Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakennusalan suhteet

Vierailija
28.08.2019 |

Kuinka normaalia? Tietty suhteita syntyy kun miehiä ja naisia alalla mutta kuinka yleistä on muilla työmailla? Meil yksi raksa ukko ja maalari typy pitävät salasuhdetta. Se flirttailu ottaa välillä kupoliin. Molemmilla puolisot kotona.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Täällä ainakin. Hauska sitä säätämistä kyllä on vierestä kattoo.

Vierailija
2/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tod. Flirttiä ja levotonta herjaa kyllä puolin ja toisin mut ei muuta. Ja olen nainen alalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raatanut jumalattoman monessa duunarityössä, ja uskallan väittää että duunarit pettävät ihan helvetisti enemmän kuin valkokaulustyötä tekevät. Tosin mitä minä jälkimmäisistä tiedän, kunhan arvelen että ei voi mitenkään olla samassa kokoluokassa.

Ei yhtään työmaata tai puljua jossa ei varatut ja sinkut, eronneet ja varatut tms. pelehtisi keskenään. Puolisojen tietämättä.

Vierailija
4/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen raatanut jumalattoman monessa duunarityössä, ja uskallan väittää että duunarit pettävät ihan helvetisti enemmän kuin valkokaulustyötä tekevät. Tosin mitä minä jälkimmäisistä tiedän, kunhan arvelen että ei voi mitenkään olla samassa kokoluokassa.

Ei yhtään työmaata tai puljua jossa ei varatut ja sinkut, eronneet ja varatut tms. pelehtisi keskenään. Puolisojen tietämättä.

Täällä samoja kokemuksia. On sitä tosin itsekkin tullut vähän sotkettua työkaverin kanssa.

Vierailija
5/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma mies on alalla enkä kyllä usko tuollaiseen.

Vierailija
6/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä jonkun fantasia?😂

Vierailija
7/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä jonkun fantasia?😂

Varmaan. Todellisuudessa aika harvinaisia on minkäänlaiset työpaikkaromanssit. Ainakin runkovaiheessa kaikki haistaan niin pahalta, että omakin iho inhottaa muista puhumattakaan.

Suhteita kyllä on, mutta ei seksuaalisia. Sitten taas se kuka saa homman ja kuka urakan ja kuka saa p*skahomman jos sitäkään valitaan suhteilla useammin kuin taidoilla.

Vierailija
8/8 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereita paljonkin. Sellaisia suhteita. Muutamaan kauniiseen ja mukavaan maalariin in tullut ihastuttua mutta eipä siitä sen suurempaa kehkeytynyt. Yksi kaveri löysi vaimon samalta työmaalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän