Zooey Deschanel epämiellyttävän näköinen
Siinä on näyttelijä jossa ei ole mitään. Ei ulkonäköä eikä karismaa. Näyttelijänlahjoiltaan myös keskinkertainen.
Kommentit (27)
Mielipiteesi on hyvin epäkiinnostava ja yhdentekevä.
Vierailija kirjoitti:
Mielipiteesi on hyvin epäkiinnostava ja yhdentekevä.
Niin epäkiinnostava, että klikkasit otsikkoa ja kirjoitit vielä kommentinkin 😄
Ap
Hänen siskonsa Emily on kyllä sitten todella hyvän näköinen. Keskinkertainen näyttelijä tosin hänkin. (Mutta kaikki eivät voi olla huippuja, riittää, että osaa hommansa ihan pätevällä tasolla.)
Ai joku mies kehui häntä ja nyt olet mustasukkainen. Kasva aikuiseksi.
Naiset puolustaa aina taviksen näköisiä naisia, jotka ei herätä alemmuudentunteita. Näkee aloitusviestin peukutusten jakautumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Sori, en vietä aikaani niin typerien miesten kanssa, että kommentoisivat minulle muiden naisten ulkonäköä. Ihan itse omin silmin tein tämän havaintoni. Miksi kiivastut? Ei kaikki voi miellyttää kaikkia. Ihan kuin tämä olisi jotenkin harvinaista ja ihan hirveää pahuutta jakaa tällaisia ajatuksia keskustelupalstalla. Kasva sinä aikuiseksi ja jätä klikkaamatta otsikoita, jotka saa verenpaineesi kohoamaan. Ja tämä kun olikin niin kovin vakava aihe...
Ap
Vierailija kirjoitti:
No nyt otti koville. Muistutatko Zooeyä vai miksi tämä osui niin syvälle sisimpääsi?
Ihan nättihän tuo on. Miksi kaikkien näyttelijöiden pitäisi näyttää erityisen hyviltä ?
Erittäin viehättävä ja näyttelemisen lisäksi muuten myös musiikillisestikin lahjakas.
Musta tuo ja katie Perry näyttää ihan samalta!
Vierailija kirjoitti:
Ihan nättihän tuo on. Miksi kaikkien näyttelijöiden pitäisi näyttää erityisen hyviltä ?
Kirjoitin että hän on epämiellyttävän näköinen. Samaan kategoriaan menee Nicole Kidman, Reese Witherspoon ja Olga Kurylenko.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin että hän on epämiellyttävän näköinen. Samaan kategoriaan menee Nicole Kidman, Reese Witherspoon ja Olga Kurylenko.
Ap
Ja kuinkakohan (epä)mielyttävän näköinen itse olet?
Nicole on upea, lähes käsittämättömän hyvän näköinen.
Lol miks täällä on joka päivä tällaisia ketjuja missä nimenomaan vain haukutaan jotain julkisuuden henkilöä (naista) rumaksi ja muutenkin surkeaksi. Mikä näiden tarkoitus on? Ottaako jotain niin kovasti päähän jos joku, joka ei heidän silmiä miellytä, paistattelee parrasvaloissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen kaikkien mielestä erittäin miellyttävän näköinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niin kirjoitit. Se voi tarkoittaa että on ns ruma eikä miellytä silmää tai sitten voi sanoa epämiellyttävän oloinen jos tarkoittaa, että ei ole välttämättä kovin mukava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Hänen siskonsa Emily on kyllä sitten todella hyvän näköinen. Keskinkertainen näyttelijä tosin hänkin. (Mutta kaikki eivät voi olla huippuja, riittää, että osaa hommansa ihan pätevällä tasolla.)
Täytyy kyllä sanoa että noista Zooey on paljon nätimpi. Makunsa kullakin näköjään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olen kaikkien mielestä erittäin miellyttävän näköinen.
Ap
Helppohan se täällä on valehdella.
Vierailija kirjoitti:
Lol miks täällä on joka päivä tällaisia ketjuja missä nimenomaan vain haukutaan jotain julkisuuden henkilöä (naista) rumaksi ja muutenkin surkeaksi. Mikä näiden tarkoitus on? Ottaako jotain niin kovasti päähän jos joku, joka ei heidän silmiä miellytä, paistattelee parrasvaloissa?
Ei haittaa. On hyvä että myös vähemmän kauniit naiset pääsevät näyttelijöiksi. Minä satuin katsomaan äsken elokuvaa jossa tuo Zooey jälleen pyöritteli kummallisia silmiään. Siitä tämä keskustelu sai inspiraationsa. Oli sen verran surkea leffa, että laitoin tv:n kiinni ja menen kohta nukkumaan. 😌zzZ
Ap
Ap
Kaunis on. Vaimomatskua.
M60