirurgille. Hän haluaa tulla tapaamaan minua koska on niin rakastunut. Aiomme mennä naimisiin kun hän saapuu.

Tein saman 30 vuotta sitten, enkä ole katunut. Edelleen naimisissa, onnellisia ja odotamme tulevaisuutta isovanhempina innolla.

Vierailija
18/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika omituiselta tuollainen yli-innokkuus. Usein se on merkki jostakin ei-niin-hyvästä asiasta. Vaikka mies olisikin se kuka sanoo olevansa, töissä siellä missä kertoo olevansa jne, se ei vielä takaa hänen olevan hyvä tai edes turvallinen tyyppi.

Itse olen tavannut nykyisen kihlattuni netissä. Edettiin kuitenkin aika rauhallisesti mikä oli mielestäni fiksua, vaikka meillä synkkasi loistavasti ja ihastusta yms oli ilmassa jo hyvinkin pian. Kun tavattiin ekaa kertaa, oltiin juteltu noin 7 kk tiiviisti netissä ja etenkin puhelimessa (myös videopuheluita). Olin lisäksi tutustunut jossain määrin hänen kaveriinsa ja siskoonsa netissä ja tutkinut kaikkien heidän taustoja sen mitä pystyi ja kaikki vaikutti ok:lta ja rehelliseltä.

Siitä se pikkuhiljaa syveni kaukosuhteeksi, alettiin tavata niin usein kun pystyttiin jne. Noin 2 v 3 kk tapaamisesta lähdin muutamaksi kuukaudeksi hänen luokseen Kanadaan ja sille tielle aikalailla jäin. Joo, pari pientä pätkää jouduin vielä olemaan Suomessa opiskelujen viimeistelemiseksi yms, mutta kuitenkin. Nyt olen ollut täällä jo pari vuotta ja en voisi olla onnellisempi <3 Suosittelen silti olemaan tarkka ja varovainen, niin paljon on toisenlaisiakin kokemuksia. Ja itselläkin on huono kokemus nettiystävästä, joka paljastui aikamoiseksi huijariksi, vaikka en reiluun 2 vuoteen huomannut juuri mitään hälytysmerkkejä tmv.

Vierailija
20/29 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varakas sveitsiläinen mies hakisi ja hyväksyisi suomalaisen vaimon? Mieti sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi