Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sijainen ja en saa vastuuta

Vierailija
28.08.2019 |

Eli olen vuoden ollut äitiyslomansijaisena ja olen vielä tämän vuoden loppuun.
En saa olla mukana suunnittelemassa firman asioita ja muutoksia, vaan tämä kenenkä sijainen olen niin tulee niihin kokouksiin äitiyslomalta. Aluksi oli maahanlyöty olo, koska hoidan työni kyllä hyvin ja nyt ei kiinnosta enää koko työ. Hoidan työni mutta en muuta. Meni maku koko hommasta.
Ihmetyttää vain tällainen käytäntö. Muilla tällaisia kokemuksia?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olisit suunnittelemassa sijaistamasi henkilön tulevaisuutta?

Vierailija
2/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa äitiysloma on yli vuoden mittainen? Onko maassasi perheillä mahdollisuutta jakaa äitiyslomaa eli mikä on isän asema? Ja äitiysloman jälkeen - onko jotain hoitovapaasysteemiä kuten Suomessa? Vai onko kyse yksittäisen firman järjestelyistä kuten esim. Ranskassa on tietyissä tehtävissä mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että harmittaa, mutta rehellisesti sanottuna, miten ajattelit kantaa vastuuta, kun et ole siellä enää silloin kun se vastuu ajankohtaistuisi? Miksi ajattelet, että sen sun sijaistaman henkilön tulisi kantaa sun älynväläysten seuraukset, miksei hän saisi itse suunnitella omaa tulevaisuuttaan?

Vierailija
4/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tulee lomilta yleensä työpaikalle kokouksiin? En mä ainakaan.

Vierailija
5/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin tämä kenenkä sijainen nyt olen, niin kyllä nauttisin vapaistani vauvan kanssa enkä juoksisi työpaikalla kokouksissa ja miettisi työtä lomalla. Koska niin suurista asioista ei kumminkaan ole kyse.

Ap

Vierailija
6/6 |
28.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tulee lomilta yleensä työpaikalle kokouksiin? En mä ainakaan.

Minä ainakin. Halusin varmistaa, että toivomani asiat etenevät haluamallani tavalla ja että näkökulmani otetaan huomioon. Paljon mukavampi palata perhevapailta töihin, kun tiesi, mitä on odotettavissa, mitkä järjestelmät on valittu, miten perehdytyksiä on suunniteltu hoidettavaksi jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme