Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekee vaan töitä eikä ole koskaan kotona.

Vierailija
28.08.2019 |

Ma-su duuni mut työpäivät 5-18. Tulee kotiin, syö, käy suihkussa ja menee nukkumaan.
Minä teen ruoat, pesen pyykit, hoidan lapset ja nökötän kotona. Hankintoja jää hoitamatta kun kaikkea en jaksa raahata yleisillä. Lisäksi teen itse ma-pe töitä 7.15-16.
Viikonloppuisin yleiset kulkee huonosti, joten mihinkään en juuri pääse. Mulla ei oo autoo. Mitään yhteistä ei voi tehdä kun mies aina töissä.
Aina sanoo, et tää viikko enää...sit seuraavalla taas sama homma.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää erota, että voi ottaa vastuuta omasta olemisesta? Ei voi tehdä hankintoja kun ei jaksa kantaa?! Kuka ne kantaa sun uuteen asuntoon? Ei ole autoa niin ei pääse mihinkään. Miten se paranee jos eroat? Tarvitset eron, että voit ostaa auton itsellesi? Muista myös, että jos mies lasten takia vähentää töitä (ilmeisesti pakko, kun haluat näpäyttää noilla hoitoon viemisillä sun muilla) niin se laskee hänen tulojaan ja tekee sulle vaan isommat elarit. 

Vierailija
22/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko valmis alentamaan elintasoasi, jos mies vaihtaisi huonompaan duuniin? Miehen rahat kyllä usein kelpaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä, että aloittaja hoitaa nytkin niitä lapsia ja "ihan kaiken" palstalla makaamalla.

Kuten palstan muutkin märisijät

Juu hoidan lapset mutta ei niille/niiden kanssa tarvii 24h/vrk tehdä jotain. Palstailun lomassa heitin pyykit koneeseen ja edellisen satsin kuivuriin. Isompi teki omia juttujaan ja pienempi katsoi piirrettyjä ja vahdin häntä kylvyssä.

Nyt pienempi unessa ja isompi sängyssä ja saa lukea hetken.

Kohta painun suihkuun ja katson hetken telkkaria ja menen itsekin nukkumaan.

Ap

Vierailija
24/24 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet päätynyt takaisin 1950-luvulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä