Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiton uhkaus?

Vierailija
28.08.2019 |

Täyttääkö seuraava tapaus laittoman uhkauksen tunnusmerkit?

Mies naiselle: "Ens kerralla kun tavataan, ni otan mukaan kaks isoo miestä, ni tiedät sitten sinäkin, miten käyttäytyä mua kohtaan, osaat osottaa vähän kunnioitusta nih!"

Mies miehelle: "Sen takia mitä sanoit [pyydetty käyttäytymään yrityksen tilaisuudessa] lähetän ens viikolla kaks isoa miestä sun ovelle, ni osaat sinäkin jatkossa käyttäytyä."

Kaikki osallistujat aikuisia, tuntevat toisensa entuudestaan töiden vuoksi (ei työkavereita vaan yhteistyökumppaneita).

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups, tapaukset, piti kirjoittaa. 

AP

Vierailija
2/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei taida löytyä tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuulostavat laittomalta uhkaukselta.

Vierailija
4/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa täyttääkin laittoman uhkauksen, varsinkin jos voidaan olettaa hänen pystyvän tuon uhkauksen myös toteuttamaan.

Mut muuten; herrajjessus miten typerää ja lapsellista käytöstä. Ja mikä mies se semmonen on joka laittaa kaksi muuta miestä asialle? Varsinkin tuossa naisen tapauksessa on supersäälittävää uhkailla noin. Ressukka.

Vierailija
5/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko se eri jos lupaa lähettää ovelle pikkumiehet?

Vierailija
6/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa täyttääkin laittoman uhkauksen, varsinkin jos voidaan olettaa hänen pystyvän tuon uhkauksen myös toteuttamaan.

Mut muuten; herrajjessus miten typerää ja lapsellista käytöstä. Ja mikä mies se semmonen on joka laittaa kaksi muuta miestä asialle? Varsinkin tuossa naisen tapauksessa on supersäälittävää uhkailla noin. Ressukka.

No älä. Olen siis itse tuo "nainen" ja tuo jonka ovelle oli lähettämässä miehiä on kollegani. Koko homma tapahtui siis yhteistyökumppanin suunnalta, joka hermostui meihin, kun ei oikein arvostettu hänen kännistä käytöstään yhteistyökumppaneillemme järjestämässämme tilaisuudessa. Myöskään muut yhteistyökumppanit eivät innostuneet hänen käytöksestään, ja koittivat hillitä häntä. Loppuviimeeksi hotellin baarissa kieltäytyivät tarjoilemasta enää enempää, joka johti tilanteen eskaloitumiseen. "Sinä käskit niitä olla myymättä mulle enempää, sano niille että mulle pitää myydä kaljaa. Jos eivät ala mulle kohta tarjoilemaan, ni alan rikkoo paikkoja!" Kaikki oli jotenkin minun syytäni, vaikka minä, sen enempää kuin kollegani, emme pyytäneet baaria lopettamaan tarjoilua. Ei me olla siellä baarissa töissä, eikä siinä hotellissa, joten meillä ei ole osaa eikä arpaa heidän toiminnassaan, mutta sitähän ei känniääliö ymmärrä. Tyyppi oli vieraanamme 3 päivää, enkä nähnyt häntä kertaakaan ilman känniä tai krapulaa. 

AP

Vierailija
7/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko tuolle uhkaukselle saatu viranomaisen lupa.

Vierailija
8/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaanottajalla on vilkas mielikuvitus, ei muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän