Zooey Deschanel epämiellyttävän näköinen
Siinä on näyttelijä jossa ei ole mitään. Ei ulkonäköä eikä karismaa. Näyttelijänlahjoiltaan myös keskinkertainen.
Kommentit (27)
https://resizing.flixster.com/Fi8H1bCl2eFCdUMs1XDKbrjCUBg=/300x300/v1.c…
Ei ihme että naiset puolustaa tämän "kauneutta" kynsin ja hampain 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen siskonsa Emily on kyllä sitten todella hyvän näköinen. Keskinkertainen näyttelijä tosin hänkin. (Mutta kaikki eivät voi olla huippuja, riittää, että osaa hommansa ihan pätevällä tasolla.)
Täytyy kyllä sanoa että noista Zooey on paljon nätimpi. Makunsa kullakin näköjään...
Makunsa kullakin joo. En siis ole AP, minä olen se Nicolea kehunut. Emily on tosiaan mun makuun enemmän. Ei Zooey kyllä minusta vastenmielisen näköinen ole, hyvin tavallinen. Mutta niin, makuasioita.
Kaunotar ja naapurintyttö samassa paketissa. Vaimomatskua todellakin.
M40
Ei haittaa minua, en ole katsonut mitään missä näyttelisi.
Tosiaan ihan sen laulajan näkönen, en erottaisi kumpi on kumpi, kun niin hyvin en kumpaakaan ole seurannut.
Voisivat olla kaksosia, melkeinpä identtisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nättihän tuo on. Miksi kaikkien näyttelijöiden pitäisi näyttää erityisen hyviltä ?
Kirjoitin että hän on epämiellyttävän näköinen. Samaan kategoriaan menee Nicole Kidman, Reese Witherspoon ja Olga Kurylenko.
Ap
No sinäpä oletkin turha nolla. Netti on hieno keksintö, kun kaltaisesi mitättömyys pääsee vähättelemään merkkihenkilöitä ihan kuin lausunnollasi olisi jotain painoarvoa.
Sarkasmi on monille vieras käsite.
Ap
.